Από το worldenergynews.gr
Παρά τις εκτιμήσεις σχετικά με τη γήρανση των πετρελαϊκών πεδίων και τη συρρίκνωση της παραγωγής, η Βρετανία πρόκειται να επιτύχει ένα εκπληκτικό κατόρθωμα: είναι στα πρόθυρα να γίνει καθαρός εξαγωγέας αργού πετρελαίου για πρώτη φορά μετά από 14 χρόνια.
Οι εξαγωγές μιας χώρας είναι ένα από τα βασικά κριτήρια για την ένταξη στον ΟΠΕΚ.
Μια σειρά νέων έργων στη Βόρεια Θάλασσα, που θα τεθούν σε λειτουργία το τρέχον έτος, θα ανεβάσουν την παραγωγή αργού πετρελαίου..
σε πάνω από 1 εκατομμύριο βαρέλια ημερησίως, σύμφωνα με την JBC Energy GmbH,. Σε καθαρή εμπορική βάση, αυτό θα επιτρέψει σύντομα τις πωλήσεις στο εξωτερικό να ξεπεράσουν τις εισαγωγές, δήλωσε ο ερευνητής, χωρίς να διευκρινιστεί πόσο ή πότε.
"Υπάρχει σαφής δυνατότητα για το Ηνωμένο Βασίλειο να ξαναγίνει καθαρός εξαγωγέας", ανέφερε η JBC σε έκθεσή της.
Ενώ η είσοδος στον Οργανισμό Πετρελαιοπαραγωγών Χωρών είναι σχεδόν αδιανόητη στην πραγματικότητα, το δυναμικό των καθαρών εξαγωγών υπογραμμίζει την ανάκαμψη της παραγωγής αργού πετρελαίου του Ηνωμένου Βασιλείου που φαινόταν μόνιμα παρακμάζουσα.
Η παραγωγή μειώθηκε για διαδοχικά έτη από το 2000 έως το 2014, σύμφωνα με την BP Plc, τα στοιχεία της οποίας περιλαμβάνουν και το φυσικό αέριο
Το περασμένο έτος η Βρετανία διοχέτευσε με πλοία περισσότερο αργό από όσα έλαβε το 2004, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Bloomberg που βασίζονται σε στοιχεία Joint Organisations Data Initiative στο Ριάντ. Η παραγωγή 1 εκατ. βαρελιών ημερησίως θα υπερβεί το μέσο όρο για το 2017 κατά σχεδόν 10%.
Το καταστατικό του ΟΠΕΚ αναφέρει ότι οι χώρες μπορούν να γίνουν μέλη μόνο εάν εξάγουν "ουσιαστικά" περισσότερα από όσα εισάγουν - ακόμα κι αν ο η ομάδα των παραγωγών είχε κάποια ευελιξία προκειμένου να επιτρέψει στην Ινδονησία να επανέλθει σύντομα στις τάξεις της το 2015/16.
Πιο θεμελιωδώς, οι χώρες πρέπει να έχουν παρόμοια συμφέροντα εάν θέλουν να ενταχθούν.
Και το Ηνωμένο Βασίλειο δεν έχει: Μόλις τα μεταποιημένα καύσιμα όπως η βενζίνη και το ντίζελ καταμετρηθούν, θα δείξουν ότι είναι ακόμα ένας μεγάλος εισαγωγέας. Η οικονομία της χώρας βασίζεται επίσης σε χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και σε άλλες βιομηχανίες που δεν έχουν σχέση με την παραγωγή πετρελαίου.
Παρά τις εκτιμήσεις σχετικά με τη γήρανση των πετρελαϊκών πεδίων και τη συρρίκνωση της παραγωγής, η Βρετανία πρόκειται να επιτύχει ένα εκπληκτικό κατόρθωμα: είναι στα πρόθυρα να γίνει καθαρός εξαγωγέας αργού πετρελαίου για πρώτη φορά μετά από 14 χρόνια.
Οι εξαγωγές μιας χώρας είναι ένα από τα βασικά κριτήρια για την ένταξη στον ΟΠΕΚ.
Μια σειρά νέων έργων στη Βόρεια Θάλασσα, που θα τεθούν σε λειτουργία το τρέχον έτος, θα ανεβάσουν την παραγωγή αργού πετρελαίου..
σε πάνω από 1 εκατομμύριο βαρέλια ημερησίως, σύμφωνα με την JBC Energy GmbH,. Σε καθαρή εμπορική βάση, αυτό θα επιτρέψει σύντομα τις πωλήσεις στο εξωτερικό να ξεπεράσουν τις εισαγωγές, δήλωσε ο ερευνητής, χωρίς να διευκρινιστεί πόσο ή πότε.
"Υπάρχει σαφής δυνατότητα για το Ηνωμένο Βασίλειο να ξαναγίνει καθαρός εξαγωγέας", ανέφερε η JBC σε έκθεσή της.
Ενώ η είσοδος στον Οργανισμό Πετρελαιοπαραγωγών Χωρών είναι σχεδόν αδιανόητη στην πραγματικότητα, το δυναμικό των καθαρών εξαγωγών υπογραμμίζει την ανάκαμψη της παραγωγής αργού πετρελαίου του Ηνωμένου Βασιλείου που φαινόταν μόνιμα παρακμάζουσα.
Η παραγωγή μειώθηκε για διαδοχικά έτη από το 2000 έως το 2014, σύμφωνα με την BP Plc, τα στοιχεία της οποίας περιλαμβάνουν και το φυσικό αέριο
Το περασμένο έτος η Βρετανία διοχέτευσε με πλοία περισσότερο αργό από όσα έλαβε το 2004, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Bloomberg που βασίζονται σε στοιχεία Joint Organisations Data Initiative στο Ριάντ. Η παραγωγή 1 εκατ. βαρελιών ημερησίως θα υπερβεί το μέσο όρο για το 2017 κατά σχεδόν 10%.
Το καταστατικό του ΟΠΕΚ αναφέρει ότι οι χώρες μπορούν να γίνουν μέλη μόνο εάν εξάγουν "ουσιαστικά" περισσότερα από όσα εισάγουν - ακόμα κι αν ο η ομάδα των παραγωγών είχε κάποια ευελιξία προκειμένου να επιτρέψει στην Ινδονησία να επανέλθει σύντομα στις τάξεις της το 2015/16.
Πιο θεμελιωδώς, οι χώρες πρέπει να έχουν παρόμοια συμφέροντα εάν θέλουν να ενταχθούν.
Και το Ηνωμένο Βασίλειο δεν έχει: Μόλις τα μεταποιημένα καύσιμα όπως η βενζίνη και το ντίζελ καταμετρηθούν, θα δείξουν ότι είναι ακόμα ένας μεγάλος εισαγωγέας. Η οικονομία της χώρας βασίζεται επίσης σε χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και σε άλλες βιομηχανίες που δεν έχουν σχέση με την παραγωγή πετρελαίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου