Από το energypress.gr
Η πανδημία του κορονοϊού και η συνεπακόλουθη πτώση στις τιμές του πετρελαίου, θα οδηγήσει σε μια πιο ισχυρή πετρελαϊκή βιομηχανία αλλά θα αυξήσει τον κίνδυνο ελλείψεων στην πορεία, αναφέρουν αναλυτές της Goldman Sachs.
Οι τιμές του αργού σήμερα υπέστησαν άλλη μία κατακόρυφη πτώση καθώς η πανδημία επιδεινώθηκε και ο πόλεμος..
τιμών μεταξύ Σαουδικής Αραβίας-Ρωσίας δεν δείχνει σημάδια ύφεσης.
Οι εταιρείες διύλισης ωστόσο, έχουν υποχρεωθεί να αναστείλουν τις δραστηριότητές τους εξαιτίας της απότομης μείωσης της ζήτησης που έχει στείλει traders και αναλυτές σε περικοπή των εκτιμήσεών τους.
"Εάν οι αγωγοί στερέψουν καθώς τα διυλιστήρια κλείνουν, δεν μπορούν να δημιουργηθούν αποτελέσματα, δημιουργώντας μια πολύ γρήγορη αναστροφή κινδύνου έναντι των πετρελαϊκών ελλείψεων”, αναφέρει η Goldman Sachs.
Αυτό θα μπορούσε με τη σειρά του να οδηγήσει σε έλλειψη πετρελαίου, οδηγώντας τις τιμές πάνω από τον στόχο της Goldman Sachs για 55 δολάρια το βαρέλι το 2021.
"Αυτό θα είναι game changer για τον κλάδο”, ανέφερε η αμερικανική τράπεζα.
Πρόσθεσε ακόμη ότι η ζήτηση για πετρέλαιο από όσους μετακινούνται και από τις αεροπορικές επιχειρήσεις, που αντιστοιχεί στα 16 εκατ. Βαρέλια ημερησίως παγκοσμίως, μπορεί να μην επιστρέψει ποτέ στα προηγούμενα επίπεδα.
Η πανδημία του κορονοϊού και η συνεπακόλουθη πτώση στις τιμές του πετρελαίου, θα οδηγήσει σε μια πιο ισχυρή πετρελαϊκή βιομηχανία αλλά θα αυξήσει τον κίνδυνο ελλείψεων στην πορεία, αναφέρουν αναλυτές της Goldman Sachs.
Οι τιμές του αργού σήμερα υπέστησαν άλλη μία κατακόρυφη πτώση καθώς η πανδημία επιδεινώθηκε και ο πόλεμος..
τιμών μεταξύ Σαουδικής Αραβίας-Ρωσίας δεν δείχνει σημάδια ύφεσης.
Οι εταιρείες διύλισης ωστόσο, έχουν υποχρεωθεί να αναστείλουν τις δραστηριότητές τους εξαιτίας της απότομης μείωσης της ζήτησης που έχει στείλει traders και αναλυτές σε περικοπή των εκτιμήσεών τους.
"Εάν οι αγωγοί στερέψουν καθώς τα διυλιστήρια κλείνουν, δεν μπορούν να δημιουργηθούν αποτελέσματα, δημιουργώντας μια πολύ γρήγορη αναστροφή κινδύνου έναντι των πετρελαϊκών ελλείψεων”, αναφέρει η Goldman Sachs.
Αυτό θα μπορούσε με τη σειρά του να οδηγήσει σε έλλειψη πετρελαίου, οδηγώντας τις τιμές πάνω από τον στόχο της Goldman Sachs για 55 δολάρια το βαρέλι το 2021.
"Αυτό θα είναι game changer για τον κλάδο”, ανέφερε η αμερικανική τράπεζα.
Πρόσθεσε ακόμη ότι η ζήτηση για πετρέλαιο από όσους μετακινούνται και από τις αεροπορικές επιχειρήσεις, που αντιστοιχεί στα 16 εκατ. Βαρέλια ημερησίως παγκοσμίως, μπορεί να μην επιστρέψει ποτέ στα προηγούμενα επίπεδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου