Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

«Κοστίζουν» οι Νέοι Κανόνες για τα Καύσιμα της Ναυτιλίας



Οι ευρωπαϊκοί κανόνες για τη μείωση της ρύπανσης από τα πλοία απαιτεί αρκετά δις € επενδύσεις από τις ναυτιλιακές σε τεχνολογίες φίλτρων και αναβαθμίσεις των εγκαταστάσεων στα διυλιστήρια προκειμένου να παραγάγουν καθαρότερα καύσιμα- κάτι που δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά η ναυτιλία.
Ο κλάδος της ναυτιλίας ήδη δοκιμάζεται λόγω της χαμηλής παγκόσμιας ζήτησης και της πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας, που ωθούν σε ασύμφορα επίπεδα τους ναύλους για πολλούς φορείς. Τα ευρωπαϊκά διυλιστήρια βρίσκονται υπό ασφυκτική πίεση από το υψηλό κόστος του αργού πετρελαίου, τις φθηνές εισαγωγές προϊόντων και την ισχνή ζήτηση.
Προκειμένου να συμμορφωθούν με τους νέους κανόνες της ΕΕ, οι ναυτιλιακές εταιρείες είναι αντιμέτωπες τώρα με πρόσθετο κόστος από 2.6δις € μέχρι 11δις € για τη χρήση διαφορετικών καυσίμων ή για τη χρήση φίλτρων που θα επεξεργάζονται το θείο που εκπέμπει το μαζούτ (πετρέλαιο εξωτερικής καύσης που χρησιμοποιείται στη ναυτιλία).
Οι νέοι κανόνες απαιτούν τη μείωση της περιεκτικότητας του θείου των καυσίμων της ναυτιλίας στο 0.1% από το 1% μέχρι το 2015, «σε περιοχές ελέγχου της εκπομπής θείου» στη Βαλτική, τη Βόρεια Θάλασσα και τη Μάγχη. Στα άλλα ευρωπαϊκά ύδατα, θα περιοριστούν στο 0.5% θείου μέχρι το 2020, σε πλήρη ευθυγράμμιση με τους κανόνες του Παγκόσμιου Οργανισμού Ναυτιλίας.
Οι ευρωπαϊκοί κανόνες έχουν ήδη αναγκάσει τις ναυτιλιακές να μειώσουν τις εκπομπές θείου στα λιμάνια.     
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου