Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

ΑΝΟΙΧΤΗ (ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ) ΕΠΙΣΤΟΛΗ Προς τον αξιότιμο Πρόεδρο της Ελληνικής Κυβέρνησης



Κύριε Πρωθυπουργέ, 

Αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω θερμά με αφορμή την απόφαση της κυβέρνησής σας να αναγνωρίσει σε μένα την ικανότητα να σώσω την οικονομία της χώρας μας.
Ακόμη, πρέπει να σας ευχαριστήσω θερμότατα, που αυτή την αναγνώριση την επιβεβαιώνει μία «Επιτροπή Σοφών», στην οποία έχει ανατεθεί η αποστολή της περικοπής των συντάξεών μας. 

Κύριε Πρόεδρε της κυβέρνησης,

Είναι αλήθεια ότι τον ...
τελευταίο καιρό νιώθω άσχημα, αφού διαπίστωσα ότι είμαι υψηλόμισθος ή αρκετά εύπορος θα έλεγα. Μέγα λάθος μου που δεν πρόλαβα να το διορθώσω και έτσι αναγκαστικά-με πόνο ψυχής φαντάζομαι-οι κυβερνήσεις της χώρας μου, μου πήραν και συνεχίζουν να μου παίρνουν, απ’ ότι φαίνεται, ότι αχρεωστήτως μου έχει καταβληθεί. 

Ευχαριστώ θερμά γι’ αυτή την διευκόλυνση και υπόσχομαι να συμμετέχω στην μεγάλη προσπάθειά σας για μία πατρίδα, όπου οι συνταξιούχοι που δούλεψαν-όπως εγώ-στη βαριά βιομηχανία δεν θα «κλέβουν» τα ταμεία τους, όπου οι αγρότες δεν θα τρώνε επιδοτήσεις στα μπουζουκομάγαζα, όπου οι πολιτικοί της θα είναι ηθικοί και νόμιμοι, η άρχουσα τάξη δεν θα αποτελείται από λαμόγια και απατεώνες. 
Μία πατρίδα που δεν θα έχει αυτούς που κρύβουν τις πισίνες τους, που φυγαδεύουν τα λεφτά τους στο εξωτερικό, που ξεχνούν να δηλώσουν αυτά που πρέπει, εκεί που πρέπει…

Αγαπητέ κύριε Πρόεδρε της κυβέρνησης,

Υπάρχει και κάτι ακόμα για το οποίο δεν μπορώ να πω ευχαριστώ…
Γιατί δεν είναι τα λεφτά που μου έκλεψε το κράτος, δεν είναι οι κόποι που χάθηκαν, δεν είναι η περηφάνια των πολιτών που καταρακώνεται, που βουλιάζει κάθε αξία σήμερα, που σκορπάνε οι αγώνες άδοξα, δεν είναι οι μνήμες που σβήνει ο πολιτισμός, είναι που τα παιδιά μου, τα παιδιά μας 

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΝΕΙΡΑ.

Θα κλείσω αυτή την επιστολή, θυμίζοντάς σας κάτι που είχε πει ένας προκάτοχός σας: «Δεν θα τολμούσα να ζήσω χωρίς όραμα. Απεχθάνομαι την υποκρισία, με ενθουσιάζει ο αγώνας, με φοβίζει το άγνωστο, με μελαγχολεί η μοναξιά. Το μεγάλο μου όνειρο είναι μια ανθρώπινη κοινωνία»
Ο Συνταξη-ούχος


ΠΗΓΗ:Περιοδικό Τρίτη Ευκαιρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου