Από το worldenergynews.gr
Στην εκτίμηση ότι μια πολυαναμενόμενη επανάσταση στη ναυτιλία θα μπορούσε να πυροδοτήσει μια δραματική αύξηση στη ζήτηση για τo diesel τους επόμενους μήνες, συγκλίνουν αναλυτές.
Οι νέοι κανόνες που τίθενται σε ισχύ σε λιγότερο από 18 μήνες θεωρούνται ως πηγή ανησυχίας για μερικούς από τους μεγαλύτερους παραγωγούς πετρελαίου στον κόσμο. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία θεωρείται..
ανεπαρκώς προετοιμασμένη για τις αλλαγές.
Την 1η Ιανουαρίου 2020, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) θα εφαρμόσει νέα πρότυπα εκπομπών με σκοπό να περιορίσει σημαντικά τη ρύπανση.
Ειδικότερα, ο ΙΜΟ θα απαγορεύσει τη χρήση καυσίμων με περιεκτικότητα σε θείο άνω του 0,5%, έναντι του 3,5% που ισχύει σήμερα.
Το πιο κοινό καύσιμων πλοίων θεωρείται ότι έχει περιεκτικότητα 2,7% σε θείο.
«Ο θάνατος του diesel έχει τεκμηριωθεί καλά τα τελευταία χρόνια, καθώς οι παγκόσμιες προσπάθειες για τον περιορισμό των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου συνεχίζουν να ενισχύουν την παραγωγή υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων» δήλωσε στο CNBC μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ο Richard Robinson από το Ashburton Global Energy Fund και πρόσθεσε «ωστόσο αναμένεται μια αναζωπύρωση στη χρήση του καυσίμου».
Τα αναμενόμενα μέτρα αναμένεται ότι θα δημιουργήσουν υπερπροσφορά πετρελαίου υψηλής περιεκτικότητας σε θείο ενώ θα εκτοξεύσουν τη ζήτηση για προϊόντα που συμμορφώνονται με το ΙΜΟ.
Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, λένε οι ενεργειακοί αναλυτές, καθώς οι πετρελαϊκοί παραγωγοί της Μέσης Ανατολής -όπως η Σαουδική Αραβία- είναι πιθανό να χάσουν, λόγω της υπερβολικής εξάρτησης από το αργό με υψηλή περιεκτικότητα σε θείο.
Τέλος, ο Robinson δεν απέκλεισε και τις υπερβολικές διαφορές τιμών μεταξύ των διαφορετικών τύπων καυσίμων.
Στην εκτίμηση ότι μια πολυαναμενόμενη επανάσταση στη ναυτιλία θα μπορούσε να πυροδοτήσει μια δραματική αύξηση στη ζήτηση για τo diesel τους επόμενους μήνες, συγκλίνουν αναλυτές.
Οι νέοι κανόνες που τίθενται σε ισχύ σε λιγότερο από 18 μήνες θεωρούνται ως πηγή ανησυχίας για μερικούς από τους μεγαλύτερους παραγωγούς πετρελαίου στον κόσμο. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία θεωρείται..
ανεπαρκώς προετοιμασμένη για τις αλλαγές.
Την 1η Ιανουαρίου 2020, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) θα εφαρμόσει νέα πρότυπα εκπομπών με σκοπό να περιορίσει σημαντικά τη ρύπανση.
Ειδικότερα, ο ΙΜΟ θα απαγορεύσει τη χρήση καυσίμων με περιεκτικότητα σε θείο άνω του 0,5%, έναντι του 3,5% που ισχύει σήμερα.
Το πιο κοινό καύσιμων πλοίων θεωρείται ότι έχει περιεκτικότητα 2,7% σε θείο.
«Ο θάνατος του diesel έχει τεκμηριωθεί καλά τα τελευταία χρόνια, καθώς οι παγκόσμιες προσπάθειες για τον περιορισμό των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου συνεχίζουν να ενισχύουν την παραγωγή υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων» δήλωσε στο CNBC μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ο Richard Robinson από το Ashburton Global Energy Fund και πρόσθεσε «ωστόσο αναμένεται μια αναζωπύρωση στη χρήση του καυσίμου».
Τα αναμενόμενα μέτρα αναμένεται ότι θα δημιουργήσουν υπερπροσφορά πετρελαίου υψηλής περιεκτικότητας σε θείο ενώ θα εκτοξεύσουν τη ζήτηση για προϊόντα που συμμορφώνονται με το ΙΜΟ.
Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, λένε οι ενεργειακοί αναλυτές, καθώς οι πετρελαϊκοί παραγωγοί της Μέσης Ανατολής -όπως η Σαουδική Αραβία- είναι πιθανό να χάσουν, λόγω της υπερβολικής εξάρτησης από το αργό με υψηλή περιεκτικότητα σε θείο.
Τέλος, ο Robinson δεν απέκλεισε και τις υπερβολικές διαφορές τιμών μεταξύ των διαφορετικών τύπων καυσίμων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου