Από το energypress.gr
Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία Volvo δεν θα κατασκευάσει κανένα νέο κινητήρα ντήζελ καθώς το κόστος της μείωσης των εκπομπών οξειδίου του αζώτου συνεπάγεται υπερβολικό κόστος, όπως δήλωσεε ο διευθύνων σύμβουλος Hakan Samuelsson.
"Από σήμερα, δεν θα αναπτύσσουμε πλέον νέας γενιάς κινητήρες ντήζελ", δήλωσε σε συνέντευξή του στην Frankfurter Allgemeine Zeitung. Αντιθέτως, θα επενδύσεις σε ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα, με το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της μοντέλο να αναμένεται να βγει στην αγορά το 2019.
"Πρέπει να αναγνωρίσουμε ότ..
ι η Tesla έχει καταφέρει να προσφέρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο για το οποίο συνωστίζονται οι άνθρωποι. Σε αυτό τον τομέα θα πρέπει επίσης να υπάρχει χώρος και για μας, με υψηλή ποιότητα και ελκυστικό design", δήλωσε ο Samuelsson.
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η Volvo θα συνεχίσει να αναπτύσσει τα υφιστάμενα μοντέλα ντήζελ τα οποία λάνσαρε στην αγορά το 2013 για να ανταποκρίνονται στα μελλοντικά πρότυπα εκπομπών, αλλά στη συνέχεια το κόστος της συμμόρφωσής τους με τα αυστηρότερα πρότυπα δεν θα καθιστά συμφέρουσα την παραγωγή τους. Η τρέχουσα γενιά αναμένεται να συνεχίσει να παράγεται μέχρι το 2023
Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία Volvo δεν θα κατασκευάσει κανένα νέο κινητήρα ντήζελ καθώς το κόστος της μείωσης των εκπομπών οξειδίου του αζώτου συνεπάγεται υπερβολικό κόστος, όπως δήλωσεε ο διευθύνων σύμβουλος Hakan Samuelsson.
"Από σήμερα, δεν θα αναπτύσσουμε πλέον νέας γενιάς κινητήρες ντήζελ", δήλωσε σε συνέντευξή του στην Frankfurter Allgemeine Zeitung. Αντιθέτως, θα επενδύσεις σε ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα, με το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της μοντέλο να αναμένεται να βγει στην αγορά το 2019.
"Πρέπει να αναγνωρίσουμε ότ..
ι η Tesla έχει καταφέρει να προσφέρει ένα τέτοιο αυτοκίνητο για το οποίο συνωστίζονται οι άνθρωποι. Σε αυτό τον τομέα θα πρέπει επίσης να υπάρχει χώρος και για μας, με υψηλή ποιότητα και ελκυστικό design", δήλωσε ο Samuelsson.
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η Volvo θα συνεχίσει να αναπτύσσει τα υφιστάμενα μοντέλα ντήζελ τα οποία λάνσαρε στην αγορά το 2013 για να ανταποκρίνονται στα μελλοντικά πρότυπα εκπομπών, αλλά στη συνέχεια το κόστος της συμμόρφωσής τους με τα αυστηρότερα πρότυπα δεν θα καθιστά συμφέρουσα την παραγωγή τους. Η τρέχουσα γενιά αναμένεται να συνεχίσει να παράγεται μέχρι το 2023
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου