Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

Η συμμετοχική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στο πεδίο της Δια Βίου Μάθησης: διαπιστώσεις και προβληματισμοί JUST/2013/PROG/ΑG/4906/GE: Γεφυρώνοντας το χάσμα αμοιβών ανάμεσα στα φύλα. Διεθνής Συνεργασία: Κύπρος, Ελλάδα, Πορτογαλία»

Teyxos_222
Οι πολιτικές εκπαίδευσης, κατάρτισης, απασχόλησης και καταπολέμησης του κοινωνικού αποκλεισμού διεθνώς προωθούν και εμπεριέχουν -με διαφορετικό τρόπο και βαρύτητα- θεωρίες, μορφές, συστήματα και μεθοδολογίες αξιολόγησης. Από το Α΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης (ΚΠΣ) μέχρι και την ολοκλήρωση του Εθνικού Σχεδίου Περιφερειακής Ανάπτυξης 2007-2013 (ΕΣΠΑ 2007-2013) τα Επιχειρησιακά Προγράμματα (ΕΠ) εμπεριέχουν ζητήματα αξιολόγησης σε διαφορετικό εύρος με συναφείς ή μη θεωρητικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις. 

Το τεύχος αυτό της ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ παρουσιάζει άρθρο σχετικά με την συμμετοχική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στο πεδίο της Δια Βίου Μάθησης. Παρουσιάζει επίσης το Ενημερωτικό Δελτίο JUST/2013/PROG/ΑG/4906/GE: Γεφυρώνοντας το χάσμα αμοιβών ανάμεσα στα φύλα. Διεθνής Συνεργασία: Κύπρος, Ελλάδα, Πορτογαλία» "Το παρόν δελτίο έχει δημοσιευθεί με την οικονομική υποστήριξη του προγράμματος PROGRESS της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το περιεχόμενο της παρούσας δημοσίευσης είναι εξολοκλήρου ευθύνη του Ινστιτούτου Εργασίας Κύπρου (ΙΝΕΚ-ΠΕΟ) και δεν αντικατοπτρίζει τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

ΠΗΓΗ:inegsee.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου