Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Ο εξορθολογισμός των δρομολογίων


Άνοιξη 2014. Μετά από έναν ανένδοτο αγώνα το σωματείο των ΕΛΠΕ πανηγυρίζει μια ακόμα νίκη ενάντια στις επιβουλές της διοίκησης. Ο αρχηγός “μοναρχίξ” γυρίζει από εγκατάσταση σε εγκατάσταση και απαγγέλει διθυράμβους νίκης ιστορικής και ανέλπιστης. Οι φωνές αντίδρασης, αμφισβήτησης και αντίρρησης στα λεγόμενα του μεγάλου αρχηγού πνίγονται από φωνές θυμού και αγανάκτησης για στημένους συναδέλφους και αερολογίες. Μια φωνή προς τον αρχηγό αναφέρει και το θέμα των δρομολογίων, ο οποίος κατακεραυνώνει τον ατυχή συνάδελφο φωνάζοντας με ιερή αγανάκτηση “Δηλαδή συνάδελφε δεν πρέπει να γίνει εξορθολογισμός των δρομολογίων;”
Μια άλλη φωνή προσπαθεί να πει ότι στις εγκαταστάσεις των ΒΕΕ έγινε μια τέτοια προσπάθεια το 2012, αλλά ο αρχηγός με στεντόρεια φωνή όλο πάθος αλλά ζει την ατζέντα και το θέμα πάει στον κάλαθο των αχρήστων.
Πέρασαν οι γιορτές του Πάσχα και άρχισαν οι πρώτες συζητήσεις και φάνηκαν τα πρώτα σύννεφα στο σχεδιασμό των νέων δρομολογίων. Η διοίκηση έδωσε με συνοπτικές διαδικασίες το ποσό που διαθέτει για τα δρομολόγια πετώντας το μπαλάκι στα αρμόδια τμήματα. Ο καιρός περνούσε και ο σχεδιασμός δεν έβγαινε. Ο μεγάλος αρχηγός ασχολούνταν με άλλα σοβαρά θέματα όπως αυτό των οργανογραμμάτων και σχεδίαζε τον τρόπο που θα περνούσε τη “συμφωνία” στο θερινό τμήμα της Βουλής.
Έφτασε όμως ο καιρός που έπρεπε να εφαρμοστεί ο σχεδιασμός του εξορθολογισμού των δρομολογίων. Έτσι με συνοπτικές διαδικασίες ανακοινώθηκαν σήμερα τα νέα δρομολόγια. Έτσι λοιπόν για τις ΒΕΕ που έχω και γνώση λαμβάνουν χώρα τα εξής:
Εξορθολογιζόμενο καταργείται το δρομολόγιο Αγ. Παρασκευής-Αμπελοκήπων
Εξορθολογιζόμενο συγχωνεύεται το δρομολόγιο Πεντέλης-Πατησίων και ενοποιείται με το αντίστοιχο των ΒΕΑ
Εξορθολογιζόμενο συγχωνεύεται το δρομολόγιο Γλυφάδας-Πειραιά
Στα υπόλοιπα δεν θα αναφερθώ καθώς δεν έχω γνώση
Τα δρομολόγια ξεκινούν 05:30 καθώς πρέπει να προλάβουν να βρίσκονται στις εγκαταστάσεις και για τις αλλαγές της βάρδιας. Ποιος όμως εξορθολογισμός θα μας πει πως ένας συνάδελφος από Παγκράτι, Βύρωνα, Χολαργό, Αγ. Παρασκευή θα φτάσει 05:20 στην αφετηρία όταν οι συγκοινωνία (ΜΕΤΡΟ) ξεκινά στις 05:30;
Ποιός εξορθολογισμός θα μας πει τι ώρα θα φτάνουν σπίτι τους μετά το πέρας της εργασίας, οι συνάδελφοι από Αμπελόκηπους Γλυφάδα, Γέρακα όταν θα επιστρέψει η κίνηση στους φυσιολογικούς χειμερινούς ρυθμούς;
Μπορεί κάποιος εξορθολογισμός να μας πει τι θα συμβεί σε περίπτωση ατυχήματος συναδέλφου μέσα σε πούλμαν που επιστρέφει σπίτι του όταν η νομοθεσία προβλέπει εργατικό ατύχημα μια ώρα πριν και μετά το ωράριο εργασίας;
Με ποιο εξορθολογιστικό σύστημα γίνεται να μην υπάρχει καμία στάση σε σταθμούς ΜΕΤΡΟ της γραμμής Αεροδρόμιο-Δ. Πλακεντίας-Αγ. Μαρίνα;
Με ποιο εξορθολογιστικό σύστημα γίνεται να μην υπάρχει στάση/χρήση του Προαστιακού;
Τέλος θα μπορέσει να μας πει κάποιος τι θα γίνει σε περίπτωση που υπάρξουν υπεράριθμοι σε κάποιο δρομολόγιο;
Μήπως μπορεί ο μεγάλος αρχηγός να μας κάνει την τιμή να ασχοληθεί και να απαντήσει;
Φυσικά δεν θα αναφερθώ στο ζήτημα της οικονομικής επιβάρυνσης συναδέλφων για χρήση συγκοινωνιών και της ανυπαρξίας σχεδίου προσφορών καρτών απεριορίστων διαδρομών σε συνεννόηση σωματίου και συγκοινωνιακών φορέων.
Αλλά στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας ποιος θα μπορούσε να ασχοληθεί τώρα με τέτοια θέματα.

Μετά τιμής

Λ. Καπίτουλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου