Από το worldenergynews.gr
Η κρατική ρυθμιστική αρχή πετρελαίου και φυσικού αερίου του Πακιστάν ανακοίνωσε την Πέμπτη 2/11 ότι θα ερευνήσει μια καταγγελία σύμφωνα με την οποία οι προμηθευτές καυσίμων, συμπεριλαμβανομένων των τοπικών μονάδων της Shell και της Total, καθώς και κρατικής εταιρείας πετρελαίου του Πακιστάν (PSO) έχουν προσθέσει μαγγάνιο στη βενζίνη τους.
Η θυγατρική της Honda Motor Co της Πακιστάν, η Honda Atlas Cars Ltd., υπέβαλε την καταγγελία, λέγοντας ότι το πρόσθετο φαίνεται να είναι επιβλαβές στους κινητήρες των οχημάτων της.
Το μαγγάνιο μπορεί να ..
προστεθεί στα καύσιμα για να είναι υψηλότερης ποιότητας αλλά μπορεί να μειώσει την οικονομία καυσίμου και να βλάψει ενδεχομένως τη δημόσια υγεία λόγω των εκπομπών.
Η καταγγελία της Honda αναφέρει ότι οι πακιστανοί προμηθευτές χρησιμοποίησαν το πρόσθετο για να αυξήσουν τον αριθμό οκτανίων έρευνας (Research Octane Number (RON)) που χρησιμοποιήθηκε για την ταξινόμηση πετρελαίου χαμηλότερης ποιότητας καυσίμου μέχρι το βαθμό RON 92 που απαιτείται από τα ρυθμιστικά πρότυπα.
"Έχουμε λάβει μια καταγγελία από την Honda και η αρμόδια υπηρεσία θα εξετάσει το θέμα", δήλωσε ο Imran Ghaznavi, εκπρόσωπος της Ρυθμιστικής Αρχής Πετρελαίου και Αερίου (OGRA).
Η καταγγελία της Honda, σύμφωνα με το Reuters, αναφέρει ότι οι δοκιμές έδειξαν επικίνδυνα επίπεδα μαγγανίου σε δείγματα καυσίμων από την Shell Pakistan Ltd, την Total Parco Pakistan Ltd και την State Oil Company Ltd.
Οι δοκιμές έδειξαν επίπεδα μαγγανίου μέχρι 53 χιλιοστογραμμάρια ανά χιλιόγραμμο (mg / kg), ενώ το πρόσθετο θεωρείται «επίπεδο κινδύνου» στα 24 mg / kg, σύμφωνα με την καταγγελία της Honda.
Ο Ilyas Fazil, επικεφαλής του συμβουλίου του πετρελαίου του Πακιστάν, δήλωσε την Πέμπτη ότι δεν είχε ακούσει ότι τα πρόσθετα μαγγανίου αποτελούν πρόβλημα στη βιομηχανία.
"Άλλα διυλιστήρια παράγουν 90 RON, το οποίο είναι ελαφρώς χαμηλότερο από 92 ... καθαρό 92 RON, το οποίο εισάγεται", ανέφερε.
Οι πωλήσεις πετρελαίου του Πακιστάν αυξήθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια, σημειώνοντας αύξηση 10% μεταξύ 2015 και 2017 και αναμένεται συνεχής ανάπτυξη καθώς τα αναπτυξιακά έργα που υποστηρίζονται από την Κίνα υποκινούν τους τομείς των μεταφορών και της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αξιωματούχος της βιομηχανίας δήλωσε ότι η Toyota στο Πακιστάν δεν είχε βιώσει τέτοιου είδους ζητήματα με τους κινητήρες τηςς, αλλά δήλωσε ότι η εταιρεία ανησυχεί για τα υψηλά επίπεδα μαγγανίου στο πετρέλαιο.
Η κρατική ρυθμιστική αρχή πετρελαίου και φυσικού αερίου του Πακιστάν ανακοίνωσε την Πέμπτη 2/11 ότι θα ερευνήσει μια καταγγελία σύμφωνα με την οποία οι προμηθευτές καυσίμων, συμπεριλαμβανομένων των τοπικών μονάδων της Shell και της Total, καθώς και κρατικής εταιρείας πετρελαίου του Πακιστάν (PSO) έχουν προσθέσει μαγγάνιο στη βενζίνη τους.
Η θυγατρική της Honda Motor Co της Πακιστάν, η Honda Atlas Cars Ltd., υπέβαλε την καταγγελία, λέγοντας ότι το πρόσθετο φαίνεται να είναι επιβλαβές στους κινητήρες των οχημάτων της.
Το μαγγάνιο μπορεί να ..
προστεθεί στα καύσιμα για να είναι υψηλότερης ποιότητας αλλά μπορεί να μειώσει την οικονομία καυσίμου και να βλάψει ενδεχομένως τη δημόσια υγεία λόγω των εκπομπών.
Η καταγγελία της Honda αναφέρει ότι οι πακιστανοί προμηθευτές χρησιμοποίησαν το πρόσθετο για να αυξήσουν τον αριθμό οκτανίων έρευνας (Research Octane Number (RON)) που χρησιμοποιήθηκε για την ταξινόμηση πετρελαίου χαμηλότερης ποιότητας καυσίμου μέχρι το βαθμό RON 92 που απαιτείται από τα ρυθμιστικά πρότυπα.
"Έχουμε λάβει μια καταγγελία από την Honda και η αρμόδια υπηρεσία θα εξετάσει το θέμα", δήλωσε ο Imran Ghaznavi, εκπρόσωπος της Ρυθμιστικής Αρχής Πετρελαίου και Αερίου (OGRA).
Η καταγγελία της Honda, σύμφωνα με το Reuters, αναφέρει ότι οι δοκιμές έδειξαν επικίνδυνα επίπεδα μαγγανίου σε δείγματα καυσίμων από την Shell Pakistan Ltd, την Total Parco Pakistan Ltd και την State Oil Company Ltd.
Οι δοκιμές έδειξαν επίπεδα μαγγανίου μέχρι 53 χιλιοστογραμμάρια ανά χιλιόγραμμο (mg / kg), ενώ το πρόσθετο θεωρείται «επίπεδο κινδύνου» στα 24 mg / kg, σύμφωνα με την καταγγελία της Honda.
Ο Ilyas Fazil, επικεφαλής του συμβουλίου του πετρελαίου του Πακιστάν, δήλωσε την Πέμπτη ότι δεν είχε ακούσει ότι τα πρόσθετα μαγγανίου αποτελούν πρόβλημα στη βιομηχανία.
"Άλλα διυλιστήρια παράγουν 90 RON, το οποίο είναι ελαφρώς χαμηλότερο από 92 ... καθαρό 92 RON, το οποίο εισάγεται", ανέφερε.
Οι πωλήσεις πετρελαίου του Πακιστάν αυξήθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια, σημειώνοντας αύξηση 10% μεταξύ 2015 και 2017 και αναμένεται συνεχής ανάπτυξη καθώς τα αναπτυξιακά έργα που υποστηρίζονται από την Κίνα υποκινούν τους τομείς των μεταφορών και της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αξιωματούχος της βιομηχανίας δήλωσε ότι η Toyota στο Πακιστάν δεν είχε βιώσει τέτοιου είδους ζητήματα με τους κινητήρες τηςς, αλλά δήλωσε ότι η εταιρεία ανησυχεί για τα υψηλά επίπεδα μαγγανίου στο πετρέλαιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου