Από το hellasjournal.com
Στην κατασκευή πλοίου που θα τροφοδοτεί με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) άλλα πλοία στον Πειραιά και σε άλλα Ελληνικά λιμάνια προχωρά η ΔΕΠΑ, που υπέγραψε γαι το σκοπό αυτό σύμβαση για την συγχρηματοδότηση της επένδυσης από την ΕΕ.
Σύμφωνα με τη ΔΕΠΑ το πλοίο αυτό, χωρητικότητας 3.000 κ.μ. LNG περίπου, θα είναι το πρώτο πλοίο αυτού του είδους στην Ελλάδα και στην Ανατολική Μεσόγειο και θα μπορεί να ικανοποιήσει ανάγκες τροφοδοσίας πλοίων ..
με LNG στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ παράλληλα θα είναι σε θέση να μεταφέρει LNG και σε άλλα μεγάλα λιμάνια της χώρας, υποστηρίζοντας στην πράξη τη μετάβαση της Ελληνικής ναυτιλίας στη νέα εποχή υιοθέτησης νέων, περιβαλλοντικά φιλικών καυσίμων.
“H χρήση του LNG στη ναυτιλία, ιδίως σε ορισμένες κατηγορίες πλοίων όπως τα σκάφη ακτοπλοΐας, αποτελεί την καλύτερη λύση για την αντιμετώπιση των αυστηρότερων περιβαλλοντικών απαιτήσεων που θα ισχύουν παγκοσμίως για τα ναυτιλιακά καύσιμα από τις αρχές του 2020 (MARPOL Annex VI), αλλά και νέων περιβαλλοντικών απαιτήσεων που πιθανότατα θα επιβληθούν στη συνέχεια”, αναφέρει η εταιρεία.
Η ΔΕΠΑ είναι συντονιστής και εταίρος του συγχρηματοδοτούμενου από την Ε.Ε. προγράμματος POSEIDON MED II που αποσκοπεί στην διείσδυση του LNG στη ναυτιλία, καθώς και του προγράμματος BlueHUBS που αποτελεί συνέχεια του προηγούμενου και έχει σαν αντικείμενο την κατασκευή των πρώτων μέσων τροφοδοσίας LNG. Το BlueHUBS έχει προϋπολογισμό 66 εκατ., το ποσοστό συγχρηματοδότησης φθάνει στο 30% και θα υλοποιηθεί την περίοδο 2019-2022.
Στην κατασκευή πλοίου που θα τροφοδοτεί με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) άλλα πλοία στον Πειραιά και σε άλλα Ελληνικά λιμάνια προχωρά η ΔΕΠΑ, που υπέγραψε γαι το σκοπό αυτό σύμβαση για την συγχρηματοδότηση της επένδυσης από την ΕΕ.
Σύμφωνα με τη ΔΕΠΑ το πλοίο αυτό, χωρητικότητας 3.000 κ.μ. LNG περίπου, θα είναι το πρώτο πλοίο αυτού του είδους στην Ελλάδα και στην Ανατολική Μεσόγειο και θα μπορεί να ικανοποιήσει ανάγκες τροφοδοσίας πλοίων ..
με LNG στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ παράλληλα θα είναι σε θέση να μεταφέρει LNG και σε άλλα μεγάλα λιμάνια της χώρας, υποστηρίζοντας στην πράξη τη μετάβαση της Ελληνικής ναυτιλίας στη νέα εποχή υιοθέτησης νέων, περιβαλλοντικά φιλικών καυσίμων.
“H χρήση του LNG στη ναυτιλία, ιδίως σε ορισμένες κατηγορίες πλοίων όπως τα σκάφη ακτοπλοΐας, αποτελεί την καλύτερη λύση για την αντιμετώπιση των αυστηρότερων περιβαλλοντικών απαιτήσεων που θα ισχύουν παγκοσμίως για τα ναυτιλιακά καύσιμα από τις αρχές του 2020 (MARPOL Annex VI), αλλά και νέων περιβαλλοντικών απαιτήσεων που πιθανότατα θα επιβληθούν στη συνέχεια”, αναφέρει η εταιρεία.
Η ΔΕΠΑ είναι συντονιστής και εταίρος του συγχρηματοδοτούμενου από την Ε.Ε. προγράμματος POSEIDON MED II που αποσκοπεί στην διείσδυση του LNG στη ναυτιλία, καθώς και του προγράμματος BlueHUBS που αποτελεί συνέχεια του προηγούμενου και έχει σαν αντικείμενο την κατασκευή των πρώτων μέσων τροφοδοσίας LNG. Το BlueHUBS έχει προϋπολογισμό 66 εκατ., το ποσοστό συγχρηματοδότησης φθάνει στο 30% και θα υλοποιηθεί την περίοδο 2019-2022.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου