Παρασκευή 23 Απριλίου 2021

Το διυλιστήριο της S.Africa Engen θα μετατραπεί σε τερματικό αποθήκευσης

 


Το παλαιότερο διυλιστήριο αργού πετρελαίου της Νότιας Αφρικής, το εργοστάσιο 120.000 βαρελιών ημερησίως που διαχειρίζεται η Engen (Enref), θα μετατραπεί σε νέα εγκατάσταση αποθήκευσης επειδή το διυλιστήριο δεν είναι πλέον βιώσιμο μακροπρόθεσμα, ανέφερε η εταιρεία.

Το διυλιστήριο, που βρίσκεται στην ανατολική ακτή της πόλης Ντάρμπαν, έκλεισε από πυρκαγιά τον Δεκέμβριο που έπληξε το εργοστάσιο που προμηθεύει..

περίπου το 17% της παραγωγής καυσίμων της χώρας και είναι το δεύτερο μεγαλύτερο διυλιστήριο αργού της Νότιας Αφρικής.

"Το συμπέρασμα της στρατηγικής αξιολόγησης είναι ότι το διυλιστήριο Engen δεν είναι βιώσιμο μακροπρόθεσμα", ανέφερε σε δήλωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Engen, Yusa Hassan.

Η Engen ανήκει κατά πλειοψηφία στην εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου της Μαλαισίας, Petronas.

Ο Χασάν είπε ότι ένα παγκόσμιο απαιτητικό περιβάλλον διύλισης με πλεόνασμα προσφοράς, μειωμένη ζήτηση και χαμηλά περιθώρια διύλισης είχε θέσει τον Engen σε «οικονομική δυσχέρεια».

Ο Χασάν πρόσθεσε ότι το οικονομικό κόστος για την κάλυψη της καθαρότερης κίνησης καυσίμων της κυβέρνησης με την αναβάθμιση των διυλιστηρίων ήταν ένας άλλος λόγος για τη μετατροπή του διυλιστηρίου που λειτουργεί από το 1954

Η Νοτιοαφρικανική Ένωση Βιομηχανίας Πετρελαίου (SAPIA), η οποία εκπροσωπεί φορείς όπως η BP  και η Shell, δήλωσε τον Ιανουάριο ότι οι τοπικοί διαχειριστές διυλιστηρίων είχαν λιγότερες πιθανότητες να επενδύσουν 40 δισεκατομμύρια ράντ (2,8 δισεκατομμύρια δολάρια) για αυτές τις αναβαθμίσεις μετά την πανδημία του κοροναϊού.

Η πιο βιομηχανική οικονομία της Αφρικής διαθέτει πέντε άλλα διυλιστήρια. Είναι καθαρός εισαγωγέας προϊόντων πετρελαίου. Ο Χασάν δήλωσε ότι ο νέος τερματικός σταθμός εισαγωγής και αποθήκευσης αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το δεύτερο εξάμηνο του 2023. Δεν υπέβαλε εκτιμήσεις κόστους για τη μετατροπή του διυλιστηρίου.


Από το hydrocarbonprocessing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου