Πέμπτη 18 Μαΐου 2023

Τα διυλιστήρια των ΗΠΑ κατασκευάζουν νέα επεξεργασία πετρελαίου καθώς αυξάνονται τα ταξίδια

 




Τα διυλιστήρια πετρελαίου των ΗΠΑ στοχεύουν να λειτουργούν στο 94% της συνολικής δυναμικότητας επεξεργασίας 17,9 εκατομμυρίων bpd αυτό το τρίμηνο, σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας και τους αναλυτές, εν μέρει λόγω των προσδοκιών για εποχική ταξιδιωτική ζήτηση.

Οι υψηλές τιμές και η ζήτηση από τα..

τέλη του 2021 έχουν ενθαρρύνει τα διυλιστήρια να λειτουργούν πάνω από το 90% της παραγωγικής τους ικανότητας και σε ένδειξη ότι αναμένουν τη ζήτηση καυσίμου να παραμείνει υψηλή, δύο διυλιστήρια πρόσθεσαν μονάδες ή αύξησαν την παραγωγή τους, αναβιώνοντας μια πρακτική ρουτίνας που εξαφανίστηκε εν μέσω Κλείσιμο COVID-19.

Αυτό το τρίμηνο είναι παραδοσιακά ένα από τα πιο καυτά για ζήτηση του έτους, καθώς οι εταιρείες παράγουν παραγωγή βενζίνης και καυσίμου τζετ για την περίοδο των καλοκαιρινών διακοπών. Η ομάδα αυτοκινητιστών AAA τη Δευτέρα προέβλεψε ότι το Σαββατοκύριακο των διακοπών της Ημέρας Μνήμης στις 27-29 Μαΐου θα είναι το τρίτο πιο πολυσύχναστο ταξίδι με αυτοκίνητο από το 2000 και πιο ενεργό στα αεροδρόμια των ΗΠΑ από το 2005.

Ο ρυθμός αυτού του τριμήνου συγκρίνεται με τη χρησιμοποίηση 91,3% το προηγούμενο τρίμηνο και τα ποσοστά λειτουργίας 71,5% και 87,8% το 2020 και το 2021, καθώς ο κλάδος πάλευε με τα lockdown COVID-19 που μείωσαν την κατανάλωση καυσίμου και συνέτριψαν τα κέρδη του κλάδου.


Κάτω από τα αποθέματα

Πίσω από τον υψηλότερο ρυθμό λειτουργίας είναι το γεγονός ότι τα αποθέματα καυσίμων κινητήρα είναι κάτω από τους μέσους όρους 5ετίας. Τα αποθέματα βενζίνης και αποσταγμάτων είναι 7% και 16% χαμηλότερα, εκτιμά η επενδυτική εταιρεία Tudor Pickering Holt & Co.

«Οι τάσεις της ζήτησης είναι ισχυρές στη βενζίνη και στα αεριωθούμενα (καύσιμα)», δήλωσε ο Μάθιου Μπλερ, διευθύνων σύμβουλος της Tudor Pickering. Εκτιμά ότι τα διυλιστήρια συνολικά θα λειτουργούν με ποσοστό χρησιμοποίησης 94% αυτό το τρίμηνο, ταιριάζοντας με τον μέσο όρο της περιόδου 2017-19 για την περίοδο.

Μεταξύ των μεγαλύτερων διυλιστηρίων, η Marathon Petroleum σχεδιάζει να λειτουργεί στο 91% της χωρητικότητας, η Valero Energy με 90% έως 93% και η Phillips 66 (PSX.N) στα μέσα της δεκαετίας του '90, δήλωσαν αξιωματούχοι.

«Θα περίμενα ότι η χρησιμοποίηση θα ανέβει μερικές μονάδες (αυτό το τρίμηνο)» από το 91% που είχε στις αρχές Μαΐου, δήλωσε ο David Hackett, πρόεδρος της εταιρείας συμβούλων καυσίμων Stillwater Associates.

Οι υψηλές τιμές θα διατηρήσουν τα ποσοστά χρήσης των διυλιστηρίων των ΗΠΑ σε επίπεδα κοντά στο 91,7% του περασμένου έτους για φέτος και το επόμενο έτος, σύμφωνα με την πρόβλεψη της Υπηρεσίας Ενεργειακών Πληροφοριών των ΗΠΑ τον Ιανουάριο.

Τα διυλιστήρια θα προσθέσουν τη δυνατότητα επεξεργασίας επιπλέον 328.000 bpd αυτό το τρίμηνο, αυξάνοντας τις προμήθειες βενζίνης και ντίζελ αυτό το καλοκαίρι.

Η ExxonMobil πρόσθεσε 250.000 bpd στο διυλιστήριο Beaumont του Τέξας. Η Citgo Petroleum Inc 38.000 bpd στο εργοστάσιο της Lake Charles, Louisiana. και Marathon Petroleum Corp 40.000 bpd στο διυλιστήριο Galveston Bay στο Texas City του Τέξας.

Δύο άλλα των οποίων τα διυλιστήρια ήταν εκτός σύνδεσης το περασμένο τρίμηνο - η Suncor's στο Commerce City, το Κολοράντο και η Cenovus' στο Superior του Ουισκόνσιν, ξαναρχίζουν τη λειτουργία τους.

«Τα περιθώρια δεν πρόκειται να είναι τόσο ισχυρά όσο ήταν τον τελευταίο ενάμιση χρόνο», δήλωσε ο John Auers, διευθύνων σύμβουλος της Refined Fuels Analytics.


(Reuters) 


Από το hydrocarbonprocessing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου