Η ΕΠΕ προβλέπει ότι ο εφοδιασμός ντίζελ από ανανεώσιμες πηγές—εγχώρια παραγωγή και καθαρές εισαγωγές—θα υπερβεί την προσφορά βιοντίζελ βραχυπρόθεσμα. Η ΕΠΕ προβλέπει ότι ο εφοδιασμός ντίζελ από ανανεώσιμες πηγές θα αυξηθεί σε 130.000 bpd το 2022 και 145.000 bpd το 2050, αντικατοπτρίζοντας σημαντική...
αύξηση της ικανότητας παραγωγής ντίζελ από ανανεώσιμες πηγές στο εγγύς μέλλον.Τα καύσιμα ντίζελ με βάση τη βιομάζα περιλαμβάνουν το βιοντίζελ και το ανανεώσιμο ντίζελ, τα οποία εξευγενίζονται από τους ίδιους τύπους πρώτων υλών λίπους, λαδιού και λίπους. Το ανανεώσιμο ντίζελ δεν διακρίνεται χημικά από το πετρελαϊκό ντίζελ (γνωστό ως καύσιμο ντίζελ πτώσης), που σημαίνει ότι πληροί τις προδιαγραφές για χρήση σε υπάρχουσες υποδομές και κινητήρες ντίζελ και δεν υπόκειται σε περιορισμούς ανάμειξης. Το βιοντίζελ είναι ένα μείγμα χημικών ενώσεων γνωστών ως αλκυλεστέρες και συχνά συνδυάζεται με το πετρελαϊκό ντίζελ σε μείγματα 5% έως 20%, γνωστά ως Β5 έως Β20, αντίστοιχα.
Η ΕΠΕ προβλέπει ότι η παραγωγή ανανεώσιμων πηγών ντίζελ θα αυξηθεί λόγω της συμβατότητάς της με την υπάρχουσα υποδομή διανομής και κινητήρες, υψηλότερους κρατικούς και ομοσπονδιακούς στόχους για την παραγωγή ανανεώσιμων καυσίμων, κίνητρα από φορολογικές εκπτώσεις και τη μετατροπή των υφιστάμενων διυλιστηρίων πετρελαίου σε διυλιστήρια ανανεώσιμων πηγών ντίζελ.
Οι στόχοι και τα κίνητρα που συμβάλλουν στην ανάπτυξη του πετρελαίου ντίζελ από ανανεώσιμες πηγές περιλαμβάνουν το Πρότυπο Ανανεώσιμων Πηγών Καυσίμου, το Πρότυπο Καυσίμου Χαμηλών Ανθρακάτων της Καλιφόρνια και την πίστωση μπλέντερ ντίζελ με βάση τη βιομάζα των ΗΠΑ, η οποία ισχύει επί του παρόντος έως το 2022 και επιτρέπει στους ειδικευμένους φορολογούμενους να διεκδικήσουν πίστωση 1,00 $/γαλόνι όταν η απαιτούμενη ποσότητα βιοντίζελ ή ντίζελ ανανεώσιμης ενέργειας αναμιγνύεται με πετρελαϊκό ντίζελ για πώληση ή χρήση σε εμπόριο ή επιχείρηση. Ως απάντηση στα βελτιωμένα οικονομικά του ντίζελ ανανεώσιμων πηγών ενέργειας λόγω αυτών των ενεργειών πολιτικής, η εγχώρια παραγωγική ικανότητα έχει αυξηθεί, τόσο με τη μορφή νέων αυτόνομων εγκαταστάσεων όσο και με μετασκευασμένα διυλιστήρια πετρελαίου.
Η ΕΠΕ υποθέτει ότι οι πολιτικές και όχι η ζήτηση της αγοράς οδηγούν στην υιοθέτηση καυσίμων ντίζελ με βάση τη βιομάζα. Το ανανεώσιμο ντίζελ και το βιοντίζελ ανταγωνίζονται για τις ίδιες πρώτες ύλες, επομένως μέρος της προβλεπόμενης αύξησης στην παραγωγή ντίζελ από ανανεώσιμες πηγές αντικαθιστά την παραγωγή βιοντίζελ. Η ΕΠΕ προβλέπει ότι αυτά τα δύο καύσιμα θα παραμείνουν ένα σχετικά μικρό μέρος της μεγαλύτερης αγοράς ντίζελ, αντιπροσωπεύοντας λιγότερο από το 8% της παραγωγής ντίζελ των ΗΠΑ το 2050.
Αν και το ανανεώσιμο ντίζελ δεν έχει περιορισμούς ανάμειξης, είναι σχετικά πιο ακριβό από το βιοντίζελ στην παραγωγή του. Αντίθετα, το βιοντίζελ πρέπει να αναμειχθεί με άλλο καύσιμο ντίζελ για κατανάλωση. Και τα δύο καύσιμα προσελκύουν ενδιαφέρον και επενδύσεις επειδή αντιπροσωπεύουν μια πιθανή οδό για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα στον τομέα των μεταφορών και παρέχουν μια εναλλακτική πηγή καυσίμου στο πετρέλαιο ντίζελ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου