Από το naftikachronika.gr
Σύμφωνα με έρευνα της γερμανικής τράπεζας KfW Ipex-Bank, εκτιμάται ότι το κόστος των νέων κανονισμών που αφορούν το θαλάσσιο έρμα και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, που προκαλούν τα ναυτιλιακά καύσιμα, κυμαίνεται μεταξύ $40 δις και $70 δις, για το σύνολο της παγκόσμιας ναυτιλίας. Από αυτήν την εξέλιξη, βέβαια, θα επωφεληθούν και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές εξοπλισμού, όπως η ΜΑΝ και Wärtsilä.
Παράλληλα, η KfW, με έδρα την Φρανκφούρτη, εκτιμά ότι οι νέοι κανονισμοί του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) για τα καύσιμα και το θαλάσσιο έρμα θα μπορούσαν να οδηγήσουν τις διαλύσεις πλοίων σε επίπεδα ρεκόρ, αλλά μπορεί εν τέλει να λειτουργήσουν και προς όφελος των πλοιοκτητών.
Επομένως, οι ναυτιλιακές εταιρείες θα..
πρέπει να αποφασίσουν αν θα επιβαρυνθούν με το κόστος επένδυσης για τα συστήματα επεξεργασίας έρματος και την τεχνολογία καθαρισμού των καυσαερίων, κόστος που ανέρχεται στα 7-11 εκατ. ευρώ ανά πλοίο. Υπάρχει, βέβαια, και η άλλη επιλογή να στείλουν τα πλοία τους προς διάλυση στο τέλος του τρέχοντος έτους.
«Αναμένουμε ότι εμπορικά πλοία ηλικία 20-25 ετών θα πάνε για διάλυση, γιατί η ‘ζωή’ που τους απομένει είναι λίγη και οι απαιτούμενες επενδυτικές δαπάνες για να προσαρμοσθούν στη νέα νομοθεσία πολύ υψηλές», σημειώνει στην έκθεσή της η γερμανική τράπεζα.
Επιπλέον, η έρευνα δείχνει ότι τα special surveys, που οφείλουν να πραγματοποιήσουν τα πλοία, μπορεί να οδηγήσει ένα ποσοστό αυτών, κατά μέσο όρο το 13% της τρέχουσας χωρητικότητας του παγκοσμίου στόλου, σε διάλυση έως το 2020, αντιπροσωπεύοντας το 59% του συνόλου της πλεονάζουσας χωρητικότητας του παγκοσμίου στόλου για το 2016.
Σύμφωνα με έρευνα της γερμανικής τράπεζας KfW Ipex-Bank, εκτιμάται ότι το κόστος των νέων κανονισμών που αφορούν το θαλάσσιο έρμα και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, που προκαλούν τα ναυτιλιακά καύσιμα, κυμαίνεται μεταξύ $40 δις και $70 δις, για το σύνολο της παγκόσμιας ναυτιλίας. Από αυτήν την εξέλιξη, βέβαια, θα επωφεληθούν και οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές εξοπλισμού, όπως η ΜΑΝ και Wärtsilä.
Παράλληλα, η KfW, με έδρα την Φρανκφούρτη, εκτιμά ότι οι νέοι κανονισμοί του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) για τα καύσιμα και το θαλάσσιο έρμα θα μπορούσαν να οδηγήσουν τις διαλύσεις πλοίων σε επίπεδα ρεκόρ, αλλά μπορεί εν τέλει να λειτουργήσουν και προς όφελος των πλοιοκτητών.
Επομένως, οι ναυτιλιακές εταιρείες θα..
πρέπει να αποφασίσουν αν θα επιβαρυνθούν με το κόστος επένδυσης για τα συστήματα επεξεργασίας έρματος και την τεχνολογία καθαρισμού των καυσαερίων, κόστος που ανέρχεται στα 7-11 εκατ. ευρώ ανά πλοίο. Υπάρχει, βέβαια, και η άλλη επιλογή να στείλουν τα πλοία τους προς διάλυση στο τέλος του τρέχοντος έτους.
«Αναμένουμε ότι εμπορικά πλοία ηλικία 20-25 ετών θα πάνε για διάλυση, γιατί η ‘ζωή’ που τους απομένει είναι λίγη και οι απαιτούμενες επενδυτικές δαπάνες για να προσαρμοσθούν στη νέα νομοθεσία πολύ υψηλές», σημειώνει στην έκθεσή της η γερμανική τράπεζα.
Επιπλέον, η έρευνα δείχνει ότι τα special surveys, που οφείλουν να πραγματοποιήσουν τα πλοία, μπορεί να οδηγήσει ένα ποσοστό αυτών, κατά μέσο όρο το 13% της τρέχουσας χωρητικότητας του παγκοσμίου στόλου, σε διάλυση έως το 2020, αντιπροσωπεύοντας το 59% του συνόλου της πλεονάζουσας χωρητικότητας του παγκοσμίου στόλου για το 2016.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου