Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021

Η μείωση των εκπομπών στη ναυτιλία προκαλεί μείωση της ζήτησης ορυκτών καυσίμων

 




Η παγκόσμια ζήτηση για καύσιμα πετρελαίου με βάση το πετρέλαιο αναμένεται να μειωθεί τις επόμενες τρεις δεκαετίες, καθώς οι αυστηρότεροι κανόνες εκπομπών άνθρακα για τη ναυτιλιακή βιομηχανία ξεκινούν και αυξάνονται η χρήση εναλλακτικών..

καυσίμων, δήλωσε η εταιρεία συμβούλων Wood Mackenzie.

Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών (ΙΜΟ) πρόκειται να εκδώσει επίσημα κανονισμούς ενεργειακής απόδοσης τον Ιούνιο που στοχεύουν στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα των νέων και υπαρχόντων πλοίων κατά 40% έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2008.

Μέχρι το 2050, ο ΔΝΟ στοχεύει στη μείωση των συνολικών εκπομπών αερίων θερμοκηπίου από πλοία κατά 50% από τα επίπεδα του 2008.

Η υιοθέτηση των επικείμενων κανόνων απόδοσης θα επιτύχει τον στόχο του 2030 του ΔΝΟ και θα προκαλέσει μείωση της παγκόσμιας ζήτησης καυσίμων καυσίμων περίπου 370.000 βαρέλια ημερησίως (bpd) έως το 2030 σε σύγκριση με τις τρέχουσες προοπτικές, δήλωσε ο Iain Mowat, κύριος αναλυτής της Wood Mackenzie, στο Reuters. .

Ακόμη και με αυτές τις μειώσεις, η παγκόσμια κατανάλωση καυσίμων πλοίων, που σήμερα εκτιμάται σε μόλις κάτω από 5 εκατομμύρια bpd, αναμένεται να αυξηθεί στα 5,9 εκατομμύρια bpd έως το 2030, δήλωσε ο Mowat.

Η χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (ΥΦΑ) στα καύσιμα πλοίων θα μπορούσε να περιορίσει την αύξηση των εκπομπών άνθρακα από τον ναυτιλιακό τομέα και αναμένεται να εκτοπίσει περαιτέρω περίπου 700.000 bpd δεξαμενών πετρελαίου έως το 2030, δήλωσε ο Wood Mackenzie την Παρασκευή.

"Σύμφωνα με τις τρέχουσες προοπτικές μας, το συνολικό μέγεθος της αγοράς θαλάσσιων αποθηκών θα μειωθεί σε λιγότερο από 5,6 εκατομμύρια bpd έως το 2050, εκ των οποίων τα πετρελαιοφόρα αντιπροσωπεύουν λιγότερο από 3,6 εκατομμύρια bpd", δήλωσε ο Mowat.

Αλλά με την περιεκτικότητα σε LNG σε άνθρακα να είναι υψηλή σε σχέση με τις εναλλακτικές λύσεις χαμηλού άνθρακα, η αύξηση της ζήτησης για το υπερψυκτικό καύσιμο ως καύσιμο μεταφοράς θα επιβραδυνθεί επίσης μετά το 2040, καθώς τα καύσιμα μηδενικού άνθρακα, όπως η μεθανόλη και η αμμωνία που παράγονται από πράσινο υδρογόνο, γίνονται πιο διαδεδομένα , είπε ο Mowat.

"Απαιτείται απόλυτη στροφή προς τα καύσιμα χαμηλών και μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως το 2050 για να επιτευχθεί ο στόχος του ΔΝΟ για μείωση στο ήμισυ των συνολικών εκπομπών αερίων θερμοκηπίου", είπε, με αποτέλεσμα περαιτέρω μείωση 900.000 bpd στη ζήτηση καυσίμων πετρελαίου έως το 2050. (Αναφορά της Roslan Επιμέλεια Khasawneh από τους Florence Tan και Christian Schmollinger)


Από το hydrocarbonprocessing.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου