Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Τσουκαλάς: "Το 1 εκ. ευρώ δεν είναι εφάπαξ αλλά από ασφαλιστικό πρόγραμμα"

Απάντηση στα δημοσιεύματα που τον εμφανίζουν να έχει λάβει 1 εκατομμύριο ευρώ ως εφάπαξ εξέδωσε ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Τσουκαλάς, αποσαφηνίζοντας πως το εν λόγω ποσό «σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί εφάπαξ»,
 
αλλά «αποζημίωση από ιδιωτικό ασφαλιστικό πρόγραμμα» που παρείχε η εταιρεία GENERALLI σε εργαζόμενους της τράπεζας ABN-AMRO, όπου εργαζόταν επί «35 συνεχή έτη».
 
«Η αποζημίωση αυτή προκύπτει από ένα συγκεκριμένο μαθηματικό τύπο που λαμβάνει υπόψη τα χρόνια υπηρεσίας, το μισθό, το συντελεστή γήρατος, καθώς και δύο ακόμη ασφαλιστικούς συντελεστές, που διαμορφώνουν το τελικό ποσό. Το υπόλοιπο δε μέρος του ποσού αυτού αντιστοιχεί στην προβλεπόμενη από πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου αποζημίωση της τράπεζας», σημειώνει ο κ. Τσουκαλάς.
 
Παράλληλα, ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ προβαίνει σε κατηγορηματική διάψευση πως έλαβε την «αποζημίωσή» του κατά τη θητεία του ως πρόεδρος της ΟΤΟΕ, αποσαφηνίζοντας πως έφυγε από την προεδρία του συνδικαλιστικού φορέα το 2006, ενώ αντίθετα αποχώρησε από την ABN-AMRO το Δεκέμβριο του 2010.
 
«Αν κάποιοι επιθυμούν να συσχετίσουν τον μύθο περί κρατικοδίαιτων συνδικαλιστών με την περίπτωσή μου, βρήκαν λάθος παράδειγμα. Δεν είχα πότε στη ζωή μου εργοδότη το Δημόσιο. Δεν έχω ποτέ στη ζωή μισθοδοτηθεί από το Δημόσιο και είμαι από τα ελάχιστα παραδείγματα συνδικαλιστών που δεν προέρχεται από τον ευρύτερο Δημόσιο τομέα. Κατά την διάρκεια της θητείας μου, ως Προέδρου της ΟΤΟΕ, συνέχιζα να αμείβομαι από την ιδιωτική τράπεζα της οποίας ήμουν υπάλληλος», τονίζει ο κ. Τσουκαλάς.
 
Ο βουλευτής διαψεύδει επίσης τα όσα γράφονται για ακίνητα και οχήματα που έχει στην κατοχή του, υπογραμμίζοντας ότι έχει αγοράσει μονάχα ένα ακίνητο στη ζωή του, με δάνειο, ενώ τα υπόλοιπα είναι προϊόν κληρονομιάς. 
 
Τέλος, ο κ. Τσουκαλάς τονίζει πως «ως μισθωτός του ιδιωτικού τομέα», δεν είχε ποτέ κάτι να κρύψει. «Όλα τα χρόνια πλήρωνα και πληρώνω την εφορία με τα ποσά που μου αναλογούν ως ίσος προς ίσο με τον κάθε φορολογούμενο πολίτη», καταλήγει.
 
ΠΗΓΗ: defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου