ΚΙΝΔΥΝΟΣ – ΘΑΝΑΤΟΣ ΑΠΟ ΔΙΑΡΡΟΗ, ΑΤΥΧΗΜΑ, ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑ Ή ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΛ ΚΑΪΝΤΑ
700 ΤΟΝΟΙ ΣΥΡΙΑΚΩΝ ΑΕΡΙΩΝ ΘΑΝΑΤΟΥ ΚΑΙ 6 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΛΙΤΡΑ
ΤΟΞΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΕΝΙΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΜΑΣ
Βαρύτατες ευθύνες της Ελληνικής Προεδρίας της Ε.Ε., που υποτίθεται θα προωθούσε την ιδέα της Ευρωπαϊκής ΑΟΖ για να θωρακίσει τα εθνικά μας συμφέροντα, καθώς χωρίς καμμία Ευρωπαϊκή έστω επιφύλαξη, χωρίς καμμία αντίδραση, χωρίς κανέναν απολύτως λογικό λόγο, επιτρέπει να έρθει στην καρδιά της Μεσογείου, στην καρδιά μιας κλειστής θάλασσας, στην καρδιά του τουριστικού παραδείσου της Ευρώπης, μια πλωτή σουπερβόμβα αερίου σαρίν και μουστάρδας και τοξικών αποβλήτων, ικανά να προκαλέσουν σε περίπτωση διαρροής, πυρκαγιάς, θαλασσοταραχής, ατυχήματος, δολιοφθοράς ή τρομοκρατικής επίθεσης από την Αλ Κάιντα, ερήμωση τύπου Σαχάρας σε παρακείμενα νησιά και θάλασσες, με ανεπανόρθωτη, γιγάντια περιβαλλοντική, οικονομική και τουριστική καταστροφή στην Ευρώπη και πρώτα απ’ όλα στην Ελλάδα, η οποία έχει ως κύριο πνεύμονα ζωής ακριβώς τον Τουρισμό και το Περιβάλλον!
ΠΕΙΡΑΜΑ «ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ»
Το μετασκευασμένο αμερικανικό πλοίο Cape Ray, ηλικίας 36 ετών, με μονό κύτος, θα επιχειρήσει την εν πλω καταστροφή των χημικών της Συρίας με χημική διαδικασία λύσης των χημικών τους ενώσεων, με την τεχνική της υδρόλυσης!
Η Υδρόλυση χημικών αερίων θανάτου, έχει σταματήσει ντε φάκτο στην ξηρά! Γιατί άραγε; Τόσο ακίνδυνη ήταν για το περιβάλλον που την σταμάτησαν;
Έτσι αποφασίστηκε εδώ και καιρό να δημιουργηθεί ένα πλοίο στο οποίο θα γίνεται η υδρόλυση, όχι σε κανένα απόμακρο έστω λιμάνι της Αλάσκας αλλά στη μέση της θάλασσας! Και εν προκειμένω στη μέση της πλέον κλειστής θάλασσας, δηλαδή της Μεσογείου! Γιατί άραγε;
Το δε πλοίο – όπως αποκάλυψαν οι Γάλλοι Περιβαλλοντολόγοι της RobindesBois – ναυπηγήθηκε το 1977 στην Ιαπωνία για μεταφορά οχημάτων, είναι τύπου Ro-Ro, δηλαδή επισφαλές σε θαλασσοταραχές και τρικυμίες, καθώς κινδυνεύει να πάει μονόπαντα και μονομιάς στον πάτο εντός ολίγων μόνο λεπτών!
Επομένως είναι εντελώς ακατάλληλο από κατασκευής, για να μεταφέρει και να επεξεργαστεί θανατηφόρα χημικά, γιατί σε περίπτωση διαρροής, ατυχήματος, πρόσκρουσης, θαλασσοταραχής, θα πάει πάτο μέχρι να πει κανείς «Συρία» μαζί με όλο το εφιαλτικό φορτίο του!
Αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους, δηλαδή η εν γένει αδυναμία του ως ασφαλούς πλοίου, που θα έρθει σε μια σχετικά πιο ήρεμη θάλασσα σε σχέση π.χ. με τον Ατλαντικό, για την καταστροφή των χημικών! Αλλά αυτό από μόνο του είναι άκρως ανησυχητικό, ενώ δεν αποκλείει την περίπτωση ναυαγίου, όπως έχει αποδειχθεί με πολλά παρόμοια σαπιοκάραβα.
Και ακόμη ποιο ανησυχητικό είναι το γεγονός ότι το παμπάλαιο αυτό πλοίο θα δοκιμαστεί για πρώτη φορά στην επεξεργασία χημικών, που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στο παρελθόν, ούτε επί του πλοίου, ούτε ως μέθοδος εν πλω στην ιστορία του κόσμου!
Πρόκειται δηλαδή για ένα ΠΕΙΡΑΜΑ! Και η θάλασσά μας, θα γίνει το πρώτο ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ των ΗΠΑ, μαζί με την Κρήτη, τη Γαύδο και όλα τα νησιά της Μεσογείου, που έχει μεγάλα εσωτερικά ρεύματα και μεταφέρει χιλιάδες τόνους νερού σιωπηλά και κάτω από την επιφάνεια σε τεράστιες αποστάσεις, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε περίπτωση μόλυνσης στο νερό, ενώ ο αέρας εάν μολυνθεί από τόνους αερίων θανάτου, μπορεί να αποδεκατίσει ολόκληρες πόλεις και νησιά!
Επομένως είναι ένα Πείραμα του Αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού τύπου χημικής «Φιλαδέλφειας»!
ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΠΛΑΝΟ
Σύμφωνα με απόλυτα αξιόπιστες στρατιωτικές πηγές των ΗΠΑ, στο μετασκευασμένο Cape Ray θα υπάρχουν 35 ναυτικοί ως πλήρωμα και 65 χημικοί ειδικοί Αμερικανοί Επιστήμονες, οι οποίοι θα έχουν έτσι στη διάθεσή τους ένα επικίνδυνο πλωτό εργαστήριο για να …πειραματιστούν ελεύθερα!
Στο πλοίο θα δουλεύουν επί 24ώρου βάσεως δύο μονάδες Υδρόλυσης και επί 90 συνολικά ημέρες, για να εξουδετερωθούν 700 τόνοι χημικών αερίου θανάτου, που θα αφήσουν 1,5 εκατομμύριο γαλόνια ή σχεδόν 6 εκατομμύρια λίτρα τοξικών αποβλήτων!
ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΚΚΟ ΕΧΕΙ Η ΦΑΒΑ
Ακόμη και εάν πάνε όλα «καλά», τι θα απογίνουν όμως αυτά τα απόβλητα; Οι Αμερικανοί ισχυρίζονται ότι θα πουληθούν, καθώς υπάρχει αγορά και εμπόριο τέτοιων ουσιών…
Ποιος όμως εγγυάται ότι πρώτον θα είναι τόσα τα συγκεκριμένα απόβλητα και ότι θα πουληθούν ή ότι αυτοί που θα τα αγοράσουν για να αδειάσει το πλοίο, δεν θα τα φουντάρουν και πάλι κάπου;
Και εάν ήταν να πουληθούν, τότε ποιος ο λόγος να γίνει εν πλω η Υδρόλυση; Αφού θα υπήρχαν πελάτες και κέρδος;
Ποιος ο λόγος να γίνουν νέα τεράστια έξοδα, για να μετασκευαστεί το πλοίο, να κουβαληθεί τόσο μακριά από τις ΗΠΑ, να πληρωθούν παχυλά εκτός έδρας 100 άνθρωποι, για να γίνει μια δουλειά που θα είχε ήδη τελειώσει επί ξηράς με το 1/4 τουλάχιστον του κόστους και ο πελάτης θα είχε ήδη το φρέσκο τοξικό προϊόν του κιόλας στην «τσέπη»;
Και ποιος ο λόγος να συμμετέχουν 65 ειδικοί χημικοί σε μια υδρόλυση «ρουτίνας» για την οποία θα έφταναν μόλις οι 5; Τι ετοιμάζονται να κάνουν εκεί πάνω; Τι θα δοκιμάσουν; Ποιο απόρρητο ίσως Πείραμα θα επιχειρήσουν;
ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΟΖ;
Όπως όλα δείχνουν η Επιχείρηση Cape Ray θα γίνει εντός ή στα όρια της Ελληνικής Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ), η οποία δυστυχώς, με βαρύτατη ευθύνη των καχεκτικών ελλαδικών κυβερνήσεων δεν έχει ακόμη μονομερώς ανακηρυχθεί, όπως προβλέπει το Διεθνές Δίκαιο και τα Διεθνή Δικαιώματα εξ αυτού της χώρας μας!
Έτσι οι Αμερικανοί, επωφελούμενοι από την ανυπαρξία ΑΟΖ, σπεύδουν στην περιοχή, με το πρόσχημα των «διεθνών υδάτων», όπου όμως σε περίπτωση ατυχήματος, δεν θα πληρώσουν Αποζημιώσεις σε κανέναν, για μια θάλασσα που δεν ανήκει σε κανέναν ως τώρα, αφού η Αθήνα όπως προείπαμε, σε αντίθεση με την Λευκωσία, δεν έχει ανακηρύξει ΑΟΖ! Και ας είναι το πλέον ναυτικό και νησιώτικο και τουριστικό κράτος της Ευρώπης!
Η δε Ιταλία δεν μπορεί να δέχτηκε την φορτοεκφόρτωση των χημικών τα λιμάνια της χωρίς ανταλλάγματα. Και ένα από αυτά πιθανόν να είναι η επεξεργασία των χημικών να γίνει «ένα κλικ» πιο πέρα από την δική της νοητή ΑΟΖ…
ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ ΑΟΖ
Αρκεί πάντως και αυτή ακόμη την στιγμή, η άμεση μονομερής Ανακήρυξη της ΑΟΖ μας, για να μπλοκάρουμε μόνοι μας ή σε συνεργασία με Μάλτα και Λιβύη, τη δράση του Cape Ray, ή τουλάχιστον να μπορούμε να απαιτήσουμε μεγάλες αποζημιώσεις σε περίπτωσης ατυχήματος, καθώς θα πληγεί η Οικονομική μας Ζώνη, την οποία Αποκλειστικά εκμεταλλευόμαστε!
Είναι δε άλλο θέμα μετά η διμερής και εκατέρωθεν λεπτομερής Οριοθέτηση, η οποία μέχρι να συμβεί, λειτουργεί χονδρικά επάνω στη μέση γραμμή ΑΟΖ των γειτονικών χωρών.
Είναι χρυσή ευκαιρία η Αθήνα, που έχει την Ευρωπαϊκή Προεδρία, να πιαστεί από την κάθοδο του Cape Ray, για να καθορίσει Ευρωπαϊκή ΑΟΖ ως τη Στρογγύλη και Κύπρο και άρα να κατοχυρώσει έτσι Ευρωπαϊκά και ακλόνητα την Ελλαδική και Κυπριακή ΑΟΖ!
ΚΙΝΔΥΝΟΣ – ΘΑΝΑΤΟΣ
Σε κάθε πάντως περίπτωση, το Cape Ray, κινδυνεύει ανά πάσα στιγμή, εκτός της θαλασσοταραχής, από διαρροή, πυρκαγιά, ατύχημα γενικότερα που μπορεί να οδηγήσει σε έκρηξη ή ναυάγιο, αλλά και από τρομοκρατική ενέργεια με πυραυλική, αεροπορική, υποβρυχιακή ή κάθε άλλου είδους επίθεση αυτοκτονίας από την Aλ Κάιντα, η οποία είναι απίθανο να αφήσει «αδάγκωτο» ένα τέτοιο αμερικανικό «φιλέτο», με τέτοιο και τόσο μάλιστα εκλεκτό, αμερικανικό, ανθρώπινο, επιστημονικό δυναμικό…
Και τότε θα είναι πολύ αργά για κροκοδείλια δάκρυα…
Η ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ «GREENPEACE»
Την ανησυχία επιτείνει η περίεργη σιωπή των μεγάλων «προστατών» του Περιβάλλοντος όπως των πάσης φύσεως «Greenpeace», που σε άλλες περιπτώσεις θα είχαν χτίσει κυριολεκτικά το Γιβραλτάρ για να μην περάσει το Cape Ray στη Μεσόγειο ή θα είχαν ξεσηκώσει τουλάχιστον διεθνή σάλο για την παρεμπόδισή του!
Αντιθέτως όμως τα «λιοντάρια-φύλακες» του Περιβάλλοντος, έχουν μεταβληθεί στην περίπτωση αυτή σε «αρνάκια» των ΗΠΑ και γι’ αυτό τα συμβουλεύτηκε ο Υπουργός Εξωτερικών, λες και δεν έχει Υπηρεσίες και Επιστήμονες η Ελλάδα και η Ε.Ε. στην οποία και προεδρεύουμε!
Σε άλλες περιπτώσεις, εάν έσταζε μόλις «η ουρά του γαϊδάρου» οι Οργανώσεις θα έτρεχαν σαν τρελές για το …περιβάλλον! Τώρα όμως που εμπλέκεται ο ίδιος ο «γάιδαρος» υπάρχει «η σιωπή των αμνών»…
ΓΙΑΤΙ;
ΠΗΓΗ:anekshghtakaiapokryfa.blogspot.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου