Από το naftikachronika.gr
Η Qatar Petroleum ανακοίνωσε την έναρξη προσφοράς καυσίμων very low sulphur fuel oil (VLSFO) στο λιμάνι του Ras Laffan (RLIC), το οποίο είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς του ΙΜΟ για το sulphur limit στα ναυτιλιακά καύσιμα, που θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2020.
Από τον Ιούνιο του 2017 έως τον Αύγουστο του 2019, η Qatar Petroleum..
παρείχε πάνω από 1,5 εκατ. τόνους ναυτιλιακού καυσίμου στο λιμάνι του RLIC, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί τόσο από τις υπηρεσίες του λιμένα όσο και από άλλα λιμάνια του Κατάρ.
Η Qatar Petroleum δηλώνει έτοιμη να υποδεχτεί κάθε είδους πλοία που επιθυμούν να είναι συμβατά με τον IMO 2020, καταναλώνοντας VLSFO, ακόμα και πριν από την 1/1/2020.
Ο υπουργός Ενέργειας του Κατάρ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Qatar Petroleum, δήλωσε σχετικά: «Η εταιρεία συνεχίζει να επιδιώκει τα υψηλότερα περιβαλλοντικά στάνταρντ και να θέτει τις καλύτερες πρακτικές ώστε να ελαχιστοποιεί το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Είμαστε υπερήφανοι που ανήκουμε στις πρώτες χώρες που θέτουν σε ισχύ τους περιορισμούς του IMO για το 0,50% του sulphur cap».
Η Qatar Petroleum ανακοίνωσε την έναρξη προσφοράς καυσίμων very low sulphur fuel oil (VLSFO) στο λιμάνι του Ras Laffan (RLIC), το οποίο είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς του ΙΜΟ για το sulphur limit στα ναυτιλιακά καύσιμα, που θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2020.
Από τον Ιούνιο του 2017 έως τον Αύγουστο του 2019, η Qatar Petroleum..
παρείχε πάνω από 1,5 εκατ. τόνους ναυτιλιακού καυσίμου στο λιμάνι του RLIC, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί τόσο από τις υπηρεσίες του λιμένα όσο και από άλλα λιμάνια του Κατάρ.
Η Qatar Petroleum δηλώνει έτοιμη να υποδεχτεί κάθε είδους πλοία που επιθυμούν να είναι συμβατά με τον IMO 2020, καταναλώνοντας VLSFO, ακόμα και πριν από την 1/1/2020.
Ο υπουργός Ενέργειας του Κατάρ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Qatar Petroleum, δήλωσε σχετικά: «Η εταιρεία συνεχίζει να επιδιώκει τα υψηλότερα περιβαλλοντικά στάνταρντ και να θέτει τις καλύτερες πρακτικές ώστε να ελαχιστοποιεί το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Είμαστε υπερήφανοι που ανήκουμε στις πρώτες χώρες που θέτουν σε ισχύ τους περιορισμούς του IMO για το 0,50% του sulphur cap».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου