Από το naftikachronika.gr
Οι κρατικές λιμενικές αρχές άρχισαν να εφαρμόζουν το όριο του θείου 2020 του IMO από την 1η Μαρτίου, επιβάλλοντας κυρώσεις στα πλοία που φέρουν καύσιμο με περιεκτικότητα σε θείο υψηλότερη από 0,5%, εκτός εάν το πλοίο διαθέτει σύστημα καθαρισμού καυσαερίων.
Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο υπενθυμίζει στις διαχειρίστριες εταιρείες την επικείμενη απαγόρευση και θέτει εκ νέου το..
ενδεχόμενο κράτησης (detention) για κάθε πλοίο που διαπιστώνεται ότι δεν συμμορφώνεται.
Από την 1η Μαρτίου, στα πλοία χωρίς συστήματα καθαρισμού καυσαερίων (Exhaust Gas Cleaning Systems) και με καύσιμα που δεν πληρούν τις προδιαγραφές θα επιβάλλονται οι προβλεπόμενες κυρώσεις. Ήδη οι κυριότερες κρατικές λιμενικές αρχές, όπως τα Paris MoU, Tokyo MoU αλλά και η αμερικανική ακτοφυλακή (USCG), κατέστησαν σαφές ότι θα επιβάλουν αυστηρά την τήρηση των κανονισμών του ΙΜΟ.
Ο Guy Platten, γενικός γραμματέας του ICS, δήλωσε ότι «από την εισαγωγή του IMO 2020 την 1η Ιανουαρίου, τα πλοία έχουν λάβει μια περίοδο χάριτος, ενώ ο κλάδος μεταβαίνει σταδιακά σε καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο. Από την 1η Μαρτίου αυτό δεν θα ισχύει πλέον. Κάθε πλοίο που διαπιστώνεται ότι δεν συμμορφώνεται στον κανονισμό αντιμετωπίζει την προοπτική σοβαρών προστίμων, ακόμα και κράτησης. Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο έχει ενημερωθεί ότι οι κυριότερες αρχές επιθεώρησης των λιμένων, συμπεριλαμβανομένης της αμερικανικής ακτοφυλακής (USCG) και της Αυστραλιανής Υπηρεσίας για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (AMSA), έχουν καταστήσει σαφές ότι η κράτηση πλοίων που βρέθηκαν να μη συμμορφώνονται είναι και δυνατή και νομικά επιτρεπτή. Οι πληροφορίες που έχει λάβει ο ΙCS είναι ότι οι διαχειρίστριες εταιρείες είναι πλήρως συμβατές και έτοιμες για την 1η Μαρτίου. Εμείς απλώς υπενθυμίζουμε ότι οι νέοι κανόνες θα τεθούν σε ισχύ από την Κυριακή 1η Μαρτίου».
Οι κρατικές λιμενικές αρχές άρχισαν να εφαρμόζουν το όριο του θείου 2020 του IMO από την 1η Μαρτίου, επιβάλλοντας κυρώσεις στα πλοία που φέρουν καύσιμο με περιεκτικότητα σε θείο υψηλότερη από 0,5%, εκτός εάν το πλοίο διαθέτει σύστημα καθαρισμού καυσαερίων.
Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο υπενθυμίζει στις διαχειρίστριες εταιρείες την επικείμενη απαγόρευση και θέτει εκ νέου το..
ενδεχόμενο κράτησης (detention) για κάθε πλοίο που διαπιστώνεται ότι δεν συμμορφώνεται.
Από την 1η Μαρτίου, στα πλοία χωρίς συστήματα καθαρισμού καυσαερίων (Exhaust Gas Cleaning Systems) και με καύσιμα που δεν πληρούν τις προδιαγραφές θα επιβάλλονται οι προβλεπόμενες κυρώσεις. Ήδη οι κυριότερες κρατικές λιμενικές αρχές, όπως τα Paris MoU, Tokyo MoU αλλά και η αμερικανική ακτοφυλακή (USCG), κατέστησαν σαφές ότι θα επιβάλουν αυστηρά την τήρηση των κανονισμών του ΙΜΟ.
Ο Guy Platten, γενικός γραμματέας του ICS, δήλωσε ότι «από την εισαγωγή του IMO 2020 την 1η Ιανουαρίου, τα πλοία έχουν λάβει μια περίοδο χάριτος, ενώ ο κλάδος μεταβαίνει σταδιακά σε καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο. Από την 1η Μαρτίου αυτό δεν θα ισχύει πλέον. Κάθε πλοίο που διαπιστώνεται ότι δεν συμμορφώνεται στον κανονισμό αντιμετωπίζει την προοπτική σοβαρών προστίμων, ακόμα και κράτησης. Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο έχει ενημερωθεί ότι οι κυριότερες αρχές επιθεώρησης των λιμένων, συμπεριλαμβανομένης της αμερικανικής ακτοφυλακής (USCG) και της Αυστραλιανής Υπηρεσίας για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (AMSA), έχουν καταστήσει σαφές ότι η κράτηση πλοίων που βρέθηκαν να μη συμμορφώνονται είναι και δυνατή και νομικά επιτρεπτή. Οι πληροφορίες που έχει λάβει ο ΙCS είναι ότι οι διαχειρίστριες εταιρείες είναι πλήρως συμβατές και έτοιμες για την 1η Μαρτίου. Εμείς απλώς υπενθυμίζουμε ότι οι νέοι κανόνες θα τεθούν σε ισχύ από την Κυριακή 1η Μαρτίου».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου