Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

ΑΝΑΒΙΩΝΕΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΜΑΔΑ Εμείς ανταλλακτικά, οι Τούρκοι αεροπλανοφόρο! Βαριές οι ευθύνες για τον αφοπλισμό της χώρας




Ενώ σήμερα συνεδριάζει το ΚΥΣΕΑ προς έγκριση της προμήθειας 67 kit κινητήρων F-100-29 PW  των F-16, μια προμήθεια που εκκρεμεί από το 2007, και που έχει ως αποτέλεσμα την καθήλωση του μεγαλύτερου μέρους, του στόλου των F-16 της Π.Α την Πέμπτη, 3 Ιανουαρίου πραγματοποιείται στην Τουρκία σύσκεψη υπό την προεδρία του Ρ. Τ.  Ερντογάν στο υπουργείο Άμυνας με τη συμμετοχή της τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας, προκειμένου να αποφασιστεί το σχέδιο για τη δημιουργία του πρώτου τουρκικού αεροπλανοφόρου.
Καλό είναι οι κυβερνώντες να λάβουν υπόψη τους ότι αύριο αποφασίζεται και τυπικά η ναυπήγηση του νέου τουρκικού  αεροπλανοφόρου αξίας 3 δισ. δολλαρίων.
Το θέμα του τουρκικού αεροπλανοφόρου το είχε αποκαλύψει η "ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ" από το καλοκαίρι του 2008. Βέβαια για την Τουρκία προκύπτει θέμα με την παραγγελία των 100 F-35 A καθότι αυτά που θα μπορούν να αποπροσγειώνονται καθέτως είναι τα F-35 B πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρξει νέα παραγγελία, ή να υπάρξει τροποποίηση της υπάρχουσας.
Προφανώς ανακύπτουν κρίσιμες εθνικές και πιθανόν ποινικές ευθύνες για τους κυβερνώντες που αποφασίζουν για την αμυντική θωράκιση της χώρας. Η Τουρκία επιχειρεί να μετατραπεί σε μία παγκόσμια δύναμη, με την κατασκευή του αεροπλανοφόρου αξίας 3 δισ δολαρίων και μήκους 220 μέτρων αεροπορικού διαδρόμου, ενώ την ίδια στιγμή η Ελλάδα παραπαιει μεταξύ ανταλλακτικών και καυσίμων για τα αεροπορικά και ναυτικά της μεσα.
Η απόσταση στο θέμα των εξοπλισμών η οποία χωρίζει πλέον τις δύο χώρες Ελλάδα και Τουρκία είναι τεράστια. Αυτό όμως που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι πως η παντελής απουσία οράματος, στόχων και φιλοδοξίας απο την Ελλάδα, κάτι που δεν λείπει καθόλου απο την τουρκική πλευρά.
Πιο συγκεκριμένα το συμβούλιο της αμυντικής βιομηχανίας αναμένεται να εξετάσει τις προσφορές από τρις όμιλους επιχειρήσεων , Koç, Kalkanoğlu και Kalkavan σύμφωνα με τον τουρκικό Τύπο οι οποίες διαγωνίζονται για την σχεδίαση και ναυπήγηση του σκάφους.
 ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου