Από το worldenergynews.gr
Τρία διυλιστήρια της Νότιας Κορέας σχεδιάζουν να δαπανήσουν πάνω από 5 δισεκατομμύρια δολάρια για τις αναβαθμίσεις των μονάδων, ανταποκρινόμενα στους αυστηρότερους κανόνες για τα καύσιμα πλοίων, ενισχύοντας την παραγωγή καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο καθώς και άλλων προϊόντων υψηλής τεχνολογίας.
Τα διυλιστήρια ελπίζουν ότι..
η επένδυση, πριν από την εισαγωγή των νέων κανόνων το 2020, θα τους καταστήσει πρωταγωνιστές στην αγορά, την ίδια ώρα που οι ανταγωνιστές προσπαθούν να δεσμεύσουν κεφάλαια για νέες δαπάνες.
"Τα προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο είναι πιο ακριβά και ως εκ τούτου θα μπορούσαν να αποκομίσουν κέρδη με την παραγωγή καυσίμων πετρελαίου καλύτερης ποιότητας." δήλωσε ο Hwang Yu-sik, αναλυτής της NH Investment & Securities. Το 2016, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO), ο ναυτιλιακός οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών, περιόρισε την περιεκτικότητα σε θείο στα καύσιμα μεταφοράς από το 2020 σε 5.000 μέρη ανά εκατομμύριο (ppm) από 35.000 ppm σήμερα.
Η Νότια Κορέα διαθέτει τέσσερα διυλιστήρια πετρελαίου με συνδυασμένη ικανότητα διύλισης 2.964 εκατομμύρια βαρέλια ημερησίως (bpd) και είναι ένας μεσαίου μεγέθους παίκτης στην αγορά των Ασιατικών καυσίμων με μέσες μηνιαίες πωλήσεις περίπου 500-550 χιλιοτόνων, σύμφωνα με τους αναλυτές.
Τρία διυλιστήρια της Νότιας Κορέας σχεδιάζουν να δαπανήσουν πάνω από 5 δισεκατομμύρια δολάρια για τις αναβαθμίσεις των μονάδων, ανταποκρινόμενα στους αυστηρότερους κανόνες για τα καύσιμα πλοίων, ενισχύοντας την παραγωγή καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο καθώς και άλλων προϊόντων υψηλής τεχνολογίας.
Τα διυλιστήρια ελπίζουν ότι..
η επένδυση, πριν από την εισαγωγή των νέων κανόνων το 2020, θα τους καταστήσει πρωταγωνιστές στην αγορά, την ίδια ώρα που οι ανταγωνιστές προσπαθούν να δεσμεύσουν κεφάλαια για νέες δαπάνες.
"Τα προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο είναι πιο ακριβά και ως εκ τούτου θα μπορούσαν να αποκομίσουν κέρδη με την παραγωγή καυσίμων πετρελαίου καλύτερης ποιότητας." δήλωσε ο Hwang Yu-sik, αναλυτής της NH Investment & Securities. Το 2016, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO), ο ναυτιλιακός οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών, περιόρισε την περιεκτικότητα σε θείο στα καύσιμα μεταφοράς από το 2020 σε 5.000 μέρη ανά εκατομμύριο (ppm) από 35.000 ppm σήμερα.
Η Νότια Κορέα διαθέτει τέσσερα διυλιστήρια πετρελαίου με συνδυασμένη ικανότητα διύλισης 2.964 εκατομμύρια βαρέλια ημερησίως (bpd) και είναι ένας μεσαίου μεγέθους παίκτης στην αγορά των Ασιατικών καυσίμων με μέσες μηνιαίες πωλήσεις περίπου 500-550 χιλιοτόνων, σύμφωνα με τους αναλυτές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου