Από το worldenergynews.gr
Στην εκτίμηση ότι οι δύο ελληνικές πετρελαϊκές εταιρείες, ΕΛΠΕ και Motor Oil, θα δυσκολευτούν με τον νέο κανονισμό του Διεθνούς Οργανισμού Ναυτιλίας, που επιβάλει τη μείωση του ορίου καυσίμου στα ναυτιλιακά καύσιμα στο 0,5% από το 2020 από 3,5% που είναι σήμερα.
Όπως επισημαίνει, τα οικονομικά περιθώρια διύλισης για τα απλά διυλιστήρια θα επιδεινωθούν σε σύγκριση με τα πιο σύνθετα και σύγχρονα, ειδικά εκείνα που διαθέτουν σύστημα διύλισης delayed coking.
Το σύστημα αυτό μπορεί..
να εγκαθίσταται αυτή τη στιγμή στα διυλιστήρια των ΕΛΠΕ στην Ελευσίνα, αλλά όπως σημειώνει η Berenberg, το 70% των προϊόντων διύλισης της εταιρείας παράγονται στα άλλα δύο διυλιστήρια της εταιρείας.
Από την άλλη, η Motor Oil μολονότι δεν διαθέτει σύστημα διύλισης delayed coking, αλλά μόνο μονάδα visbreaking, σύμφωνα με την Berenberg θα ανταποκριθεί πιο εύκολα, λόγω όπως αναφέρει της εξαιρετικής αποτελεσματικότητας και ευελιξίας που διακρίνει την εταιρεία.
Ωστόσο και οι δύο εταιρείες έχουν να διαχειριστούν εξαιτίας της εφαρμογής του νέου κανονισμού, την κατάρρευση της ζήτησης και των τιμών του βαρέως τύπου πετρελαίου.
Από την άλλη, η τιμή του diesel αναμένεται να ενισχυθεί, λόγω της αυξημένης ζήτησης για μεσαία αποστάγματα (βενζίνη, πετρέλαιο εσωτερικής καύσης), αν και δεν αποκλείεται αυτό να ανατραπεί τα επόμενα 3-4 χρόνια υπό τη σκιά του σκανδάλου με τους ντιζελοκινητήρες της VW, σύμφωνα με την Berenberg.
Στην εκτίμηση ότι οι δύο ελληνικές πετρελαϊκές εταιρείες, ΕΛΠΕ και Motor Oil, θα δυσκολευτούν με τον νέο κανονισμό του Διεθνούς Οργανισμού Ναυτιλίας, που επιβάλει τη μείωση του ορίου καυσίμου στα ναυτιλιακά καύσιμα στο 0,5% από το 2020 από 3,5% που είναι σήμερα.
Όπως επισημαίνει, τα οικονομικά περιθώρια διύλισης για τα απλά διυλιστήρια θα επιδεινωθούν σε σύγκριση με τα πιο σύνθετα και σύγχρονα, ειδικά εκείνα που διαθέτουν σύστημα διύλισης delayed coking.
Το σύστημα αυτό μπορεί..
να εγκαθίσταται αυτή τη στιγμή στα διυλιστήρια των ΕΛΠΕ στην Ελευσίνα, αλλά όπως σημειώνει η Berenberg, το 70% των προϊόντων διύλισης της εταιρείας παράγονται στα άλλα δύο διυλιστήρια της εταιρείας.
Από την άλλη, η Motor Oil μολονότι δεν διαθέτει σύστημα διύλισης delayed coking, αλλά μόνο μονάδα visbreaking, σύμφωνα με την Berenberg θα ανταποκριθεί πιο εύκολα, λόγω όπως αναφέρει της εξαιρετικής αποτελεσματικότητας και ευελιξίας που διακρίνει την εταιρεία.
Ωστόσο και οι δύο εταιρείες έχουν να διαχειριστούν εξαιτίας της εφαρμογής του νέου κανονισμού, την κατάρρευση της ζήτησης και των τιμών του βαρέως τύπου πετρελαίου.
Από την άλλη, η τιμή του diesel αναμένεται να ενισχυθεί, λόγω της αυξημένης ζήτησης για μεσαία αποστάγματα (βενζίνη, πετρέλαιο εσωτερικής καύσης), αν και δεν αποκλείεται αυτό να ανατραπεί τα επόμενα 3-4 χρόνια υπό τη σκιά του σκανδάλου με τους ντιζελοκινητήρες της VW, σύμφωνα με την Berenberg.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου