Η Johnson Matthey κυκλοφόρησε μια καινοτόμο τεχνολογία - HyCOgen - που έχει σχεδιαστεί για να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη μετατροπή του δεσμευμένου διοξειδίου του άνθρακα (CO2) και του πράσινου υδρογόνου σε βιώσιμο καύσιμο αερομεταφορών (SAF). Συνδυάζοντας το HyCOgen με τη βραβευμένη..
τεχνολογία FT CANS Fischer Tropsch (που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την bp), η Johnson Matthey προσφέρει μια ολοκληρωμένη, επεκτάσιμη λύση για χρήση στην αποδοτική και οικονομικά αποδοτική παραγωγή SAF με βάση τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.Το HyCOgen, η τεχνολογία Reverse Water Gas Shift της Johnson Matthey, είναι μια καταλυόμενη διαδικασία για τη μετατροπή του πράσινου υδρογόνου και του CO2 σε μονοξείδιο του άνθρακα (CO), το οποίο συνδυάζεται με πρόσθετο υδρογόνο για να σχηματίσει αέριο σύνθεσης (σύνθεση), ένα κρίσιμο δομικό στοιχείο για την παραγωγή καυσίμων και χημικά. Η ενσωμάτωση με την τεχνολογία FT CANS παρέχει μια ολοκληρωμένη, βελτιστοποιημένη και εξαιρετικά επεκτάσιμη διαδικασία που μετατρέπει πάνω από το 95% του CO2 σε υψηλής ποιότητας συνθετικό αργό πετρέλαιο. Αυτό το συνθετικό αργό πετρέλαιο μπορεί να αναβαθμιστεί περαιτέρω σε βιώσιμα προϊόντα καυσίμου, συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών καυσίμων, του ανανεώσιμου ντίζελ και της νάφθας.
Η επεκτασιμότητα της ενσωματωμένης λύσης HyCOgen/FT CANS επιτρέπει την οικονομική ανάπτυξη σε ένα ευρύ φάσμα μεγεθών έργων – από μικρής κλίμακας, που τροφοδοτείται από υδρογόνο από έναν μόνο ηλεκτρόλυση, έως παγκόσμια κλίμακα με πολλαπλές μεγάλες μονάδες ηλεκτρολύτη.
Η παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία είναι υπεύθυνη για το 12% των εκπομπών CO2 που σχετίζονται με τις μεταφορές, επομένως η σημαντική παραγωγή SAF χαμηλής έντασης άνθρακα είναι απαραίτητη για τον μετριασμό των εκπομπών. Τόσο η ΕΕ όσο και οι ΗΠΑ θέτουν τολμηρούς στόχους για την αύξηση και την ανάμειξή τους, και αυτό αναμένεται να αυξήσει σημαντικά τη ζήτηση SAF. Η λύση HyCOgen της Johnson Matthey, μαζί με την τεχνολογία FT CANS, μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της προσφοράς SAF μέσω της αποτελεσματικής παραγωγής της σε κλίμακα.
Η Jane Toogood, Sector Chief Executive, Johnson Matthey, σχολίασε: «Δεδομένων των προκλήσεων που σχετίζονται με τις νέες τεχνολογίες πρόωσης και την υποδομή των αεροδρομίων, καθώς και τη μεγάλη διάρκεια ζωής των αεροσκαφών, υπάρχουν σημαντικά εμπόδια στη μετάβαση από τα καύσιμα αεροσκαφών που βασίζονται σε υδρογονάνθρακες σε εναλλακτικές λύσεις όπως η μπαταρία. ηλεκτρικό ή υδρογόνο. Εδώ η μακροχρόνια τεχνογνωσία και η ηγετική θέση της Johnson Matthey στην αγορά στην τεχνολογία παραγωγής αερίου syngas μπορεί να διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο, παρέχοντας λύσεις που επιτρέπουν την παραγωγή βιώσιμων καυσίμων σταγόνας που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σήμερα.
«Συνδυάζοντας το HyCOgen με το FT CANS, μπορούμε τώρα να προσφέρουμε στους πελάτες μια οικονομικά αποδοτική, αξιόπιστη και επεκτάσιμη τεχνολογία που θα συμβάλει στην αύξηση της παραγωγής SAF, που υποστηρίζεται από το ιστορικό μας στην επιτυχημένη ανάπτυξη τεχνολογίας και εμπορευματοποίηση».
Η ολοκληρωμένη λύση HyCOgen/FT CANS είναι τώρα διαθέσιμη από την Johnson Matthey.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου