Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Τσακίζει κόκαλα η απάντηση Κουρουμπλή στη Χριστοφιλοπούλου – Δείτε το βίντεο


Τσακίζει κόκαλα η απάντηση Κουρουμπλή στη Χριστοφιλοπούλου – Δείτε το βίντεο  «Δεν πήγα για να αρπάξω θέσεις γλείφοντας, έρποντας και με το κερατό μου»
«Δεν πήγα για να αρπάξω θέσεις γλείφοντας, έρποντας και με το κερατό μου»
 Στο σχόλιο της Έυης Χριστοφιλοπούλου, η οποία κατηγόρησε τον Παναγιώτη Κουρουμπλή ότι είδε φως και μπήκε στον ΣΥΡΙΖΑ, όπως και στο ΠΑΣΟΚ, απάντησε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
“Εγώ από τα 10 μου χρόνια κλήθηκα πρώιμα να δουλέψω πολύ σκληρά για να μην επιτρέψω σε κανέναν να αντιληφθεί ή να νιώσει λογική περιθωρίου απέναντί μου”, είπε ο κ. Κουρουμπλής, “στο ΠΑΣΟΚ, τόνισε, δεν πήγα για να αρπάξω κάποια θέση, πήγα στις 7 Σεπτεμβίου του 1974 και διώχθηκα με το νόμο 4.000. Δεν πήγα για να αρπάξω θέσεις γλείφοντας, έρποντας και με το κερατό μου. Πήγα και με τίμησε η κοινωνία της Αιτωλοακαρνανίας για τους κοινωνικούς μου αγώνες και το έργο μου”.
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, τόνισε ότι το κοινωνικό κράτος κατεδάφισαν εκείνοι που για να καθίσουν στις καρέκλες της εξουσίας, μετέτρεψαν την πιο μεγάλη παράταξη του τόπου σε συνιστώσα της δεξιάς.
“Αυτοί που σας έλεγαν κλέφτες, τώρα τους τιμάτε και τους στηρίζετε. Εγώ δεν πήγα στην δεξιά πήγα στην αριστερά. Τήρησα τις δεσμεύσεις μου απέναντι στην κοινωνία γιατί πίστεψα στο κοινωνικό κράτος του ΠΑΣΟΚ”, κατέληξε.
 ΠΗΓΗ: papaioannou-giannis.net


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου