Παρά το σχετικά υψηλό κόστος του, τόσο οι ναυτιλιακές εταιρείες όσο και τα διυλιστήρια τοποθετούν στοιχήματα για καύσιμο χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (LSFO, 0,5% θείο m / m) για θαλάσσιες μεταφορές. Ως αποτέλεσμα, οι πωλήσεις LSFO στη Σιγκαπούρη, ο μεγαλύτερος κόμβος ανεφοδιασμού στον κόσμο, αυξήθηκαν από 174 χιλιάδες τόνους το Σεπτέμβριο του 2019 σε 2.896 χιλιάδες τόνους το Σεπτέμβριο του 2020, λέει η GlobalData, μια..
κορυφαία εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης.Η τελευταία θεματική έκθεση της GlobalData, "IMO 2020" αξιολογεί τον αντίκτυπο του κανονισμού για τον θείο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), από 1ης Ιανουαρίου 2020, στον τομέα διύλισης αργού πετρελαίου.
Από το τέταρτο τρίμηνο του 2019, η Shell, η Total, η Sinopec και άλλοι διυλιστές αποθηκεύουν το LSFO σε μεγάλους κόμβους όπως η Σιγκαπούρη, η Αμβέρσα και το Ρότερνταμ για απρόσκοπτη μετάβαση στο IMO 2020. Αυτό επέτρεψε στους αποστολείς, συμπεριλαμβανομένων των Maersk, Mediterranean Shipping Company (MSC) και Cosco να μετάβαση στο LSFO από τα ίδια τα τέλη του 2019. Ωστόσο, η διαθεσιμότητά του ήταν πολύ χαμηλότερη από το πετρέλαιο υψηλής περιεκτικότητας σε θείο (HSFO), με αποτέλεσμα η διάδοση μεταξύ των καυσίμων να φτάσει περίπου 300 δολάρια ΗΠΑ ανά τόνο τον Ιανουάριο του 2020.
Ο Ravindra Puranik, αναλυτής πετρελαίου και φυσικού αερίου στο GlobalData, σχολιάζει: «Η Maersk εισήγαγε το EFF για να αντισταθμίσει την υψηλή τιμή του LSFO. Η εταιρεία άρχισε να επιβάλλει επιπλέον χρέωση 50-200 $ ανά μονάδα ισοδύναμης σαράντα ποδιών (FEU) από τον Μάρτιο του 2020 και μετά. "
Οι φορτωτές χρησιμοποιούν επίσης συστήματα καθαρισμού καυσαερίων (EGCS) ή πλυντήρια για να συμμορφωθούν με το IMO 2020. Ωστόσο, οι κανονισμοί σχετικά με την απόρριψη νερού πλύσης από πλυντρίδες ποικίλλουν παγκοσμίως, περιορίζοντας την ανάπτυξη σκαφών εξοπλισμένων με αυτά τα συστήματα. Επιπλέον, η πανδημία COVID-19 προκάλεσε σοβαρή διαταραχή στις αλυσίδες εφοδιασμού στα ναυπηγεία, προκαλώντας μια τεράστια καθυστέρηση πλοίων που χρειάζονταν εγκαταστάσεις καθαρισμού.
Ο Puranik προσθέτει: «Οι κλειδαριές από το COVID-19 οδήγησαν σε ένα σύντομο κλείσιμο ναυπηγείων ναυπηγείων παγκοσμίως, γεγονός που οδήγησε σε καθυστερήσεις στη μετασκευή των πλυντηρίων. Λόγω αυτών των καθυστερήσεων, οι φορτωτές, όπως το Stolt-Nielsen από τη Νορβηγία, ακύρωσαν τα σχέδιά τους για εγκατάσταση πλυντρίδων τον Απρίλιο του 2020. "
Πριν από την πανδημία, τα διυλιστήρια ήλπιζαν να κερδίσουν από την υψηλότερη τιμή του LSFO. Ωστόσο, η παγκόσμια ζήτηση ενέργειας κατέρρευσε καθώς οι χώρες μπήκαν σε κλειδώματα. Η ζήτηση μόνο για καύσιμα καυσίμων υπολογίζεται ότι μειώθηκε μεταξύ 7-17% το 2020. Φυσικά, οι τιμές των εμπορευμάτων έχουν επίσης μειωθεί.
Ο Puranik καταλήγει: «Η πανδημία δημιούργησε νέα προβλήματα τόσο στους φορτωτές όσο και στα διυλιστήρια. Τα διυλιστήρια πρέπει να συγκρατούν με χαμηλή ζήτηση για καύσιμα, υπερχείλιση αποθηκών και διαταραχές σε συνεχιζόμενες εργασίες επέκτασης. Το δεύτερο κύμα του COVID-19 αύξησε περαιτέρω την αβεβαιότητα της ζήτησης καυσίμων, κάνοντας τα διυλιστήρια όπως η Shell και η Marathon Petroleum να κλείσουν οριστικά ορισμένες από τις εγκαταστάσεις τους. "
Πληροφορίες βασισμένες στην έκθεση του GlobalData: «IMO 2020»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου