Από το energypress.gr
H κινεζική Sinopec βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία για την εξαγορά των νοτιοαφρικανικών πετρελαϊκών assets της Chevron σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Reuters.
Η συμφωνία που αναμένεται να κλείσει στα 1 δισ. δολάρια, θα δώσει στην κινεζική εταιρεία το πρώτο της μεγάλο διυλιστήριο στην Αφρική.
Η μεγαλύτερη ασιατική εταιρεία διύλισης Sinopec ήταν..
η τελευταία που είχε καταθέσει προσφορά, σε έναν διαγωνισμό που κρατάει περισσότερο από ένα χρόνο.
Η γαλλική Total και η Glencor αλλά και η Gunvor, έδειξαν επίσης ενδιαφέρον για τα assets, όπως είχε αναφέρει το Reuters πέρυσι.
Η επιθυμία της νοτιοαφρικανικής κυβέρνησης να διατηρήσει σε λειτουργία το διυλιστήριο, έχει παρόλα αυτά αποδειχθεί ότι είναι ένα σημαντικό εμπόδιο για τους αγοραστές που θα προτιμούσαν να μετατρέψουν τον χώρο σε ένα πιο κερδοφόρο τερματικό αποθήκευσης, αναφέρουν οι πηγές.
Η Sinopec βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την κυβέρνηση αναφορικά με τρόπους με τους οποίους θα διατηρήσει σε λειτουργία το διυλιστήριο των 110.000 βαρελιών ημερησίως στο Κέηπ Τάουν, αλλά οι συνομιλίες θα μπορούσαν ακόμη να καταρρεύσουν.
H κινεζική Sinopec βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία για την εξαγορά των νοτιοαφρικανικών πετρελαϊκών assets της Chevron σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Reuters.
Η συμφωνία που αναμένεται να κλείσει στα 1 δισ. δολάρια, θα δώσει στην κινεζική εταιρεία το πρώτο της μεγάλο διυλιστήριο στην Αφρική.
Η μεγαλύτερη ασιατική εταιρεία διύλισης Sinopec ήταν..
η τελευταία που είχε καταθέσει προσφορά, σε έναν διαγωνισμό που κρατάει περισσότερο από ένα χρόνο.
Η γαλλική Total και η Glencor αλλά και η Gunvor, έδειξαν επίσης ενδιαφέρον για τα assets, όπως είχε αναφέρει το Reuters πέρυσι.
Η επιθυμία της νοτιοαφρικανικής κυβέρνησης να διατηρήσει σε λειτουργία το διυλιστήριο, έχει παρόλα αυτά αποδειχθεί ότι είναι ένα σημαντικό εμπόδιο για τους αγοραστές που θα προτιμούσαν να μετατρέψουν τον χώρο σε ένα πιο κερδοφόρο τερματικό αποθήκευσης, αναφέρουν οι πηγές.
Η Sinopec βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την κυβέρνηση αναφορικά με τρόπους με τους οποίους θα διατηρήσει σε λειτουργία το διυλιστήριο των 110.000 βαρελιών ημερησίως στο Κέηπ Τάουν, αλλά οι συνομιλίες θα μπορούσαν ακόμη να καταρρεύσουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου