Από το worldenergynews.gr
Τα περιθώρια διύλισης των ασιατικών αεροπορικών καυσίμων έχουν γίνει αρνητικά για πρώτη φορά εδώ και πάνω από μια δεκαετία, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες συνεχίζουν να ματαιώνουν τις διεθνείς και εσωτερικές γραμμές εν μέσω αυστηρών ταξιδιωτικών περιορισμών για την την πανδημία του κοροναϊού.
Τα περιθώρια κέρδους αναμένεται να υποστούν περαιτέρω πίεση, καθώς δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ανάκαμψης, ανέφεραν εμπορικές πηγές στο Reuters.
"Η παγκόσμια εναέρια κυκλοφορία μειώνεται..
σήμερα κατά 40-45%, σύμφωνα με πηγές παρακολούθησης πτήσεων, ενώ αναμένεται περαιτέρω επιδείνωση τις ερχόμενες εβδομάδες καθώς οι περισσότεροι περιορισμοί στην πτήση και η μείωση της αεροπορικής ικανότητας των εταιρειών θα ισχύουν", δήλωσε ο Richard Gorry, διευθύνων σύμβουλος της JBC Energy Ασία.
"Αναμένουμε ότι η παγκόσμια ζήτηση αεροπορικών αεροσκαφών θα μειωθεί κατά 4,3 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα (bpd) σε τριμηνιαία βάση το 2ο τρίμηνο του 2020, φθάνοντας μόλις τα 2,5 εκατομμύρια bpd, αντιπροσωπεύοντας μείωση 5,6 εκατομμυρίων bpd (-70%) σε ετήσια βάση καθώς η ταξιδιωτική δραστηριότητα των επιβατών μειώνεται στο ελάχιστο. "
Τα περιθώρια βελτίωσης για τα καύσιμα τζετ βυθίστηκαν σε μείον 7 σεντ ανά βαρέλι έναντι του αργού Ντουμπάι τη Δευτέρα, επίπεδο που δεν παρατηρήθηκε τα τελευταία 11 χρόνια, σύμφωνα με τα στοιχεία του Refinitiv Eikon που ξεκινάνε από το Μάρτιο του 2009.
Επίσης γνωστές ως ρωγμές, τα περιθώρια εξευγενισμού είναι η διαφορά στην αξία μεταξύ της πρώτης ύλης, του αργού πετρελαίου και των προϊόντων από τα διυλιστήρια. Ένα αρνητικό περιθώριο διυλιστηρίου καυσίμων σημαίνει ότι τα διυλιστήρια θα χάσουν χρήματα παράγοντας καύσιμο για αεροσκάφη σε τρέχουσες τιμές, υποδεικνύοντας ότι είτε θα μειώσουν την παραγωγή του καυσίμου είτε θα μειώσουν τη συνολική απόδοση του διυλιστηρίου.
"Νομίζω ότι οι ρωγμές δεν έχουν πάει στο χειρότερο τους ακόμα. Αν δεν βγουν σύντομα μερικά εμβόλια, μοιάζει ότι θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για να ανακάμψει ", δήλωσε trader από τη Σιγκαπούρη.
Οι trader ανέφεραν ότι η αγορά θα παραμείνει υπό πίεση μέχρι το τρίτο τρίμηνο, υποθέτοντας ότι η εξάπλωση του ιού θα έχει αντιμετπισθεί έως τότε.
Τα περιθώρια στη Σιγκαπούρη, τα οποία ήταν πάνω από 10 δολάρια το βαρέλι μόλις από τις 10 Μαρτίου, έχουν υποχωρήσει πολύ και επί του παρόντος διαπραγματεύονται στα χειρότερα επίπεδα τους τουλάχιστον σε δώδεκα χρόνια, σύμφωνα με στοιχεία του Refinitiv Eikon.
Ο αυστραλιανός προμηθευτής καυσίμων Viva Energy ανακοίνωσε την Τρίτη ότι αναμένει ότι η ζήτηση καυσίμων θα μειωθεί κατά 90%, ενώ η αντίστοιχη κινεζική Caltex Australia προβλέπει παρόμοια πτώση της ζήτησης κατά την περίοδο των ακυρώσεων πτήσης.
Οι τιμές των καυσίμων JET-SIN μειώθηκαν σχεδόν κατά 54% μόνο τον Μάρτιο, ενώ για το καύσιμο των αεροσκαφών στη Σιγκαπούρη JET-SIN-DIF μειώθηκαν στα χαμηλότερα επίπεδα σε διάστημα ενός έτους.
Τα περιθώρια διύλισης των ασιατικών αεροπορικών καυσίμων έχουν γίνει αρνητικά για πρώτη φορά εδώ και πάνω από μια δεκαετία, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες συνεχίζουν να ματαιώνουν τις διεθνείς και εσωτερικές γραμμές εν μέσω αυστηρών ταξιδιωτικών περιορισμών για την την πανδημία του κοροναϊού.
Τα περιθώρια κέρδους αναμένεται να υποστούν περαιτέρω πίεση, καθώς δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ανάκαμψης, ανέφεραν εμπορικές πηγές στο Reuters.
"Η παγκόσμια εναέρια κυκλοφορία μειώνεται..
σήμερα κατά 40-45%, σύμφωνα με πηγές παρακολούθησης πτήσεων, ενώ αναμένεται περαιτέρω επιδείνωση τις ερχόμενες εβδομάδες καθώς οι περισσότεροι περιορισμοί στην πτήση και η μείωση της αεροπορικής ικανότητας των εταιρειών θα ισχύουν", δήλωσε ο Richard Gorry, διευθύνων σύμβουλος της JBC Energy Ασία.
"Αναμένουμε ότι η παγκόσμια ζήτηση αεροπορικών αεροσκαφών θα μειωθεί κατά 4,3 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα (bpd) σε τριμηνιαία βάση το 2ο τρίμηνο του 2020, φθάνοντας μόλις τα 2,5 εκατομμύρια bpd, αντιπροσωπεύοντας μείωση 5,6 εκατομμυρίων bpd (-70%) σε ετήσια βάση καθώς η ταξιδιωτική δραστηριότητα των επιβατών μειώνεται στο ελάχιστο. "
Τα περιθώρια βελτίωσης για τα καύσιμα τζετ βυθίστηκαν σε μείον 7 σεντ ανά βαρέλι έναντι του αργού Ντουμπάι τη Δευτέρα, επίπεδο που δεν παρατηρήθηκε τα τελευταία 11 χρόνια, σύμφωνα με τα στοιχεία του Refinitiv Eikon που ξεκινάνε από το Μάρτιο του 2009.
Επίσης γνωστές ως ρωγμές, τα περιθώρια εξευγενισμού είναι η διαφορά στην αξία μεταξύ της πρώτης ύλης, του αργού πετρελαίου και των προϊόντων από τα διυλιστήρια. Ένα αρνητικό περιθώριο διυλιστηρίου καυσίμων σημαίνει ότι τα διυλιστήρια θα χάσουν χρήματα παράγοντας καύσιμο για αεροσκάφη σε τρέχουσες τιμές, υποδεικνύοντας ότι είτε θα μειώσουν την παραγωγή του καυσίμου είτε θα μειώσουν τη συνολική απόδοση του διυλιστηρίου.
"Νομίζω ότι οι ρωγμές δεν έχουν πάει στο χειρότερο τους ακόμα. Αν δεν βγουν σύντομα μερικά εμβόλια, μοιάζει ότι θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για να ανακάμψει ", δήλωσε trader από τη Σιγκαπούρη.
Οι trader ανέφεραν ότι η αγορά θα παραμείνει υπό πίεση μέχρι το τρίτο τρίμηνο, υποθέτοντας ότι η εξάπλωση του ιού θα έχει αντιμετπισθεί έως τότε.
Τα περιθώρια στη Σιγκαπούρη, τα οποία ήταν πάνω από 10 δολάρια το βαρέλι μόλις από τις 10 Μαρτίου, έχουν υποχωρήσει πολύ και επί του παρόντος διαπραγματεύονται στα χειρότερα επίπεδα τους τουλάχιστον σε δώδεκα χρόνια, σύμφωνα με στοιχεία του Refinitiv Eikon.
Ο αυστραλιανός προμηθευτής καυσίμων Viva Energy ανακοίνωσε την Τρίτη ότι αναμένει ότι η ζήτηση καυσίμων θα μειωθεί κατά 90%, ενώ η αντίστοιχη κινεζική Caltex Australia προβλέπει παρόμοια πτώση της ζήτησης κατά την περίοδο των ακυρώσεων πτήσης.
Οι τιμές των καυσίμων JET-SIN μειώθηκαν σχεδόν κατά 54% μόνο τον Μάρτιο, ενώ για το καύσιμο των αεροσκαφών στη Σιγκαπούρη JET-SIN-DIF μειώθηκαν στα χαμηλότερα επίπεδα σε διάστημα ενός έτους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου