Σάββατο 11 Ιουνίου 2022

Ο Πρόεδρος Μπάιντεν αναζητά τρόπους για να αυξήσει την ικανότητα διύλισης των ΗΠΑ

 


Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν συνεχίζει να αναζητά τρόπους για να μειώσει το υψηλό κόστος της βενζίνης - και οι τελευταίες προσπάθειες τον κάνουν να κοιτάξει προσεκτικά τη χωρητικότητα των διυλιστηρίων των ΗΠΑ.

Σύμφωνα με την οικονομική..

σύμβουλο του Λευκού Οίκου, Cecelia Rouse, η οποία μίλησε στο CNN σε συνέντευξή της την Παρασκευή, ο Πρόεδρος ψάχνει να δει τι μπορεί να κάνει η κυβέρνηση, «αν αυτό είναι να συνεργαστεί με εταιρείες πετρελαίου και διυλιστήρια, ρωτώντας τους: «Αναγνωρίζουμε τις προκλήσεις της δυναμικότητας σας. τι μπορούμε να κάνουμε για να σας βοηθήσουμε να διατηρήσετε την ικανότητα διύλισης και να φέρετε περισσότερο πετρέλαιο στο διαδίκτυο;»

Η Rouse δεν διευκρίνισε τι θα μπορούσε να συνεπάγεται αυτό πέρα ​​από το να ρωτήσει πώς θα μπορούσαν να βοηθήσουν τον κλάδο.

Εν τω μεταξύ, η ιδέα της επιβολής απροσδόκητου φόρου στα κέρδη των εταιρειών πετρελαίου και φυσικού αερίου παραμένει στο τραπέζι, σύμφωνα με την Rouse.

Τα διυλιστήρια λειτουργούν με το 94,2% της λειτουργικής τους ικανότητας επί του παρόντος, παράγοντας 10 εκατομμύρια βαρέλια βενζίνης την ημέρα και 5 εκατομμύρια βαρέλια αποστάγματα την ημέρα. Η προσθήκη πρόσθετης ικανότητας διύλισης είναι ταυτόχρονα μια μακροπρόθεσμη προσπάθεια και μια προσπάθεια έντασης κεφαλαίου - τέτοια έργα θα μπορούσαν να διαρκέσουν μια δεκαετία.

Τόσο τρομακτικό είναι το έργο της κατασκευής νέων διυλιστηρίων που νέο δεν έχει κατασκευαστεί στις Ηνωμένες Πολιτείες από τη δεκαετία του '70. Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Chevron, Mike Wirth , είναι απίθανο να προστεθούν επιπλέον διυλιστήρια στις Ηνωμένες Πολιτείες - ποτέ - με τις εταιρείες να πρέπει να δεσμεύσουν κεφάλαια σήμερα για κάτι που δεν θα επέστρεφε στους μετόχους για δεκαετίες - σε μια εποχή που η άνοδος του Το κίνημα ESG σηματοδοτεί στις εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου ότι τα προϊόντα τους μπορεί να μην χρειάζονται πλέον τόσο μακριά στο μέλλον.

Σύμφωνα με τον Wirth, τα μηνύματα που παίρνει ο κλάδος είναι μικτά.


Από το oilprice.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου