Από το bankingnews.gr
Η χώρα θα προσφέρει φορολογικά κίνητρα για την αντικατάσταση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων ηλικίας άνω των 20 ετών και των αυτοκινήτων βενζίνης πριν από το 2001
Η Γαλλία σχεδιάζει να βάλει «στοπ» στην πώληση βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων μέχρι το 2040, καθώς επιδιώκει να γίνει ένα έθνος ουδέτερο στον άνθρακα, σύμφωνα με όσα δήλωσε σήμερα (6 Ιουλίου 2017) ο υπουργός Ενέργειας της χώρας, κ. Nicolas Hulot, παρουσιάζοντας το «Σχέδιο για το Κλίμα».
Ο υπουργός ανέφερε ότι..
η Γαλλία θα προσφέρει φορολογικά κίνητρα για την αντικατάσταση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων ηλικίας άνω των 20 ετών και των αυτοκινήτων βενζίνης πριν από το 2001.
Η κυβέρνηση θα περατώσει επίσης την έρευνα πετρελαίου και φυσικού αερίου στη γαλλική επικράτεια, θα εξαλείψει τα εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής με καύση άνθρακα μέχρι το 2022 και θα ενθαρρύνει τους ιδιοκτήτες σπιτιού να παράγουν τη δική τους ενέργεια.
Η κυβέρνηση του Προέδρου Emmanuel Macron παρουσίασε σχέδια για την εξάλειψη των εκπομπών άνθρακα μέχρι το 2050, καθώς οι ηγέτες της ομάδας των G20 συναντώνται στο Αμβούργο της Γερμανίας.
Η Volvo από το 2019 θα παράγει μόνο ηλεκτρικά ή υβριδικά αυτοκίνητα
Όλα τα μοντέλα αυτοκινήτων της Volvo που θα κυκλοφορήσουν μετά το 2019 θα είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά, όπως ανακοίνωσε η κινεζικών πλέον συμφερόντων εταιρεία, την Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017, καθιστώντας την, την πρώτη μεγάλη παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία που ορίζει ημερομηνία για τη σταδιακή κατάργηση των οχημάτων που κινούνται αποκλειστικά με μηχανές εσωτερικής καύσης.
Η εταιρεία που εδρεύει στη Σουηδία θα συνεχίσει να παράγει κινητήρες καύσης για τα μοντέλα Volvo πριν από την ημερομηνία αυτή, αλλά η κίνηση της σηματοδοτεί το τέλος ενός σχεδόν αιώνα που τα αυτοκίνητα της Volvo τροφοδοτούνται αποκλειστικά με αυτόν τον τρόπο.
Ενώ τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα εξακολουθούν να αποτελούν μόνο ένα μικρό ποσοστό των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων, κερδίζουν έδαφος στην αγορά όπου δραστηριοποιείται η Volvo και όπου η Tesla Motors της Elon Musk είναι ένας αμιγώς κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπαταρίας από το ξεκίνημα της.
Καθώς η τεχνολογία βελτιώνεται και οι τιμές μειώνονται, πολλοί στον κλάδο αναμένουν να υιοθετήσουν την τεχνολογία.
«Αυτή η ανακοίνωση σηματοδοτεί το τέλος του μονοκινητού αυτοκινήτου με καύση κινητήρα", δήλωσε ο CEO της Volvo Cars Hakan Samuelsson.
Η εταιρεία, που ανήκει στην Zhejiang Geely Holding», δήλωσε ότι πέντε νέα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν το 2019 έως το 2021 - τρία από τα οποία είναι Volvo και δύο Polestar - θα είναι όλα ηλεκτρικά.
«Αυτά τα πέντε αυτοκίνητα θα συμπληρωθούν από μια γκάμα βαλβίδων βενζίνης και ντίζελ σε υβριδικά και ήπια υβριδικά συστήματα 48 volt σε όλα τα μοντέλα», δήλωσε η Volvo.
«Αυτό σημαίνει ότι στο μέλλον δεν θα υπάρχουν αυτοκίνητα Volvo χωρίς ηλεκτρικό κινητήρα».
Τα ηλεκτρικά μοντέλα θα παράγονται στα εργοστάσια της Volvo σε όλο τον κόσμο – η εταιρεία έχει εργοστάσια στην Ευρώπη και την Κίνα και κατασκευάζει ένα στις ΗΠΑ - ενώ το κόστος ανάπτυξης θα καλυφθεί από τον υφιστάμενο προϋπολογισμό της, δήλωσε ο Samuelsson στο Reuters.
«Αυτό σημαίνει επίσης ότι δεν θα κάνουμε άλλα πράγματα.
Φυσικά δεν θα αναπτύξουμε εντελώς νέες γενιές κινητήρων καύσης», είπε σχετικά με τις
μελλοντικές επενδυτικές ανάγκες.
Η Volvo έχει επενδύσει σημαντικά σε νέα μοντέλα και εργοστάσια από τότε που η Geely την εξαγόρασε από τη Ford το 2010, δημιουργώντας μια θέση σε μια premium αγορά αυτοκινήτων που κυριαρχείται από μεγαλύτερους ανταγωνιστές, όπως η Mercedes-Benz και η BMW.
Μέρος της στρατηγικής της ήταν επίσης να αναπτύξει καινούργιες τεχνολογίες που επιτρέπουν υψηλότερες επιδόσεις στα ηλεκτρικά οχήματα, καθώς και την τεχνολογία των αυτοοδηγούμενων οχημάτων.
Τον Ιούνιο 2017, η εταιρεία δήλωσε ότι θα διαμορφώσει την επιχείρηση Polestar σε μια αυτόνομη μάρκα, η οποία θα επικεντρώνεται σε ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης που αποσκοπούν στο να ανταγωνίζονται την Tesla και το αντίστοιχο τμήμα της Mercedes.
Η Volvo δήλωσε επίσης ότι θα κατασκευάσει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της στην Κίνα, με βάση την αρχιτεκτονική της για μικρότερα αυτοκίνητα τα οποία θα είναι διαθέσιμα προς πώληση το 2019 και θα εξάγονται παγκοσμίως.
Η χώρα θα προσφέρει φορολογικά κίνητρα για την αντικατάσταση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων ηλικίας άνω των 20 ετών και των αυτοκινήτων βενζίνης πριν από το 2001
Η Γαλλία σχεδιάζει να βάλει «στοπ» στην πώληση βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων μέχρι το 2040, καθώς επιδιώκει να γίνει ένα έθνος ουδέτερο στον άνθρακα, σύμφωνα με όσα δήλωσε σήμερα (6 Ιουλίου 2017) ο υπουργός Ενέργειας της χώρας, κ. Nicolas Hulot, παρουσιάζοντας το «Σχέδιο για το Κλίμα».
Ο υπουργός ανέφερε ότι..
η Γαλλία θα προσφέρει φορολογικά κίνητρα για την αντικατάσταση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων ηλικίας άνω των 20 ετών και των αυτοκινήτων βενζίνης πριν από το 2001.
Η κυβέρνηση θα περατώσει επίσης την έρευνα πετρελαίου και φυσικού αερίου στη γαλλική επικράτεια, θα εξαλείψει τα εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής με καύση άνθρακα μέχρι το 2022 και θα ενθαρρύνει τους ιδιοκτήτες σπιτιού να παράγουν τη δική τους ενέργεια.
Η κυβέρνηση του Προέδρου Emmanuel Macron παρουσίασε σχέδια για την εξάλειψη των εκπομπών άνθρακα μέχρι το 2050, καθώς οι ηγέτες της ομάδας των G20 συναντώνται στο Αμβούργο της Γερμανίας.
Η Volvo από το 2019 θα παράγει μόνο ηλεκτρικά ή υβριδικά αυτοκίνητα
Όλα τα μοντέλα αυτοκινήτων της Volvo που θα κυκλοφορήσουν μετά το 2019 θα είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά, όπως ανακοίνωσε η κινεζικών πλέον συμφερόντων εταιρεία, την Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017, καθιστώντας την, την πρώτη μεγάλη παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία που ορίζει ημερομηνία για τη σταδιακή κατάργηση των οχημάτων που κινούνται αποκλειστικά με μηχανές εσωτερικής καύσης.
Η εταιρεία που εδρεύει στη Σουηδία θα συνεχίσει να παράγει κινητήρες καύσης για τα μοντέλα Volvo πριν από την ημερομηνία αυτή, αλλά η κίνηση της σηματοδοτεί το τέλος ενός σχεδόν αιώνα που τα αυτοκίνητα της Volvo τροφοδοτούνται αποκλειστικά με αυτόν τον τρόπο.
Ενώ τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα εξακολουθούν να αποτελούν μόνο ένα μικρό ποσοστό των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων, κερδίζουν έδαφος στην αγορά όπου δραστηριοποιείται η Volvo και όπου η Tesla Motors της Elon Musk είναι ένας αμιγώς κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπαταρίας από το ξεκίνημα της.
Καθώς η τεχνολογία βελτιώνεται και οι τιμές μειώνονται, πολλοί στον κλάδο αναμένουν να υιοθετήσουν την τεχνολογία.
«Αυτή η ανακοίνωση σηματοδοτεί το τέλος του μονοκινητού αυτοκινήτου με καύση κινητήρα", δήλωσε ο CEO της Volvo Cars Hakan Samuelsson.
Η εταιρεία, που ανήκει στην Zhejiang Geely Holding», δήλωσε ότι πέντε νέα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν το 2019 έως το 2021 - τρία από τα οποία είναι Volvo και δύο Polestar - θα είναι όλα ηλεκτρικά.
«Αυτά τα πέντε αυτοκίνητα θα συμπληρωθούν από μια γκάμα βαλβίδων βενζίνης και ντίζελ σε υβριδικά και ήπια υβριδικά συστήματα 48 volt σε όλα τα μοντέλα», δήλωσε η Volvo.
«Αυτό σημαίνει ότι στο μέλλον δεν θα υπάρχουν αυτοκίνητα Volvo χωρίς ηλεκτρικό κινητήρα».
Τα ηλεκτρικά μοντέλα θα παράγονται στα εργοστάσια της Volvo σε όλο τον κόσμο – η εταιρεία έχει εργοστάσια στην Ευρώπη και την Κίνα και κατασκευάζει ένα στις ΗΠΑ - ενώ το κόστος ανάπτυξης θα καλυφθεί από τον υφιστάμενο προϋπολογισμό της, δήλωσε ο Samuelsson στο Reuters.
«Αυτό σημαίνει επίσης ότι δεν θα κάνουμε άλλα πράγματα.
Φυσικά δεν θα αναπτύξουμε εντελώς νέες γενιές κινητήρων καύσης», είπε σχετικά με τις
μελλοντικές επενδυτικές ανάγκες.
Η Volvo έχει επενδύσει σημαντικά σε νέα μοντέλα και εργοστάσια από τότε που η Geely την εξαγόρασε από τη Ford το 2010, δημιουργώντας μια θέση σε μια premium αγορά αυτοκινήτων που κυριαρχείται από μεγαλύτερους ανταγωνιστές, όπως η Mercedes-Benz και η BMW.
Μέρος της στρατηγικής της ήταν επίσης να αναπτύξει καινούργιες τεχνολογίες που επιτρέπουν υψηλότερες επιδόσεις στα ηλεκτρικά οχήματα, καθώς και την τεχνολογία των αυτοοδηγούμενων οχημάτων.
Τον Ιούνιο 2017, η εταιρεία δήλωσε ότι θα διαμορφώσει την επιχείρηση Polestar σε μια αυτόνομη μάρκα, η οποία θα επικεντρώνεται σε ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης που αποσκοπούν στο να ανταγωνίζονται την Tesla και το αντίστοιχο τμήμα της Mercedes.
Η Volvo δήλωσε επίσης ότι θα κατασκευάσει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της στην Κίνα, με βάση την αρχιτεκτονική της για μικρότερα αυτοκίνητα τα οποία θα είναι διαθέσιμα προς πώληση το 2019 και θα εξάγονται παγκοσμίως.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου