Η ζήτηση προϊόντων πετρελαίου της Κίνας είναι πιθανό να κορυφωθεί έως το 2025, δήλωσε η Sinopec που ελέγχεται από το μεγαλύτερο διυλιστήριο της χώρας. Αναμένει ότι η αργή απόδοση θα αυξηθεί τα επόμενα πέντε χρόνια, κυρίως λόγω της αύξησης της παραγωγής πετροχημικών.
Η συνολική χωρητικότητα των διυλιστηρίων της Κίνας είναι πιθανό..
να αυξηθεί κατά 16,7 εκατομμύρια τόνους / έτος ή 334.000 b / d από το 2019 στα 17,8 εκατομμύρια b / d το 2020, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση προοπτικών της εταιρείας οικονομικών και ερευνητικών ινστιτούτων (EDRI).Η EDRI αναμένει ότι η χωρητικότητα των διυλιστηρίων θα φτάσει σχεδόν τα 20 εκατομμύρια b / d έως το 2025, ακόμη και όταν η ζήτηση ντίζελ και βενζίνης κορυφώνεται περίπου το 2021 και το 2025 αντίστοιχα.
"Τα προϊόντα πετρελαίου της Κίνας θα εισέλθουν σε μια τελική φάση ανάπτυξης πριν από την κορύφωση των επόμενων πέντε ετών", ανέφερε.
Οι αποδόσεις των προϊόντων πετρελαίου στα παραδοσιακά ελεγχόμενα από το κράτος διυλιστήρια είναι κατά μέσο όρο 60%, σε σύγκριση με μόλις 40% στα νέα ανεξάρτητα πετροχημικά συγκροτήματα διυλιστηρίου που έχουν ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια. Η EDRI αναμένει ότι η μέση απόδοση των προϊόντων πετρελαίου σε όλα τα κινεζικά διυλιστήρια θα μειωθεί σε περίπου 56% έως το 2025, καθώς θα ανατίθενται περισσότερα νέα ολοκληρωμένα διυλιστήρια και θα αναβαθμιστούν τα υπάρχοντα διυλιστήρια.
Η ζήτηση πετρελαϊκών προϊόντων της Κίνας φέτος είναι πιθανό να μειωθεί κατά 7% από το 2019 σε περίπου 307 εκατομμύρια τόνους, ενώ η αργή απόδοση θα παραμείνει αμετάβλητη στα 670 εκατομμύρια τόνους (13,4 εκατομμύρια b / d), ανέφερε. Η ζήτηση προϊόντων προβλέπεται να κορυφωθεί στα 356 εκατομμύρια τόνους μέχρι το τέλος του 2025, υπό το φως της ανάπτυξης των ηλεκτρικών οχημάτων και της παρατεταμένης επίδρασης του Covid-19.
Τα νέα διυλιστήρια θα δημιουργήσουν επιπλέον πλεόνασμα προϊόντων πετρελαίου 10 εκατομμυρίων τόνων, δυνητικά αφήνοντας τις εξαγωγές προϊόντων έως και 70 εκατομμύρια τόνους έως το 2025, αύξηση κατά 30 εκατοστά από προβλέψεις 54 εκατομμυρίων τόνων το 2021. Η νέα παραγωγή θα προέλθει κυρίως από τις επαρχίες Γκουανγκντόνγκ, Ζεγιάνγκ και Jiangsu , αφήνοντας τις αγορές Shandong και βορειοανατολικής Κίνας υπό ακόμη μεγαλύτερη πίεση για να διαχειριστούν τα πλεονάσματα των προϊόντων τους, δήλωσε η EDRI
Προβλέψεις πετρελαίου της Κίνας mn b / d
2019 (πραγματικό) 2020 2021 2025
Χωρητικότητα διυλιστηρίου 17.50 17.83 18.09 19.79
Ακατέργαστη απόδοση 13.04 13.42 14.09 15.10
Μέσο ποσοστό χρησιμοποίησης (%) 75 75 78 76
Παραγωγή
Βενζίνη 3.61 3.49 3.73 3.99
Jet / Κεροσίνη 1.14 0,82 1.11 1.47
Ντίζελ 3.57 3.33 3.53 3.68
Ζήτηση
Βενζίνη 3.21 3.14 3.44 3.62
Jet / Κεροσίνη 0,83 0,50 0,82 1.17
Ντίζελ 3.16 3.05 3.10 2.97
Πηγή: Ινστιτούτο Sinopec Economics & Development
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου