Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Μαθήτρια αφήνει άφωνο το κοινό Ελληνο-Γερμανικού forum



«Το μέλλον της Ελλάδας είναι η ελπίδα», αναφέρει μεταξύ άλλων...
Στην καρδιά Γερμανών και Ελλήνων μίλησε 18χρονη από την Παραμυθιά.
«Είμαι νέα. Είμαι Ελληνίδα. Θα σας μιλήσω ελληνικά και δεν θέλω διερμηνέα γιατί μετά θα σας μιλήσω και στα γερμανικά. Η δική μου γενιά θεωρεί ότι είναι καταδικασμένη. Κληρονομήσαμε έναν κόσμο για τον οποίο δεν ευθυνόμαστε εμείς και είναι νοσηρός. Η ανεργία είναι τροχοπέδη στη ζωή μας και μας εμποδίζει να ακολουθήσουμε τα όνειρά μας. Όμως είμαστε νέοι, και όπως έλεγε ο Καζαντζάκης, «νέος θα πει να θέλεις να αλλάξεις τον κόσμο». 
Και όπως έλεγε ο Αριστοτέλης, «οι νέοι ζουν κυρίως με την ελπίδα. Ο λόγος είναι από το γεγονός ότι η ελπίδα αφορά το μέλλον και για τους νέους το μέλλον είναι μεγάλο». Από την πλευρά μου, έχω να πω ότι το δικό μας μέλλον μολονότι μεγάλο, μοιάζει να είναι υποθηκευμένο και η ελπίδα ωχριά».
Με τα λόγια αυτά μίλησε σε Έλληνες και Γερμανούς εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης και όχι μόνο, η 18χρονη Χριστίνια Λιόλιου από την Παραμυθιά της Θεσπρωτίας. Μίλησε με την καρδιά της, με ειλικρίνεια, με δυναμισμό. Είπε την αλήθεια και η αλήθεια ξύπνησε, συγκίνησε, ενθουσίασε το κοινό του συνεδρίου που έγινε στην περιοχή στο πλαίσιο της ελληνογερμανικής συνέλευσης. 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου