Η επεξεργασία αργού πετρελαίου από ινδικά διυλιστήρια αυξήθηκε 6,4% από έτος σε έτος τον Μάρτιο στα 5,28 MMbpd (22,34 MMt), σύμφωνα με τα προσωρινά κυβερνητικά στοιχεία, που αντιστοιχεί σε αύξηση της κατανάλωσης στον τρίτο μεγαλύτερο εισαγωγέα και καταναλωτή πετρελαίου στον κόσμο.
Η ζήτηση καυσίμων της..
Ινδίας αυξήθηκε σε υψηλό τριετίας τον Μάρτιο, καθώς η αγορά συσσώρευσε προμήθειες προβλέποντας εκτίναξη των τιμών, ενώ η χαλάρωση των περιορισμών που σχετίζονται με τον COVID ενίσχυσε τη ζήτηση.Καθώς η ζήτηση αυξάνεται, τα διυλιστήρια καλούνται να ενισχύσουν τις πωλήσεις για να καλύψουν τη ζήτηση, δήλωσε ο Ehsan Ul Haq, αναλυτής της Refinitiv.
Ωστόσο, η παραγωγή αργού μειώθηκε πάνω από 3% σε περίπου 598.000 bpd (2,53 MMt), σύμφωνα με τα στοιχεία.
Αυτό οφειλόταν σε μεγάλο βαθμό στο ότι η παραγωγή από την Oil and Natural Gas Corporation ήταν
12,6% χαμηλότερη για τον μήνα και 1,84% χαμηλότερη σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2021 λόγω της καθυστέρησης στην κινητοποίηση της κινητής μονάδας παραγωγής ανοικτής θαλάσσης Sagar Samrat, που βρίσκεται στο Mumbai High Field, η κυκλοφορία δηλωθείς.
Οι ετήσιες εισαγωγές πετρελαίου τον Μάρτιο αυξήθηκαν οριακά στα 4,4 MMbpd από πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία παρακολούθησης δεξαμενόπλοιων από πηγές του κλάδου.
«Τα ινδικά διυλιστήρια επωφελούνται από το φθηνό ρωσικό αργό, το οποίο πωλείται με έκπτωση περίπου 35 δολαρίων το βαρέλι στο Brent», πρόσθεσε ο Ul-Haq, γεγονός που οδηγεί σε καλύτερα περιθώρια κέρδους για τα διυλιστήρια.
Η Fitch Ratings πρόσθεσε επίσης ότι οι τιμές της ινδικής βενζίνης και του πετρελαίου εσωτερικής καύσης θα μπορούσαν να παρακολουθούν το αργό πετρέλαιο μακροπρόθεσμα.
Η παραγωγή φυσικού αερίου αυξήθηκε 7,5% από έτος σε έτος σε 2,89 δισεκατομμύρια cm 3 , ανέφερε η ανακοίνωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου