Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023

Η ζήτηση βενζίνης της Ινδονησίας θα αυξηθεί σημαντικά το 2023




Η κατανάλωση και οι εισαγωγές βενζίνης στην Ινδονησία, τον μεγαλύτερο εισαγωγέα καυσίμου κινητήρα της Ασίας, θα μπορούσαν να σημειώσουν ρεκόρ φέτος καθώς η χώρα ανακάμπτει από τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που σχετίζονται με τον COVID, αν και η ανάπτυξη αναμένεται να επιβραδυνθεί ελαφρώς μαζί..

με την οικονομία της.

Μια άνοδος των εισαγωγών από την Ινδονησία θα σφίξει την περιφερειακή αγορά βενζίνης και πιθανότατα θα ενισχύσει τα περιθώρια κέρδους των ασιατικών διυλιστηρίων για το καύσιμο. Θα μπορούσε επίσης να επιταχύνει τα σχέδια για την προσθήκη  μεθανόλης  και αιθανόλης στη βενζίνη για να μειώσει την εξάρτησή της από τις προμήθειες του εξωτερικού, μια πρωτοβουλία βιοκαυσίμων που θα συμβάλει στην ήδη εκτεταμένη υιοθέτηση βιοντίζελ από τη χώρα. <GL92-SIN-CRK>

Η κατανάλωση βενζίνης της Ινδονησίας οδεύει προς το υψηλό όλων των εποχών των 670.000 βαρελιών την ημέρα (bpd) το 2023, από το ρεκόρ 635.000 bpd το 2022, ανέφερε η εταιρεία συμβούλων Rystad Energy.

«Η ανάκαμψη μετά την COVID-19 είναι ο κύριος μοχλός πίσω από την αύξηση της ζήτησης βενζίνης», δήλωσε η Sofia Guidi Di Sante, ανώτερη αναλύτρια πετρελαϊκών αγορών στη Rystad Energy.

«Έχουμε συνυπολογίσει έναν πιο ήπιο ρυθμό ανάπτυξης λόγω των εύλογων επιπτώσεων μιας πιθανής παγκόσμιας ύφεσης».

Η Consultancy Wood Mackenzie είπε ότι οι εισαγωγές βενζίνης της Ινδονησίας ξεπέρασαν τα επίπεδα πριν από την πανδημία πέρυσι στα 380.000 bpd, ένα ιστορικό υψηλό με βάση τα στοιχεία που χρονολογούνται από το 2010. Αυτό θα μπορούσε να αυξηθεί σε 390.000 έως 400.000 bpd φέτος, είπε η WoodMac.

Η Refinitiv Oil Research υπολόγισε τις εισαγωγές σε περίπου 15 MMtpy (345.000 bpd) για το 2022, από περίπου 11,5 MMtpy το 2021.

«Η ζήτηση εξακολουθεί να αναμένεται να είναι ισχυρή με την ισχυρή οικονομική ανάπτυξη και κινητικότητα (της Ινδονησίας)», δήλωσε η Ranice Tan, ερευνήτρια της WoodMac.

«Ωστόσο, η ανάπτυξη αναμένεται να επιβραδυνθεί λόγω πολλών αυξήσεων των τιμών των καυσίμων πέρυσι (για να περιοριστούν οι επιδοτήσεις με μπαλονάκια) και οι πιθανές υφεσιακές επιπτώσεις».

Η Ινδονησία αύξησε τις τιμές των επιδοτούμενων καυσίμων κατά περίπου 30% στις αρχές Σεπτεμβρίου, καθώς η κυβέρνηση κινήθηκε για να περιορίσει το αυξανόμενο κόστος στον προϋπολογισμό της.

Ωστόσο, οι κρατικές επιδοτήσεις, οι οποίες αποτελούν περίπου το ήμισυ της λιανικής τιμής της βενζίνης, έχουν αμβλύνει το πλήγμα της εκτίναξης των τιμών της ενέργειας για τους καταναλωτές, είπε ο Ταν.

Και φέτος η κυβέρνηση αύξησε τον όγκο της επιδοτούμενης βενζίνης για διανομή.

Οι πωλήσεις επιδοτούμενης βενζίνης ανήλθαν σε 29,81 εκατομμύρια kl (513.700 bpd) το 2022, σύμφωνα με εκτιμήσεις της κατάντη ρυθμιστικής αρχής πετρελαίου και φυσικού αερίου της Ινδονησίας BPH Migas, δήλωσε ο Saleh Abdurrahman, μέλος της επιτροπής στη ρυθμιστική αρχή.

Φέτος, η BPH Migas διέθεσε 32,56 εκατομμύρια kl επιδοτούμενης βενζίνης για διανομή, ανέφερε σε ανακοίνωσή της.


Από το hydrocarbonprocessing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου