Από το worldenergynews.gr
Η έναρξη της παραγωγής στο πετρελαιοφόρο πεδίο Yme της Repsol, το μεγαλύτερο έργο του ομίλου από τη Νορβηγία, θα καθυστερήσει μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2020 καθώς οι προετοιμασίες διαρκούν περισσότερο από το αναμενόμενο, επιβεβαίωσε η ισπανική εταιρεία ενέργειας την Πέμπτη 13/2/2020.
Η Repsol, η οποία κατέχει μερίδιο 55% στο έργο που στοχεύει..
σε περίπου 65 εκατομμύρια βαρέλια ισοδύναμου πετρελαίου (boe) ανακτήσιμα αποθέματα, ανέμενε ότι το πεδίο θα ξεκινούσε τον Ιούλιο.
Οι νορβηγικές αρχές ενέκριναν το σχέδιο αναδιάρθρωσης ύψους 8 δισεκατομμυρίων κορωνών ($ 864,40 εκατομμύρια) για το πεδίο Yme το 2018, μετά από προηγούμενη αποτυχημένη απόπειρα της καναδικής Talisman Energy, η οποία αποκτήθηκε από την Repsol το 2015.
Το σχέδιο περιλαμβάνει τη χρήση της γεώτρησης jack-up από την Maersk Inspirer ως πλατφόρμα παραγωγής, αλλά οι προετοιμασίες στην ξηρά δεν θα ολοκληρωθούν μέχρι το δεύτερο τρίμηνο, πολύ περισσότερο από ό, τι είχε προγραμματιστεί, σύμφωνα με Repsol.
"Ως αποτέλεσμα ... το πρώτο πετρέλαιο από το πεδίο Yme θα καθυστερήσει και έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο εξάμηνο του 2020", πρόσθεσε.
Η νορβηγική εταιρεία πετρελαίου Okea, η οποία κατέχει το 15% της Yme, δήλωσε στο Reuters νωρίτερα την Πέμπτη ότι η παραγωγή πιθανότατα θα αρχίσει στα τέλη Αυγούστου.
"Σίγουρα αναμένουμε να ξεκινήσουμε το τρίτο τρίμηνο", δήλωσε στους αναλυτές η Erik Haugane, διευθύνων σύμβουλος της Okea, κατά την τριμηνιαία παρουσίαση την Πέμπτη, ενώ η τελευταία ημερομηνία της εταιρείας είναι "το καλοκαίρι του 2020".
Το Yme αναμένεται να παράγει περίπου 38.000 βαρέλια ισοδύναμου πετρελαίου ημερησίως (boed) μόλις η παραγωγή φθάσει στα υψηλά της, σύμφωνα με την Okea. Αυτό θα σήμαινε ότι θα συνεισέφεραν πάνω από 20.000 boed στην Repsol.
Άλλοι εταίροι είναι η πολωνική Lotus και η KUFPEC του Κουβέιτ, οι οποίες κατέχουν 20% και 10% αντίστοιχα.
Η Okea ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι η παραγωγή της για το 2020 θα κυμανθεί από 15.500 έως 16.500 βαλίτσες, από 18.700 βαλβίδες το 2019, με την προϋπόθεση της έναρξης του Yme
Η έναρξη της παραγωγής στο πετρελαιοφόρο πεδίο Yme της Repsol, το μεγαλύτερο έργο του ομίλου από τη Νορβηγία, θα καθυστερήσει μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2020 καθώς οι προετοιμασίες διαρκούν περισσότερο από το αναμενόμενο, επιβεβαίωσε η ισπανική εταιρεία ενέργειας την Πέμπτη 13/2/2020.
Η Repsol, η οποία κατέχει μερίδιο 55% στο έργο που στοχεύει..
σε περίπου 65 εκατομμύρια βαρέλια ισοδύναμου πετρελαίου (boe) ανακτήσιμα αποθέματα, ανέμενε ότι το πεδίο θα ξεκινούσε τον Ιούλιο.
Οι νορβηγικές αρχές ενέκριναν το σχέδιο αναδιάρθρωσης ύψους 8 δισεκατομμυρίων κορωνών ($ 864,40 εκατομμύρια) για το πεδίο Yme το 2018, μετά από προηγούμενη αποτυχημένη απόπειρα της καναδικής Talisman Energy, η οποία αποκτήθηκε από την Repsol το 2015.
Το σχέδιο περιλαμβάνει τη χρήση της γεώτρησης jack-up από την Maersk Inspirer ως πλατφόρμα παραγωγής, αλλά οι προετοιμασίες στην ξηρά δεν θα ολοκληρωθούν μέχρι το δεύτερο τρίμηνο, πολύ περισσότερο από ό, τι είχε προγραμματιστεί, σύμφωνα με Repsol.
"Ως αποτέλεσμα ... το πρώτο πετρέλαιο από το πεδίο Yme θα καθυστερήσει και έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο εξάμηνο του 2020", πρόσθεσε.
Η νορβηγική εταιρεία πετρελαίου Okea, η οποία κατέχει το 15% της Yme, δήλωσε στο Reuters νωρίτερα την Πέμπτη ότι η παραγωγή πιθανότατα θα αρχίσει στα τέλη Αυγούστου.
"Σίγουρα αναμένουμε να ξεκινήσουμε το τρίτο τρίμηνο", δήλωσε στους αναλυτές η Erik Haugane, διευθύνων σύμβουλος της Okea, κατά την τριμηνιαία παρουσίαση την Πέμπτη, ενώ η τελευταία ημερομηνία της εταιρείας είναι "το καλοκαίρι του 2020".
Το Yme αναμένεται να παράγει περίπου 38.000 βαρέλια ισοδύναμου πετρελαίου ημερησίως (boed) μόλις η παραγωγή φθάσει στα υψηλά της, σύμφωνα με την Okea. Αυτό θα σήμαινε ότι θα συνεισέφεραν πάνω από 20.000 boed στην Repsol.
Άλλοι εταίροι είναι η πολωνική Lotus και η KUFPEC του Κουβέιτ, οι οποίες κατέχουν 20% και 10% αντίστοιχα.
Η Okea ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι η παραγωγή της για το 2020 θα κυμανθεί από 15.500 έως 16.500 βαλίτσες, από 18.700 βαλβίδες το 2019, με την προϋπόθεση της έναρξης του Yme
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου