Η παγκόσμια προσπάθεια για ηλεκτροκίνηση των οδικών μεταφορών για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα μπορεί να μειώσει τη ζήτηση για την παγκόσμια ικανότητα διύλισης πετρελαίου στο μισό το 2050, αναφέρει η εταιρεία συμβούλων Rystad Energy.
«Στο μέλλον θα αγγίξουμε..
το 2050 κάπου πολύ κοντά στο 90% της ηλεκτροκίνησης», δήλωσε ο Mukesh Sahdev, ανώτερος αντιπρόεδρος και επικεφαλής της Rystad Energy, προσθέτοντας ότι αυτό το σενάριο πιθανότατα θα οδηγήσει σε 50% μείωση της παγκόσμιας ικανότητας διύλισηςΤα ηλεκτρικά οχήματα θα μειώσουν την παγκόσμια κατανάλωση βενζίνης και ντίζελ, αλλά η ζήτηση για άλλα εξευγενισμένα προϊόντα πετρελαίου σε αεροπορικούς, θαλάσσιους και πετροχημικούς τομείς θα μπορούσε να παραμείνει υψηλή λόγω της αστικοποίησης που θα αποτελέσει πρόκληση για τον τομέα της διύλισης, είπε ο Mukesh.
"Πώς θα καλύψουμε αυτές τις απαιτήσεις με 50% μείωση της ικανότητας διύλισης; Νομίζω ότι αυτό είναι ένα μεγάλο μήνυμα ότι μπορεί να έχουμε πολλά σορτς στους τομείς που έρχονται με ζήτηση", πρόσθεσε.
"Αυτό θα οδηγήσει σε σημαντικό εξορθολογισμό των περιουσιακών στοιχείων σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού".
Για παράδειγμα, οι χύτρες, οι μονάδες αναβάθμισης που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή βενζίνης και ντίζελ, θα πρέπει να τροποποιήσουν την παραγωγή τους για να παράγουν περισσότερο petcoke για γραφίτη σε μπαταρίες, είπε, προσθέτοντας ότι η επεξεργασία του αργού απευθείας σε πετροχημικά είναι μια άλλη τάση.
Ωστόσο, η παγκόσμια ζήτηση πετρελαίου θα μπορούσε να αυξηθεί βραχυπρόθεσμα. Η συμβουλευτική εταιρεία αναμένει ότι η αυξημένη ζήτηση πετρελαίου από την πανδημία COVID-19 θα αυξήσει την παγκόσμια επεξεργασία αργού στα 80,1 εκατομμύρια βαρέλια ημερησίως το δεύτερο εξάμηνο του 2021, καθώς τα διυλιστήρια θα μεγιστοποιήσουν την παραγωγή βενζίνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου