Πέμπτη 25 Μαρτίου 2021

Οι ετήσιες εξαγωγές καυσίμων μεταφοράς από τις Ηνωμένες Πολιτείες μειώθηκαν το 2020, αλλά το εμπόριο διέφερε ανάλογα με το προϊόν

 


Ουσιαστικές διαταραχές στην παγκόσμια ζήτηση για ραφιναρισμένο προϊόν το 2020 που προέκυψαν από τις αντιδράσεις στην πανδημία COVID-19 είχαν ανάμεικτες επιπτώσεις στο εμπόριο ραφιναρισμένων προϊόντων στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με πλήρη μηνιαία στοιχεία για το έτος που δημοσιεύθηκε στην Αμερικανική Υπηρεσία Πληροφοριών Ενέργειας (ΕΠΕ) Παροχή πετρελαίου μηνιαίως. Οι συνολικές εξαγωγές εξευγενισμένων προϊόντων στις ΗΠΑ μειώθηκαν το 2020, μειώνοντας το χαμηλότερο σημείο..

για το έτος τον Μάιο. Η μειωμένη ζήτηση των ΗΠΑ για καύσιμα μεταφοράς συνέβαλε επίσης στη μείωση των ετήσιων εισαγωγών, κυρίως βενζίνης. Κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, οι καθαρές εξαγωγές βενζίνης (εξαγωγές μείον εισαγωγές) αυξήθηκαν σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2020. Αντίθετα, η αύξηση των εισαγωγών αποσταγμένου μαζούτ το δεύτερο εξάμηνο του 2020 οδήγησε σε μείωση των καθαρών εξαγωγών για αυτό το καύσιμο. Το 2020, οι Ηνωμένες Πολιτείες ήταν καθαρός εισαγωγέας καυσίμων τζετ για πρώτη φορά σε μια δεκαετία.

Οι εξαγωγές πετρελαϊκών προϊόντων ήταν κατά μέσο όρο ρεκόρ ύψους 6,3 εκατομμυρίων βαρελιών ημερησίως (b / d) τον Φεβρουάριο του 2020, αλλά το σοκ της ζήτησης από τις απαντήσεις στην πανδημία COVID-19 είχε ως αποτέλεσμα σημαντικά μειωμένες εξαγωγές πετρελαιοειδών κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, φθάνοντας σε χαμηλό σημείο 3,9 εκατομμυρίων b / d τον Μάιο. Οι εξαγωγές πετρελαιοειδών αυξήθηκαν το δεύτερο εξάμηνο του 2020 σε επίπεδα κοντά στο μέσο όρο του 2019. Ωστόσο, οι μειωμένες εξαγωγές κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους οδήγησαν σε μείωση του ετήσιου μέσου όρου των συνολικών εξαγωγών προϊόντων το 2020 από 5,5 εκατομμύρια b / d το 2019 σε 5,3 εκατομμύρια b / d το 2020 (Σχήμα 1). Οι εξαγωγές των περισσότερων μεγάλων καυσίμων μεταφοράς, όπως η βενζίνη, το απόσταγμα μαζούτ και τα καύσιμα jet, μειώθηκαν σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2019, αν και οι εξαγωγές προπανίου το 2020 αυξήθηκαν σε επίπεδα ρεκόρ και ξεπέρασαν το απόσταγμα ως η μεγαλύτερη εξαγωγή πετρελαιοειδών από τις Ηνωμένες Πολιτείες, όπως συζητήθηκε στο προηγούμενες εκδόσεις αυτής της εβδομάδας στο Πετρέλαιο και Σήμερα στην Ενέργεια .




Οι εισαγωγές και εξαγωγές βενζίνης στις ΗΠΑ μειώθηκαν το καθένα το 2020 λόγω της μειωμένης ζήτησης. Ωστόσο, οι εισαγωγές βενζίνης μειώθηκαν περισσότερο από τις εξαγωγές βενζίνης, αυξάνοντας τις καθαρές εξαγωγές (Σχήμα 2). Η κατανάλωση τελικής βενζίνης με κινητήρα στις ΗΠΑ (μετρούμενη ως προϊόν που παρέχεται) μειώθηκε στα 8,0 εκατομμύρια b / d το 2020, μείωση 1,3 εκατομμύρια b / d σε σύγκριση με το 2019, γεγονός που αντικατοπτρίζει τα μειωμένα μίλια οχημάτων που διανύθηκαν λόγω των απαντήσεων στην πανδημία COVID-19. Η χαμηλότερη εγχώρια ζήτηση βενζίνης στις ΗΠΑ είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των εισαγωγών τόσο τελικών βενζινοκινητήρων όσο και εξαρτημάτων ανάμιξης βενζίνης κινητήρα, τα οποία μαζί μειώθηκαν 210.000 b / d από το 2019 σε 584.000 b / d το 2020. Η μειωμένη ζήτηση των ΗΠΑ παράλληλα με τη μείωση της παγκόσμιας ζήτησης για εξαγωγές βενζίνης και εξαγωγές της βενζίνης των ΗΠΑ μειώθηκε επίσης, μειώνοντας 112.000 b / d από το 2019 σε 790.000 b / d το 2020.






Ο επόμενος πιο κοινός περιφερειακός προορισμός για τις εξαγωγές βενζίνης στις ΗΠΑ ήταν η Κεντρική και η Νότια Αμερική, η οποία κατά μέσο όρο ήταν 273.000 b / d κατά τη διάρκεια του 2020. Αν και οι εξαγωγές προς την Κεντρική και Νότια Αμερική μειώθηκαν σημαντικά τον Μάιο του 2020, οι όγκοι των εξαγωγών επέστρεψαν σε επίπεδα πλησιέστερα στο πενταετές (2015–19) μέσος όρος έως το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Σε μερικούς μήνες, οι όγκοι των εξαγωγών αυξήθηκαν υψηλότερα από τον μέσο όρο των πέντε ετών, αλλά παρέμειναν χαμηλότεροι από τα επίπεδα του 2019. Οι εξαγωγές προς την Ασία και την Ωκεανία αυξήθηκαν, κατά μέσο όρο 18.000 b / d, κατά 6.000 b / d αύξηση από το 2019.

Όπως και με τη βενζίνη, η μείωση της οικονομικής δραστηριότητας και η μείωση των μετακινήσεων οχημάτων λόγω των αντιδράσεων στην πανδημία COVID-19 οδήγησαν σε λιγότερη ζήτηση των αποσταγμάτων μαζούτ στις ΗΠΑ και την παγκόσμια. Το αμερικανικό προϊόν που προμηθεύθηκε απόσταγμα μαζούτ μειώθηκε στα 3,8 εκατομμύρια b / d, μείωση 327.000 b / d σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Οι εξαγωγές αποστάγματος μειώθηκαν το 2020 σε 1,2 εκατομμύρια b / d, σε σύγκριση με 1,3 εκατομμύρια b / d το 2019. Οι εξαγωγές αποσταγμάτων διαφέρουν περισσότερο στους προορισμούς τους από τη βενζίνη και τα προηγούμενα χρόνια, οι Ηνωμένες Πολιτείες εξήγαγαν μεγάλες ποσότητες μαζούτ απόσταξης στην Ευρώπη , Μεξικό και Κεντρική και Νότια Αμερική. Οι εξαγωγές των ΗΠΑ προς την Ευρώπη επηρεάστηκαν σημαντικά το 2020, με τις εξαγωγές απόσταξης στην Ευρώπη να είναι χαμηλότερες από τον μέσο όρο των πέντε ετών κάθε μήνα του έτους, εκτός από τον Φεβρουάριο.

Σε αντίθεση με τη βενζίνη, οι εισαγωγές αποσταγμένου μαζούτ αυξήθηκαν το 2020 σε 217.000 b / d, 14.000 b / d περισσότερο από το 2019 και οι υψηλότερες από το 2010. Οι αυξημένες εισαγωγές συγκεντρώθηκαν περισσότερο το δεύτερο εξάμηνο του έτους, όταν αυξήθηκαν υψηλότερα από το πενταετές υψηλό ξεκινώντας τον Σεπτέμβριο και παρέμεινε υψηλό έως το τέταρτο τρίμηνο. Παρά τα σχετικά υψηλά περιφερειακά αποθέματα, η Ανατολική Ακτή (Petroleum Administration for Defense District, ή PADD, 1) εξακολουθούσε να αντιπροσωπεύει την πλειονότητα των εισαγωγών απόσταξης οποιασδήποτε από τις πέντε περιοχές PADD, με μέσο όρο το 92% των συνολικών εισαγωγών αποσταγμάτων των ΗΠΑ κατά το τέταρτο τρίμηνο 2020. Το προϊόν που προμηθεύεται από το απόσταγμα μαζούτ στην Ανατολική Ακτή παρέμεινε κοντά στον πενταετή μέσο όρο τους τελευταίους τρεις μήνες του 2020, πιθανότατα αντικατοπτρίζει την εποχική ζήτηση για απόσταγμα πετρελαίου οικιακής θέρμανσης. παραγωγή διυλιστηρίων λόγω του κλεισίματος του διυλιστηρίου της Philadelphia Energy Solutions το 2019 και των διακοπών από τον τυφώνα στις ακτές του Κόλπου των ΗΠΑ το φθινόπωρο του 2020. Οι αυξημένες εισαγωγές αποστάγματος, σε συνδυασμό με τις μειωμένες εξαγωγές, οδήγησαν σε μείωση των καθαρών εξαγωγών των ΗΠΑ απόσταγμα μαζούτ στα 983.000 b / d, μείωση 121.000 b / d σε σύγκριση με το 2019 (Σχήμα 3).




Οι παγκόσμιες αντιδράσεις στην πανδημία COVID-19 επηρέασαν ουσιαστικά τη ζήτηση καυσίμων αεριωθούμενου τύπου κηροζίνης, επειδή πολλές χώρες θέσπισαν περιορισμούς στα διεθνή και εσωτερικά αεροπορικά ταξίδια για να περιορίσουν τη διάδοση του ιού. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο μέσος ετήσιος εφοδιασμός με καύσιμα αεριωθούμενων αεροπλάνων μειώθηκε σε 1,1 εκατομμύρια b / d το 2020, μείωση κατά 665.000 b / d σε σύγκριση με το 2019. Η ταχεία μείωση της ζήτησης για το προϊόν οδήγησε σε μειωμένη παραγωγή διυλιστηρίων καυσίμων jet καθώς πολλά διυλιστήρια των ΗΠΑ, ειδικά κατά μήκος της Ακτής του Κόλπου των ΗΠΑ, άλλαξαν τις αποδόσεις των προϊόντων τους μακριά από την παραγωγή καυσίμων αεριωθούμενων, η οποία συνέβαλε σημαντικά στη μείωση των εξαγωγών καυσίμων jet. Το 2020, οι εξαγωγές αεριωθούμενων καυσίμων ήταν κατά μέσο όρο 95.000 b / d, από 220.000 b / d το 2019. Η μείωση των εισαγωγών καυσίμων jet ήταν σημαντικά χαμηλότερη από τη μείωση των εξαγωγών. Το 2020, οι εισαγωγές καυσίμων τζετ ήταν κατά μέσο όρο 150.000 b / d, μειωμένες 14.000 b / d σε σύγκριση με το 2019. Ως αποτέλεσμα, οι Ηνωμένες Πολιτείες ήταν καθαρός εισαγωγέας καυσίμου jet τύπου κηροζίνης, με καθαρές εισαγωγές 55.000 b / d, σε σύγκριση με καθαρές εξαγωγές 56.000 b / d το 2019, που σηματοδοτεί το πρώτο έτος από το 2010 που οι Ηνωμένες Πολιτείες ήταν καθαρός εισαγωγέας καυσίμων jet (Σχήμα 4).









Οι μέσες κανονικές τιμές βενζίνης και ντίζελ στις ΗΠΑ αυξάνονται

Η μέση κανονική τιμή λιανικής βενζίνης των ΗΠΑ αυξήθηκε περισσότερο από 1 σεντ στα 2,87 δολάρια ανά γαλόνι στις 22 Μαρτίου, 75 σεντ υψηλότερα από την ίδια περίοδο πέρυσι. Η τιμή του Rocky Mountain αυξήθηκε σχεδόν 10 σεντς στα 2,94 δολάρια ανά γαλόνι, η τιμή της Δυτικής Ακτής αυξήθηκε σχεδόν 4 σεντς στα 3,47 δολάρια ανά γαλόνι, η τιμή της Ανατολικής Ακτής αυξήθηκε 2 σεντ στα 2,81 δολάρια ανά γαλόνι και η τιμή της Ακτής του Κόλπου αυξήθηκε σχεδόν 2 σεντ στα 2,62 δολάρια ανά γαλόνι γαλόνι. Η τιμή Midwest μειώθηκε περισσότερο από 2 σεντς στα 2,74 $ ανά γαλόνι.

Η μέση τιμή των καυσίμων ντίζελ στις ΗΠΑ αυξήθηκε λιγότερο από 1 σεντ, παραμένοντας σχεδόν αμετάβλητη στα 3,19 $ ανά γαλόνι στις 22 Μαρτίου, 54 σεντ υψηλότερα από ό, τι πριν από ένα χρόνο. Η τιμή του Rocky Mountain αυξήθηκε περισσότερο από 4 σεντς στα 3,32 δολάρια ανά γαλόνι, η τιμή της Δυτικής Ακτής αυξήθηκε σχεδόν 4 σεντς στα 3,68 δολάρια ανά γαλόνι και οι τιμές της Ανατολικής Ακτής και της Ακτής του Κόλπου αυξήθηκαν λιγότερο από 1 σεντ, παραμένοντας σχεδόν 3,15 $ ανά γαλόνι και 2,99 $ ανά γαλόνι, αντίστοιχα. Η τιμή Midwest μειώθηκε 2 σεντς στα 3,15 $ ανά γαλόνι.

Τα αποθέματα προπανίου / προπυλενίου αυξάνονται

Τα αποθέματα προπανίου / προπυλενίου των ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 0,2 εκατομμύρια βαρέλια την περασμένη εβδομάδα σε 41,3 εκατομμύρια βαρέλια στις 19 Μαρτίου 2021, 6,2 εκατομμύρια βαρέλια (13,1%) λιγότερο από τα επίπεδα πενταετούς (2016-2020) μέσου αποθέματος για την ίδια περίοδο του έτους . Τα αποθέματα Midwest και East Coast αυξήθηκαν κατά 0,6 εκατομμύρια βαρέλια και 0,1 εκατομμύρια βαρέλια, αντίστοιχα. Τα αποθέματα Gulf Coast και Rocky Mountain / West Coast μειώθηκαν κατά 0,4 εκατομμύρια βαρέλια και 0,1 εκατομμύρια βαρέλια, αντίστοιχα.

Οι τιμές των καυσίμων οικιακής θέρμανσης μειώνονται

Από τις 22 Μαρτίου 2021, οι τιμές πετρελαίου θέρμανσης κατοικιών ήταν κατά μέσο όρο πάνω από 2,88 $ ανά γαλόνι, περισσότερο από 2 σεντ ανά γαλόνι χαμηλότερες από την τιμή της περασμένης εβδομάδας, αλλά περισσότερα από 43 σεντ ανά γαλόνι υψηλότερα από την τιμή του προηγούμενου έτους. Οι τιμές του χονδρικού πετρελαίου θέρμανσης ήταν κατά μέσο όρο 1,96 $ ανά γαλόνι, 14 σεντ ανά γαλόνι χαμηλότερη από την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά σχεδόν 85 σεντ ανά γαλόνι πάνω από την τιμή του περασμένου έτους.

Οι τιμές των κατοικιών προπανίου ήταν κατά μέσο όρο πάνω από 2,32 $ ανά γαλόνι, σχεδόν 4 σεντ ανά γαλόνι χαμηλότερες από την τιμή της περασμένης εβδομάδας, αλλά πάνω από 42 σεντς ανά γαλόνι πάνω από την τιμή του περασμένου έτους. Οι τιμές χονδρικής προπανίου ήταν κατά μέσο όρο περίπου 1,04 $ ανά γαλόνι, σχεδόν 6 σεντ ανά γαλόνι κάτω από την τιμή της περασμένης εβδομάδας, αλλά σχεδόν 62 σεντ ανά γαλόνι πάνω από την τιμή του περασμένου έτους.

Από το eia.gov

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου