Δευτέρα 28 Αυγούστου 2023

Η Νιγηρία επιδιώκει να επανεκκινήσει τέσσερα κρατικά διυλιστήρια πετρελαίου έως το τέλος του 2024

 





Η Νιγηρία αναμένει τα τέσσερα διυλιστήρια πετρελαίου της να λειτουργήσουν μέχρι τα τέλη του επόμενου έτους, δήλωσε ο νέος υπουργός πετρελαίου της την Παρασκευή, με το εργοστάσιο στο νότιο Port Harcourt να φαίνεται να ξεκινά ήδη από τον Δεκέμβριο.

Πέρυσι, η κυβέρνηση είπε ότι..

το διυλιστήριο Port Harcourt θα ξεκινήσει την επεξεργασία αργού στα τέλη του 2022. Ωστόσο, διαδοχικοί υπουργοί πετρελαίου και στελέχη της NNPC Ltd ανακοίνωσαν μια σειρά από ανεπιτυχή σχέδια για επανεκκίνηση, ανανέωση ή επέκταση των διυλιστηρίων.

Ο Heineken Lokpobiri, ο οποίος αυτή την εβδομάδα επανέλαβε τη θέση του υπουργού πετρελαίου της Νιγηρίας, επιθεώρησε σήμερα τη συνεχιζόμενη ανακαίνιση στο διυλιστήριο δύο μονάδων 210.000 Port Harcourt.

«Από ό,τι είδαμε εδώ σήμερα, το διυλιστήριο Port Harcourt θα τεθεί σε λειτουργία μέχρι το τέλος του έτους», είπε, προσθέτοντας ότι δύο άλλες εγκαταστάσεις στο Warri και στο Kaduna θα ξεκινήσουν την επεξεργασία αργού από το πρώτο τρίμηνο έως το τέλος του 2024.

Ο Λοκπομπίρι είπε ότι «ο στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι τα επόμενα χρόνια η Νιγηρία θα σταματήσει την εισαγωγή καυσίμων».

Η Νιγηρία, η κορυφαία παραγωγός πετρελαίου της Αφρικής, εισάγει σχεδόν όλες τις ανάγκες της σε διυλισμένα καύσιμα με ανεπαρκή χωρητικότητα και κακή συντήρηση.

Τέσσερα κρατικά κατεστραμμένα διυλιστήρια με συνολικά 4450.000 βαρέλια την ημέρα, το εργοστάσιο Kaduna 110.000 βαρελιών στο βορρά και τρεις μονάδες στο πλούσιο σε πετρέλαιο δέλτα του Νίγηρα, συμπεριλαμβανομένου του διυλιστηρίου Warri 125.000 βαρελιών, έχουν κλείσει εδώ και χρόνια.

Το διυλιστήριο Port Harcourt υφίσταται αναβάθμιση 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων μετά την ανάθεση της σύμβασης στην ιταλική Tecnimont για την εκτέλεση των εργασιών το 2021. Η ανακαίνιση θα διαρκέσει 44 μήνες για να ολοκληρωθεί, δήλωσε το υπουργείο πετρελαίου τον Απρίλιο του περασμένου έτους.

Η χώρα εναποθέτει τώρα τις ελπίδες της να τερματίσει τις εισαγωγές καυσίμων σε ένα διυλιστήριο 650.000 βαρελιών την ημέρα που κατασκευάζεται από τον Aliko Dangote, τον πλουσιότερο άνθρωπο της Αφρικής.

 (Reuters) 


Από το hydrocarbonprocessing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου