Από το worldenergynews.gr
Παρόλο που η Κίνα θα συνεχίσει να αυξάνει τις εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου φέτος, η αύξηση του 2019 στην παγκόσμια αγορά αύξησης της ζήτησης LNG ενδέχεται να μην είναι αρκετή για να απορροφήσει όλο τον νέο εφοδιασμό που θα τεθεί σε λειτουργία τους επόμενους μήνες.
Σύμφωνα με αναλυτές στη διάσκεψη της LNGgc Asia στη Σιγκαπούρη αυτή τη βδομάδα, η νέα ζήτηση φέτος θα είναι..
χαμηλότερη από την αναμενόμενη νέα προσφορά.
Ο Jason Feer, επικεφαλής στην Poten & Partners, δήλωσε ότι η εταιρεία αναμένει 33 εκατομμύρια τόνους νέας παγκόσμιας προμήθειας ΥΦΑ για να φτάσει στην αγορά φέτος, ενώ η ζήτηση αυξάνεται κατά μόλις 16 εκατομμύρια τόνους, γράφει ο αρθρογράφος του περιοδικού Clyde Russell.
Η Κίνα θα εξακολουθεί να βλέπει τη ζήτηση του LNG αυξανόμενη, αλλά με βραδύτερο ρυθμό από την ανάπτυξη μεταξύ 2017 και 2018.
Οι εισαγωγές LNG της Κίνας έφτασαν σε νέο ρεκόρ τον Ιανουάριο του 2019, αλλά καθώς η περίοδος θέρμανσης του χειμώνα τελειώνει στα μέσα Μαρτίου, οι εισαγωγές αναμένεται να μειωθούν, σύμφωνα με το oilprice.
Η κρίση της Κίνας κατά τα τελευταία δύο χρόνια αναμένεται να επιβραδυνθεί φέτος, καθώς το Πεκίνο είναι αποφασισμένο να αποφύγει σοβαρές ελλείψεις ενισχύοντας τη σύνδεση των αγωγών, οικοδομώντας περισσότερους τερματικούς σταθμούς αποθήκευσης και εισαγωγής και αυξάνοντας την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου
Παρόλο που η Κίνα θα συνεχίσει να αυξάνει τις εισαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου φέτος, η αύξηση του 2019 στην παγκόσμια αγορά αύξησης της ζήτησης LNG ενδέχεται να μην είναι αρκετή για να απορροφήσει όλο τον νέο εφοδιασμό που θα τεθεί σε λειτουργία τους επόμενους μήνες.
Σύμφωνα με αναλυτές στη διάσκεψη της LNGgc Asia στη Σιγκαπούρη αυτή τη βδομάδα, η νέα ζήτηση φέτος θα είναι..
χαμηλότερη από την αναμενόμενη νέα προσφορά.
Ο Jason Feer, επικεφαλής στην Poten & Partners, δήλωσε ότι η εταιρεία αναμένει 33 εκατομμύρια τόνους νέας παγκόσμιας προμήθειας ΥΦΑ για να φτάσει στην αγορά φέτος, ενώ η ζήτηση αυξάνεται κατά μόλις 16 εκατομμύρια τόνους, γράφει ο αρθρογράφος του περιοδικού Clyde Russell.
Η Κίνα θα εξακολουθεί να βλέπει τη ζήτηση του LNG αυξανόμενη, αλλά με βραδύτερο ρυθμό από την ανάπτυξη μεταξύ 2017 και 2018.
Οι εισαγωγές LNG της Κίνας έφτασαν σε νέο ρεκόρ τον Ιανουάριο του 2019, αλλά καθώς η περίοδος θέρμανσης του χειμώνα τελειώνει στα μέσα Μαρτίου, οι εισαγωγές αναμένεται να μειωθούν, σύμφωνα με το oilprice.
Η κρίση της Κίνας κατά τα τελευταία δύο χρόνια αναμένεται να επιβραδυνθεί φέτος, καθώς το Πεκίνο είναι αποφασισμένο να αποφύγει σοβαρές ελλείψεις ενισχύοντας τη σύνδεση των αγωγών, οικοδομώντας περισσότερους τερματικούς σταθμούς αποθήκευσης και εισαγωγής και αυξάνοντας την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου