Η Shell (SHEL.L) μείωσε τις εισαγωγές αργού πετρελαίου στο διυλιστήριό της στη Σιγκαπούρη αυτόν τον μήνα και βασίζεται σε μικρότερα δεξαμενόπλοια μετά την παράταση των επισκευών στις εγκαταστάσεις αγκυροβόλησης ενιαίου..
σημαντήρα (SBM) έως τον Ιούνιο, σύμφωνα με κυβερνητικές ανακοινώσεις. και δεδομένα αποστολής.Η εταιρεία μεταφέρει αργό από τα Very Large Crude Carriers (VLCC) σε μικρότερα δεξαμενόπλοια Aframax μέσω μεταφοράς από πλοίο σε πλοίο πριν τα εκφορτίσει σε άλλη προβλήτα στο Pulau Bukom, το νησί νότια της Σιγκαπούρης όπου βρίσκεται το διυλιστήριο, στέλνοντας δεδομένα από το Refinitiv Eikon και έδειξε ο Kpler.
Οι μεταφορές συνήθως αυξάνουν το κόστος μεταφοράς των διυλιστηρίων και έρχονται σε μια περίοδο που οι εταιρείες αντιμετωπίζουν ήδη μειωμένα περιθώρια επεξεργασίας στην περιοχή, εν μέσω άφθονων αποθεμάτων καυσίμων.
Οι εισαγωγές αργού στην Bukom μειώθηκαν στα 3 εκατομμύρια βαρέλια μέχρι στιγμής τον Μάιο από 7,65 εκατομμύρια τον Απρίλιο, σύμφωνα με στοιχεία της Kpler την Τρίτη, ενώ τα στοιχεία της Refinitiv ανέφεραν ότι οι αποστολές μειώθηκαν στα 3,2 εκατομμύρια βαρέλια από 6,9 εκατομμύρια.
Οι εργασίες επισκευής στο SBM ξεκίνησαν τον Φεβρουάριο και παρατάθηκαν μέχρι τον Ιούνιο, σύμφωνα με δημόσιες ανακοινώσεις στον ιστότοπο Maritime Port Authority of Singapore (MPA).
Η Shell αρνήθηκε να σχολιάσει τις εισαγωγές αργού και τις εξαγωγές προϊόντων του διυλιστηρίου, την επιχειρησιακή κατάσταση του SBM και του διυλιστηρίου του και τα πρόσθετα έξοδα αποστολής, επικαλούμενη το εμπορικό απόρρητο.
Πριν από τις επισκευές, το αργό εισήχθη κυρίως μέσω του SBM, που βρίσκεται περίπου 2 μίλια (3,2 χλμ.) νότια του Bukom, σύμφωνα με τον ιστότοπο της Shell.
Από την αρχή του τρέχοντος έτους, οι αποστολές αργού στο διυλιστήριο έχουν περιοριστεί σε δεξαμενόπλοια Aframax ικανά να μεταφέρουν περίπου 600.000 βαρέλια πετρελαίου, έδειξαν τα στοιχεία.
Αυτά τα δεξαμενόπλοια παρέλαβαν τα φορτία τους μέσω μεταφοράς πετρελαίου από VLCC, τα οποία μπορούν να μεταφέρουν 2 εκατομμύρια βαρέλια αργού, στο Nipah, ένα ινδονησιακό σημείο STS νότια της Σιγκαπούρης, έδειξαν ναυτιλιακά στοιχεία στο Eikon.
Αυτά τα φορτία περιέχουν αργό από το Κατάρ, τη Σαουδική Αραβία και το Άμπου Ντάμπι, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, έδειξαν τα στοιχεία.
Η τελευταία VLCC που παρέδωσε αργό στο διυλιστήριο ήταν τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με στοιχεία της Kpler. Τα VLCC εκκενώνουν λάδι στο SBM αφού δεν μπορούν να ελλιμενιστούν στις προβλήτες της Bukom επειδή το νερό είναι πολύ ρηχό.
Το διυλιστήριο Bukom, το μοναδικό κέντρο διύλισης-πετροχημικών της Shell στην Ασία, μπορεί να επεξεργάζεται 237.000 βαρέλια αργού την ημέρα (bpd).
Οι εξαγωγές πετρελαίου από την Bukom μειώθηκαν σε 170.000 τόνους, ή 1,29 εκατομμύρια βαρέλια, τον Απρίλιο και 180.000 τόνους τον Μάιο, από τον μηνιαίο μέσο όρο περίπου 300.000 τόνων το πρώτο τρίμηνο, σύμφωνα με στοιχεία της Refinitiv.
Από το reuters.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου