Από το naftikachronika.gr
Καθώς ήδη διανύουμε τον δεύτερο μήνα εφαρμογής του sulphur cap, πολλές και αντικρουόμενες απόψεις διατυπώνονται για το κατά πόσο το LNG θα μπορούσε να αποτελέσει το καύσιμο του μέλλοντος, επιτυγχάνοντας παράλληλα τους στόχους του ΙΜΟ για μείωση των εκπομπών από τη βιομηχανία.
Στο τελευταίο της report, η SEA\LNG, η συμμαχία που..
στόχο έχει τη διάδοση της χρήσης του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου, παραθέτει εξαιρετικά ενδιαφέροντα στοιχεία για το υγροποιημένο φυσικό αέριο. Πιο συγκεκριμένα, η SEA\LNG αναφέρει την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι οι υποδομές για τον εφοδιασμό πλοίων με LNG έχουν αναπτυχθεί σημαντικά: 93 λιμάνια σε όλο τον κόσμο υποστηρίζουν την προμήθεια LNG, ενώ ακόμη 54 έχουν πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τη βελτίωση του ατμοσφαιρικού αέρα και της ανθρώπινης υγείας, μέσω του LNG, τα πλοία έχουν τη δυνατότητα να μειώσουν τις εκπομπές τους SOx και NOx. Εάν το υγροποιημένο φυσικό αέριο συνδυαστεί με τις βελτιώσεις του Energy Efficiency Design Index (EEDI) για τον σχεδιασμό των πλοίων, οι στόχοι του ΙΜΟ για το 2030 είναι εύκολα επιτεύξιμοι, σημειώνει η συμμαχία.
Το περασμένο καλοκαίρι, η SEA\LNG δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα έρευνας του DNV GL, σύμφωνα με τα οποία οι στόχοι του ΙΜΟ για το 2050 απαιτούν την εισαγωγή τεχνολογιών μηδενικών ρύπων, οι οποίες ωστόσο δεν είναι άμεσα υλοποιήσιμες. Καύσιμα όπως το υδρογόνο και η αμμωνία μπορούν σαφώς να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο, ωστόσο επί του παρόντος στερούνται ενός νομοθετικού πλαισίου τόσο για την παραγωγή όσο και για τον ανεφοδιασμό πλοίων στα λιμάνια. Η έρευνα του DNV GL καταλήγει ότι, λαμβάνοντας υπόψη οποιοδήποτε σενάριο, το LNG αποτελεί το μοναδικό σημαντικό καύσιμο στην αγορά.
Ως ένδειξη της διαρκούς διείσδυσης του LNG στη ναυτιλία, η SEA\LNG τονίζει ότι, με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, 175 πλοία κινούνται με τη χρήση του συγκεκριμένου καυσίμου, ενώ 203 βρίσκονται υπό παραγγελία. Οι αντίστοιχοι αριθμοί τον Ιούνιο του 2019 ήταν 163 και 155. Παράλληλα, στις αρχές του 2019, υπήρχαν ανά τον κόσμο 6 LNG Bunkering πλοία, ενώ τώρα ο αριθμός αυτός έχει αυξηθεί σε 12 και ακόμη 27 έχουν παραγγελθεί ή ναυπηγούνται.
Τέλος, σημαντικές εξελίξεις αναφορικά με την ενίσχυση της χρήσης LNG αποτελούν οι διαρκείς προσπάθειες της Σιγκαπούρης μέσω της παροχής κινήτρων στις εγχώριες ναυτιλιακές εταιρείες για την υιοθέτηση της χρήσης του καυσίμου, η δημιουργία δύο κοινοπραξιών στην Ιαπωνία για την καθέλκυση των πρώτων LNG Βunkering πλοίων της χώρας έως τα τέλη του 2020, αλλά και η παράδοση του πρώτου LNG Bunkering της Total, που αναμένεται εντός του 2020.
Καθώς ήδη διανύουμε τον δεύτερο μήνα εφαρμογής του sulphur cap, πολλές και αντικρουόμενες απόψεις διατυπώνονται για το κατά πόσο το LNG θα μπορούσε να αποτελέσει το καύσιμο του μέλλοντος, επιτυγχάνοντας παράλληλα τους στόχους του ΙΜΟ για μείωση των εκπομπών από τη βιομηχανία.
Στο τελευταίο της report, η SEA\LNG, η συμμαχία που..
στόχο έχει τη διάδοση της χρήσης του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου, παραθέτει εξαιρετικά ενδιαφέροντα στοιχεία για το υγροποιημένο φυσικό αέριο. Πιο συγκεκριμένα, η SEA\LNG αναφέρει την ικανοποίησή της για το γεγονός ότι οι υποδομές για τον εφοδιασμό πλοίων με LNG έχουν αναπτυχθεί σημαντικά: 93 λιμάνια σε όλο τον κόσμο υποστηρίζουν την προμήθεια LNG, ενώ ακόμη 54 έχουν πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τη βελτίωση του ατμοσφαιρικού αέρα και της ανθρώπινης υγείας, μέσω του LNG, τα πλοία έχουν τη δυνατότητα να μειώσουν τις εκπομπές τους SOx και NOx. Εάν το υγροποιημένο φυσικό αέριο συνδυαστεί με τις βελτιώσεις του Energy Efficiency Design Index (EEDI) για τον σχεδιασμό των πλοίων, οι στόχοι του ΙΜΟ για το 2030 είναι εύκολα επιτεύξιμοι, σημειώνει η συμμαχία.
Το περασμένο καλοκαίρι, η SEA\LNG δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα έρευνας του DNV GL, σύμφωνα με τα οποία οι στόχοι του ΙΜΟ για το 2050 απαιτούν την εισαγωγή τεχνολογιών μηδενικών ρύπων, οι οποίες ωστόσο δεν είναι άμεσα υλοποιήσιμες. Καύσιμα όπως το υδρογόνο και η αμμωνία μπορούν σαφώς να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο, ωστόσο επί του παρόντος στερούνται ενός νομοθετικού πλαισίου τόσο για την παραγωγή όσο και για τον ανεφοδιασμό πλοίων στα λιμάνια. Η έρευνα του DNV GL καταλήγει ότι, λαμβάνοντας υπόψη οποιοδήποτε σενάριο, το LNG αποτελεί το μοναδικό σημαντικό καύσιμο στην αγορά.
Ως ένδειξη της διαρκούς διείσδυσης του LNG στη ναυτιλία, η SEA\LNG τονίζει ότι, με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, 175 πλοία κινούνται με τη χρήση του συγκεκριμένου καυσίμου, ενώ 203 βρίσκονται υπό παραγγελία. Οι αντίστοιχοι αριθμοί τον Ιούνιο του 2019 ήταν 163 και 155. Παράλληλα, στις αρχές του 2019, υπήρχαν ανά τον κόσμο 6 LNG Bunkering πλοία, ενώ τώρα ο αριθμός αυτός έχει αυξηθεί σε 12 και ακόμη 27 έχουν παραγγελθεί ή ναυπηγούνται.
Τέλος, σημαντικές εξελίξεις αναφορικά με την ενίσχυση της χρήσης LNG αποτελούν οι διαρκείς προσπάθειες της Σιγκαπούρης μέσω της παροχής κινήτρων στις εγχώριες ναυτιλιακές εταιρείες για την υιοθέτηση της χρήσης του καυσίμου, η δημιουργία δύο κοινοπραξιών στην Ιαπωνία για την καθέλκυση των πρώτων LNG Βunkering πλοίων της χώρας έως τα τέλη του 2020, αλλά και η παράδοση του πρώτου LNG Bunkering της Total, που αναμένεται εντός του 2020.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου