Η Delta Air Lines Inc σχεδιάζει να αρχίσει να λαμβάνει αποστολές πρώτων υλών από ανανεώσιμα καύσιμα στο διυλιστήριο Trainer της Πενσυλβάνια ως μέρος μιας στρατηγικής που θα μπορούσε να μειώσει τις περιβαλλοντικές της υποχρεώσεις κατά...
εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τρεις πηγές που γνωρίζουν το θέμα. .Η κίνηση υποδηλώνει αλλαγή στρατηγικής για τη θυγατρική της Delta, Monroe Energy, η οποία στο παρελθόν ήταν μεταξύ των μικρότερων διυλιστηρίων που προσπάθησαν να πιέσουν την Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος των ΗΠΑ και τον Λευκό Οίκο να μεταρρυθμίσουν τους νόμους για τα βιοκαύσιμα.
Το πρότυπο ανανεώσιμων καυσίμων των ΗΠΑ απαιτεί από τα διυλιστήρια να αναμειγνύουν έναν αυξανόμενο όγκο βιοκαυσίμων στη δεξαμενή καυσίμων της χώρας κάθε χρόνο ή να αγοράζουν πιστώσεις συμμόρφωσης από αυτούς που το κάνουν.
Η Delta αγόρασε το διυλιστήριο πετρελαίου της Πενσυλβάνια πριν από 10 χρόνια για να εξοικονομήσει χρήματα από το κόστος των καυσίμων αεροσκαφών, την πρώτη αγορά διυλιστηρίου από αεροπορική εταιρεία.
Το διυλιστήριο αναμένεται να αρχίσει να εισάγει γεωργικά προϊόντα όπως το σογιέλαιο, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή ντίζελ με βάση τη βιομάζα που ικανοποιεί τις ομοσπονδιακές απαιτήσεις ανάμειξης.
Η Delta αρνήθηκε να σχολιάσει, αλλά αναφέρθηκε στην πιο πρόσφατη έκθεσή της για λόμπι για το κλίμα, η οποία αναφέρει ότι η Monroe αξιολογεί την παραγωγή βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων και άλλων ανανεώσιμων καυσίμων μετά από πρόσθετη οικονομική και επιχειρησιακή ανάλυση.
Τα διυλιστήρια χωρίς αυτή τη δυνατότητα έχουν στο παρελθόν συσσωρεύσει μεγάλες θέσεις σε αυτές τις πιστώσεις και προσπάθησαν να πιέσουν την ομοσπονδιακή κυβέρνηση να μειώσει την ευθύνη τους για να αποφύγουν τις πληρωμές που ισχυρίζονται ότι απειλούν τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεών τους.
Η Monroe Energy στο παρελθόν έπρεπε να πληρώνει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο αγοράζοντας πιστώσεις συμμόρφωσης, λέγοντας ότι είχε περιορισμένη ικανότητα ανάμειξης.
Η εταιρεία ανακαινίζει τώρα δύο μεγάλες δεξαμενές εντός του συγκροτήματος του διυλιστηρίου Trainer 185.000 βαρελιών την ημέρα . Η μία δεξαμενή έχει ολοκληρωθεί και η δεύτερη αναμένεται να ολοκληρωθεί τον επόμενο μήνα, σύμφωνα με δύο πηγές που γνωρίζουν το θέμα. Μια πηγή είπε ότι οι δεξαμενές θα χρησιμοποιηθούν για την ανάμειξη βιοκαυσίμων.
Τα περισσότερα εμπορικά διυλιστήρια αγοράζουν καθημερινά πιστώσεις RIN για να αποφύγουν τη συσσώρευση μεγάλης ευθύνης και έκθεσης σε κυμαινόμενες τιμές, αλλά η Monroe Energy έχει επιβραδύνει ή έχει σταματήσει τις αγορές τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, καθώς η EPA καθυστέρησε τις προθεσμίες συμμόρφωσης λόγω του COVID-19.
Η Monroe καθυστέρησε την αγορά RIN πέρυσι επειδή πίστευε ότι οι τιμές των RIN θα έπεφταν ή ότι η εταιρεία θα λάβει απαλλαγή από την πληρωμή της υποχρέωσής της, ανέφερε το Reuters. Ωστόσο, αυτές οι τιμές παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό οι ίδιες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Refinitiv. Η εταιρεία έχει προθεσμία μέχρι το επόμενο έτος για να αγοράσει αυτές τις πιστώσεις.
Ο κλάδος διύλισης είχε πιστωτικό έλλειμμα 556 εκατομμυρίων δολαρίων τον Ιούνιο του 2022, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα τριμηνιαία κέρδη του.
Τα έσοδα της Delta από τη διύλιση αυξήθηκαν φέτος, καθώς τα παγκόσμια περιθώρια διύλισης αυξήθηκαν μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Το πρώτο εξάμηνο του 2022 η Delta's κλάδος διύλισης της Delta κέρδισε 323 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με ζημία 283 εκ. δολαρίων το πρώτο εξάμηνο του 2021. Το διυλιστήριο δυσκολευόταν να βγάλει χρήματα από τότε που αγοράστηκε από την αεροπορική εταιρεία, η οποία έχει προσπαθήσει πολλές φορές να Πούλα το.
Reuters
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου