Από το bankingnews.gr
Οι τιμές των μπαταριών πέφτουν κατά περίπου 20% ετησίως και οι αυτοκινητοβιομηχανίες δαπανούν δισεκατομμύρια για την ηλεκτροδότηση των στόλων τους
Η Total, ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς πετρελαίου παγκοσμίως, ισχυρίζεται ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί να αποτελέσουν σχεδόν το ένα τρίτο των πωλήσεων αυτοκινήτων μέχρι το τέλος της επόμενης δεκαετίας.
Η άνοδος των οχημάτων με μπαταρία θα προκαλέσει πλήγμα..
στη ζήτηση καυσίμων με βάση το πετρέλαιο στο 2030, δήλωσε ο Joel Couse, Γενικός Διευθυντής Ενέργειας της Total, στο συνέδριο του Bloomberg New Energy Finance στη Νέα Υόρκη την Τρίτη (30 Μαΐου 2017).
Τα ηλεκτρικά οχήματα θα αποτελέσουν το 15% έως 30% των νέων οχημάτων μέχρι το 2030, μετά η ζήτηση θα μειωθεί ", δήλωσε ο Couse.
"Ίσως έρθει ακόμη και η υποχώρηση."
Η πρόβλεψη του Couse για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η υψηλότερη από μια μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία και υπερβαίνει τις προβλέψεις του BNEF, δήλωσε ο Colin McKerracher, επικεφαλής της προηγμένης ανάλυσης των μεταφορών στο συνέδριο του Bloomberg.
"Αυτή είναι μακράν η πιο επιθετική πρόβλεψη που έχουμε δει από οποιαδήποτε από τις μεγάλες εταιρείες" είπε ο McKerracher.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Shell, Ben van Beurden, δήλωσε τον Μάρτιο ότι η ζήτηση πετρελαίου μπορεί να κορυφωθεί στα τέλη του 2020.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αρχίζουν να ανταγωνίζονται τα μοντέλα βενζίνης τόσο στις τιμές όσο και στις επιδόσεις.
Το πιο ακριβό μέρος ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι η μπαταρία, η οποία μπορεί να φτάσει το μισό του συνολικού κόστους, σύμφωνα με το BNEF.
Τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να είναι ανταγωνιστικά στην τιμή ήταν στην κατηγορία πολυτελείας, με επικεφαλής το μοντέλο S της Tesla το οποίο είναι τώρα το μεγαλύτερο πολυτελές αυτοκίνητο με τις καλύτερες πωλήσεις στις Η.Π.Α.
Αλλά οι τιμές των μπαταριών πέφτουν κατά περίπου 20% ετησίως και οι αυτοκινητοβιομηχανίες δαπανούν δισεκατομμύρια για την ηλεκτροδότηση των στόλων τους.
Η Volkswagen στοχεύει μέχρι το 2025 το 25% των πωλήσεων της να είναι από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η Toyota σκοπεύει να καταργήσει εντελώς τα ορυκτά καύσιμα μέχρι το 2050.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν σήμερα περίπου το 1% των παγκόσμιων πωλήσεων οχημάτων, αλλά οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζονται για το μεταβατικό στάδιο.
Το 2018 η Volkswagen κάνει είσοδο στην ηλεκτροκίνηση με ένα SUV Audi και το πρώτο υψηλής ταχύτητας δίκτυο ηλεκτροδότησης στις Η.Π.Α. για να ανταγωνιστεί τους υπερτροφοδότες της Tesla.
Η Jaguar της και η Volvo Cars θα έχουν πολλά υποσχόμενα αυτοκίνητα μέχρι το 2020, η μεγάλη έκρηξη όμως αρχίζει πραγματικά με τη Mercedes, τη VW, τη General Motors και άλλους που θα κυκλοφορήσουν δεκάδες νέα μοντέλα.
"Μέχρι το 2020 θα υπάρχουν περισσότερα από 120 διαφορετικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα σε όλο το φάσμα", δήλωσε ο Michael Liebreich, ιδρυτής του Bloomberg New Energy Finance.
"Αυτά είναι μεγάλα αυτοκίνητα, που θα κάνουν τα παραδοσιακά με καύσιμα να φαίνονται ξεπερασμένα".
Οι τιμές των μπαταριών πέφτουν κατά περίπου 20% ετησίως και οι αυτοκινητοβιομηχανίες δαπανούν δισεκατομμύρια για την ηλεκτροδότηση των στόλων τους
Η Total, ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς πετρελαίου παγκοσμίως, ισχυρίζεται ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί να αποτελέσουν σχεδόν το ένα τρίτο των πωλήσεων αυτοκινήτων μέχρι το τέλος της επόμενης δεκαετίας.
Η άνοδος των οχημάτων με μπαταρία θα προκαλέσει πλήγμα..
στη ζήτηση καυσίμων με βάση το πετρέλαιο στο 2030, δήλωσε ο Joel Couse, Γενικός Διευθυντής Ενέργειας της Total, στο συνέδριο του Bloomberg New Energy Finance στη Νέα Υόρκη την Τρίτη (30 Μαΐου 2017).
Τα ηλεκτρικά οχήματα θα αποτελέσουν το 15% έως 30% των νέων οχημάτων μέχρι το 2030, μετά η ζήτηση θα μειωθεί ", δήλωσε ο Couse.
"Ίσως έρθει ακόμη και η υποχώρηση."
Η πρόβλεψη του Couse για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η υψηλότερη από μια μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία και υπερβαίνει τις προβλέψεις του BNEF, δήλωσε ο Colin McKerracher, επικεφαλής της προηγμένης ανάλυσης των μεταφορών στο συνέδριο του Bloomberg.
"Αυτή είναι μακράν η πιο επιθετική πρόβλεψη που έχουμε δει από οποιαδήποτε από τις μεγάλες εταιρείες" είπε ο McKerracher.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Shell, Ben van Beurden, δήλωσε τον Μάρτιο ότι η ζήτηση πετρελαίου μπορεί να κορυφωθεί στα τέλη του 2020.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αρχίζουν να ανταγωνίζονται τα μοντέλα βενζίνης τόσο στις τιμές όσο και στις επιδόσεις.
Το πιο ακριβό μέρος ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι η μπαταρία, η οποία μπορεί να φτάσει το μισό του συνολικού κόστους, σύμφωνα με το BNEF.
Τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να είναι ανταγωνιστικά στην τιμή ήταν στην κατηγορία πολυτελείας, με επικεφαλής το μοντέλο S της Tesla το οποίο είναι τώρα το μεγαλύτερο πολυτελές αυτοκίνητο με τις καλύτερες πωλήσεις στις Η.Π.Α.
Αλλά οι τιμές των μπαταριών πέφτουν κατά περίπου 20% ετησίως και οι αυτοκινητοβιομηχανίες δαπανούν δισεκατομμύρια για την ηλεκτροδότηση των στόλων τους.
Η Volkswagen στοχεύει μέχρι το 2025 το 25% των πωλήσεων της να είναι από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η Toyota σκοπεύει να καταργήσει εντελώς τα ορυκτά καύσιμα μέχρι το 2050.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν σήμερα περίπου το 1% των παγκόσμιων πωλήσεων οχημάτων, αλλά οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζονται για το μεταβατικό στάδιο.
Το 2018 η Volkswagen κάνει είσοδο στην ηλεκτροκίνηση με ένα SUV Audi και το πρώτο υψηλής ταχύτητας δίκτυο ηλεκτροδότησης στις Η.Π.Α. για να ανταγωνιστεί τους υπερτροφοδότες της Tesla.
Η Jaguar της και η Volvo Cars θα έχουν πολλά υποσχόμενα αυτοκίνητα μέχρι το 2020, η μεγάλη έκρηξη όμως αρχίζει πραγματικά με τη Mercedes, τη VW, τη General Motors και άλλους που θα κυκλοφορήσουν δεκάδες νέα μοντέλα.
"Μέχρι το 2020 θα υπάρχουν περισσότερα από 120 διαφορετικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα σε όλο το φάσμα", δήλωσε ο Michael Liebreich, ιδρυτής του Bloomberg New Energy Finance.
"Αυτά είναι μεγάλα αυτοκίνητα, που θα κάνουν τα παραδοσιακά με καύσιμα να φαίνονται ξεπερασμένα".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου