Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του AFPM, Chet Thompson, εξέδωσε την ακόλουθη δήλωση ως απάντηση στην ομιλία του Προέδρου Μπάιντεν για την κατάσταση της Ένωσης και τις συγκεκριμένες παρατηρήσεις του σχετικά με τα κέρδη και τις επενδύσεις των διυλιστηρίων των ΗΠΑ:
«Το σημερινό περιβάλλον κερδών είναι συνάρτηση της προσφοράς και της ζήτησης. Η ζήτηση για προϊόντα υγρών καυσίμων που προέρχονται από την πανδημία ανέκαμψε ταχύτερα από την παραγωγή αργού πετρελαίου και καυσίμων, τα οποία αντιμετώπισαν πρόσθετες προκλήσεις με τη μορφή της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία και της παγκόσμιας απώλειας περισσότερων από τριών εκατομμυρίων βαρελιών ημερήσιας διύλισηςχωρητικότητα. Όποτε η προσφορά και η ζήτηση είναι εκτός ισορροπίας —και ήταν— οι τιμές και τα κέρδη αντικατοπτρίζουν την ένταση. Η χρήση της κατάστασης της Ένωσης για να πολιτικοποιήσει τα θεμελιώδη στοιχεία της αγοράς και να ξεχωρίσει τα προγράμματα επαναγοράς μετοχών - παραβλέποντας το γεγονός ότι οι πολιτικές της ίδιας της κυβέρνησης Μπάιντεν αποθαρρύνουν την επανεπένδυση των κερδών πίσω στην αλυσίδα εφοδιασμού υγρών καυσίμων των ΗΠΑ - εξοικονομεί το διάλογο για όλους. Η διερεύνηση νέων φόρων -είτε στην Ουάσιγκτον είτε στο Σακραμέντο- σε μια εποχή που χρειάζεται περισσότερη προσφορά είναι εντελώς αντιπαραγωγική.
«Σε μια σφιχτή αγορά ραφιναρισμένων προϊόντων, τα διυλιστήρια των ΗΠΑ έχουν εντατικοποιηθεί, εξαντλώντας το μεγαλύτερο μέρος του περασμένου έτους για να διασφαλίσουν ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές, οι σύμμαχοί μας και τα οικονομικά μας κέντρα έχουν αρκετή βενζίνη, ντίζελ και καύσιμο τζετ για να κρατήσουν τους πάντες σε κίνηση. . Τα αμερικανικά διυλιστήρια πρωτοστατούν στον κόσμο στην παραγωγή υγρών καυσίμων και ουσιαστικά κάνουν περισσότερα από οποιονδήποτε άλλο τομέα διύλισης για να φέρουν καλύτερη ισορροπία στην αγορά».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου