Τετάρτη, 30 Αυγούστου 2017

Goldman Sachs: Ευννοημένα τα ευρωπαϊκά διυλιστήρια από τον Harvey

Από το worldenergynews.gr
Ευνοημένα θα είναι τα Ευρωπαϊκά διυλιστήρια από τον κλείσιμο των αμερικανικών ενεργειακών μονάδων που προκάλεσε ο τυφώνας Harvey στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με την Goldman Sachs η Ανατολική Ακτή στις ΗΠΑ και η Ευρώπη θα ωφεληθούν από τα ισχυρότερα περιθώρια κέρδους, καθώς η απώλεια της δυναμικότητας των USGC θα απαιτήσει την πιο κοστοβόρα αξιοποίηση αυτών των μονάδων. 
Στην αγορά ...
του φυσικού αερίου, οι εξαγωγές των ΗΠΑ μέσω του Sabine παραμένουν ανεπηρέαστες, ωστόσο τα πλοία δεν φορτώνουν, ενώ οι εξαγωγές φυσικού αερίου στο Μεξικό μέσω NGPL και TGP είναι υπό συνθήκες ανωτέρας βίας, αυξάνοντας τη ζήτηση από το Μεξικό κατά 1 .3 Bcf / d.
Οι πλημμύρες που προκάλεσε ο τυφώνας Harvey συνεχίζoνται και αποτελούν πλέον τη μεγαλύτερη απειλή για την ενεργειακή υποδομή του διυλιστηρίου USGC, όπου οδηγεί σε περαιτέρω διακοπές λειτουργίας της εγκατάστασης και στο κλείσιμο λιμένων ακόμη και όταν ξεκινήσει η επαναλειτουργία,  εκτιμά σε έκθεσή της η Goldman Sachs. 



Σύμφωνα με την Goldman Sachs οι συνεχιζόμενες διακοπές λειτουργίας και οι μεταβολές της μεταφορικής ικανότητας θεωρούνται ως οι δυο μεγαλύτερες διαταραχές, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος η συνεχιζόμενη ανάκαμψη της παραγωγής να είναι μόνο μερική.
Κλειστά λιμάνια παραμένουν από τη Δευτέρα τα λιμάνια Charles, Beaumont και Port Arthur. 
Παράλληλα  η διακοπή λειτουργίας των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας συνέχισε να διευρύνεται στην περιοχή του Χιούστον με τις συνδυασμένες διακοπές που εκτιμώνται σε 3,9 mb /d.
Η συνεχιζόμενη αύξηση των φαινομένων δημιουργεί μεγάλη αβεβαιότητα ως προς το ύψος των ζημιών που θα προκαλέσουν στις  αμερικανικές θυγατρικές, τον ρυθμό με τον οποίο θα σταματήσει η παύση λειτουργίας τους και το μέγεθος της ικανότητας που θα εξασθενίσει τους προσεχείς μήνες.

Σύμφωνα με την Goldman Sachs παρόλο που δεν υπάρχουν παρόμοιες φυσικές καταστροφές, το προηγούμενο της Katrina δείχνει ότι το 10% των 4,0 mb / d της σημερινής χωρητικότητας θα μπορούσε να παραμείνει μη διαθέσιμο για αρκετούς μήνες.
Παράλληλα  υπάρχει πιθανότητα να προκληθούν ζημίες σε αγωγούς, εγκαταστάσεις αποθήκευσης και μεταποίησης.
Τα στοιχεία σχετικά με τα παραπάνω παραμένουν περιορισμένα, δεδομένου του κατακερματισμού των εγκαταστάσεων αυτών και της σημαντικής αύξησης της παραγωγικής ικανότητας τα τελευταία χρόνια αναφέρει το report. 
Στους  περισσότερους υπόγειους αγωγούς φυσικού αερίου, οι κίνδυνοι είναι μεγαλύτεροι για τις εγκαταστάσεις επεξεργασίας και αποθήκευσης καθώς θα δημιουργούσαν σημαντικές διαταραχές στην αγορά του NGL ειδικότερα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου