Τρίτη 9 Μαΐου 2023

Η κυβερνητική επιτροπή της Ινδίας προτείνει την απαγόρευση των οχημάτων 4 τροχών ντίζελ έως το 2027

 





Η Ινδία θα πρέπει να απαγορεύσει τη χρήση τετράτροχων οχημάτων με ντίζελ έως το 2027 και να στραφεί σε ηλεκτρικά και βενζινοκίνητα οχήματα σε πόλεις με περισσότερους από ένα εκατομμύριο κατοίκους και μολυσμένες πόλεις, προκειμένου να μειώσει τις εκπομπές, σύμφωνα με ..

επιτροπή του υπουργείου πετρελαίου. συνιστώντας.

Η Ινδία, μια από τις μεγαλύτερες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, θέλει να παράγει το 40% της ηλεκτρικής της ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές για να πετύχει τον καθαρό μηδενικό στόχο της για το 2070.

"Μέχρι το 2030, δεν θα πρέπει να προστεθούν αστικά λεωφορεία που δεν είναι ηλεκτρικά... λεωφορεία ντίζελ για αστικές συγκοινωνίες δεν θα πρέπει να προστεθούν από το 2024 και μετά", ανέφερε η επιτροπή σε έκθεση που δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο του υπουργείου Πετρελαίου.

Δεν είναι σαφές εάν το υπουργείο πετρελαίου θα ζητήσει την έγκριση του υπουργικού συμβουλίου για να εφαρμόσει τις συστάσεις της Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Ενεργειακή Μετάβαση, με επικεφαλής τον πρώην γραμματέα πετρελαίου Ταρούν Καπούρ.

Για να ενισχύσει τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα, η έκθεση αναφέρει ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο «στοχευμένης επέκτασης» των κινήτρων που δίνονται στο πλαίσιο του προγράμματος Faster Adoption and Manufacturing of Electric and Hybrid Vehicles (FAME) για πέραν της 31ης Μαρτίου.

Το ντίζελ αντιπροσωπεύει περίπου τα δύο πέμπτα της κατανάλωσης ραφιναρισμένων καυσίμων στην Ινδία με το 80% αυτής να χρησιμοποιείται στον τομέα των μεταφορών.

Τα πάνελ δήλωσαν ότι νέες ταξινομήσεις μόνο ηλεκτροκίνητων οχημάτων παράδοσης πόλης θα πρέπει να επιτρέπονται από το 2024 και προτείνονται για μεγαλύτερη χρήση σιδηρόδρομοι και φορτηγά που κινούνται με φυσικό αέριο για τη μετακίνηση φορτίου. Το σιδηροδρομικό δίκτυο αναμένεται να είναι πλήρως ηλεκτρικό σε δύο με τρία χρόνια.

Τα λεωφορεία μεγάλων αποστάσεων στην Ινδία θα πρέπει να τροφοδοτούνται με ηλεκτρική ενέργεια μακροπρόθεσμα, είπε, προσθέτοντας ότι το αέριο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο μετάβασης για 10-15 χρόνια.

Η Ινδία στοχεύει να αυξήσει το μερίδιο του φυσικού αερίου στο ενεργειακό της μείγμα στο 15% έως το 2030 από 6,2% τώρα.

Το πάνελ είπε ότι η Ινδία θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο κατασκευής υπόγειων αποθεμάτων φυσικού αερίου, που ισοδυναμεί με ζήτηση δύο μηνών, καθώς η ζήτηση αναμένεται να αυξηθεί με σύνθετο μέσο ρυθμό ανάπτυξης 9,78% μεταξύ 2020 και 2050. Πρότεινε τη χρήση εξαντλημένων κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, σπηλαίων αλατιού και υδροφορείς για κτίρια αποθήκευσης αερίου με τη συμμετοχή ξένων εταιρειών παραγωγής αερίου.


 (Reuters) 


Από το hydrocarbonprocessing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου