Παρασκευή 9 Απριλίου 2021

Η Ρωσία βλέπει τον αντίκτυπο COVID-19 στη ζήτηση πετρελαίου να διαρκέσει έως το 2023-2024

 



Η Ρωσία αναμένει ότι η επίπτωση από την πανδημία COVID-19 σχετικά με την παγκόσμια κατανάλωση πετρελαίου και προϊόντων πετρελαίου μπορεί να διαρκέσει έως το 2023-2024, σύμφωνα με σχέδιο κυβερνητικού εγγράφου, το οποίο είδε το Reuters.

Αναφέρει επίσης την απαλλαγή από τον άνθρακα των κορυφαίων..

παγκόσμιων οικονομιών ως πιθανή απειλή για τη βιομηχανία πετρελαίου της, βασική πηγή εσόδων του προϋπολογισμού της Μόσχας.

Η παγκόσμια παραγωγή πετρελαίου και υγρών καυσίμων μειώθηκε το 2020 σε 94,25 εκατομμύρια βαρέλια ημερησίως (bpd) από 100,61 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα το 2019, εν μέσω της πανδημίας, η οποία οδήγησε σε κλειδώματα, σταματώντας το 80% της εναέριας κυκλοφορίας και το ένα τέταρτο της οδικής κυκλοφορίας στο αποκορύφωμά της και κατανάλωση καυσίμου.

Ο Οργανισμός των χωρών εξαγωγής πετρελαίου αναμένει ότι η ζήτηση πετρελαίου θα αυξηθεί κατά 5,6 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα φέτος, σύμφωνα με το βασικό σενάριο. Ο Ρώσος Αναπληρωτής Υπουργός Ενέργειας Αλέξανδρος Νοβάκ προέβλεψε επίσης παρόμοια ανάπτυξη.

Το προσχέδιο εγγράφου, που περιγράφει τις εξελίξεις της βιομηχανίας πετρελαίου έως το 2035, έδειξε επίσης ότι η Ρωσία θα μπορούσε να χάσει το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς πετρελαίου λόγω περιορισμών στην παραγωγή και τις εξαγωγές πετρελαίου.

Λέει ότι οι παγκόσμιες τιμές του πετρελαίου είναι πιθανό να διαπραγματεύονται στο εύρος από 50 έως 75 $ ανά βαρέλι έως το 2025, ενώ στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020 οι τιμές είναι 50-60 $ ανά βαρέλι και είναι απίθανο να πέσουν σημαντικά κάτω από τα 50 $.

Η Ρωσία βλέπει επίσης προκλήσεις για την πετρελαϊκή της βιομηχανία από τον αποκανονισμό των οικονομικών στην Ευρώπη και τη Βορειοανατολική Ασία, τις βασικές εξαγωγικές αγορές της.

Το έγγραφο, για παράδειγμα, αναφέρει τη μείωση της ζήτησης για ντίζελ στην Ευρώπη, καθώς και τον ανταγωνισμό από παραδοσιακούς και νέους προμηθευτές ενέργειας.

"Πολλές ευρωπαϊκές πόλεις σκοπεύουν να περιορίσουν τη χρήση αυτοκινήτων με κινητήρες ντίζελ, ιδίως, το Παρίσι και η Ρώμη σχεδιάζουν να απαγορεύσουν τους κινητήρες ντίζελ στις ζώνες μηδενικών εκπομπών το 2024", ανέφερε. (Αναφορά από την Oksana Kobzeva, συγγραφή από τον Vladimir Soldatkin, επιμέλεια των Alex Richardson και David Evans)


Από το hydrocarbonprocessing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου