Από το naftikachronika.gr
Η μερική άρση της κατάστασης συναγερμού στην οποία βρίσκεται η Ιαπωνία ένεκα της πανδημίας του Covid-19 φαίνεται πως δεν θα είναι αρκετή ώστε να δώσει ώθηση στη ζήτηση για βενζίνη, καθώς μεγάλες πόλεις, όπως το Τόκιο, υπόκεινται ακόμη σε περιοριστικά μέτρα.
Οι Ιάπωνες έμποροι και τα διυλιστήρια της χώρας παρατηρούν τις τάσεις στην αγορά και ανησυχούν ότι η ζήτηση για βενζίνη θα καθυστερήσει να αυξηθεί λόγω του lockdown και της γενικότερης αβεβαιότητας για τις μετακινήσεις. Επίσης φαίνεται..
να συμφωνούν ότι μόνο με την άρση των περιοριστικών μέτρων σε πόλεις όπως το Τόκιο και η Οσάκα θα αρχίσει να επανέρχεται η ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης. Μέχρι σήμερα, τα μέτρα περιορισμού στις μετακινήσεις έχουν αρθεί σε 39 από τις 47 νομαρχίες της Ιαπωνίας. Προσώρας η αγορά διέπεται από υπερπροσφορά, η οποία δεν καλύπτεται από την υφιστάμενη ζήτηση, όπως αναφέρει το S&P Platts.
Το αποκορύφωμα στην πτώση της ζήτησης προϊόντων πετρελαίου της Ιαπωνίας παρατηρήθηκε κατά τη διάρκεια της αργίας της Golden Week, η παραγωγή ακατέργαστου πετρελαίου υποχώρησε κατά 1,9% από τις 3 έως τις 9 Μαΐου και οι παραλαβές βενζίνης της χώρας εκτιμάται ότι υποχώρησαν κατά 38,8%. Παρομοίως με τη βενζίνη, και η ζήτηση για jet fuel θα παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα, δίχως να προβλέπεται ανάκαμψη στο εγγύς μέλλον.
Η μερική άρση της κατάστασης συναγερμού στην οποία βρίσκεται η Ιαπωνία ένεκα της πανδημίας του Covid-19 φαίνεται πως δεν θα είναι αρκετή ώστε να δώσει ώθηση στη ζήτηση για βενζίνη, καθώς μεγάλες πόλεις, όπως το Τόκιο, υπόκεινται ακόμη σε περιοριστικά μέτρα.
Οι Ιάπωνες έμποροι και τα διυλιστήρια της χώρας παρατηρούν τις τάσεις στην αγορά και ανησυχούν ότι η ζήτηση για βενζίνη θα καθυστερήσει να αυξηθεί λόγω του lockdown και της γενικότερης αβεβαιότητας για τις μετακινήσεις. Επίσης φαίνεται..
να συμφωνούν ότι μόνο με την άρση των περιοριστικών μέτρων σε πόλεις όπως το Τόκιο και η Οσάκα θα αρχίσει να επανέρχεται η ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης. Μέχρι σήμερα, τα μέτρα περιορισμού στις μετακινήσεις έχουν αρθεί σε 39 από τις 47 νομαρχίες της Ιαπωνίας. Προσώρας η αγορά διέπεται από υπερπροσφορά, η οποία δεν καλύπτεται από την υφιστάμενη ζήτηση, όπως αναφέρει το S&P Platts.
Το αποκορύφωμα στην πτώση της ζήτησης προϊόντων πετρελαίου της Ιαπωνίας παρατηρήθηκε κατά τη διάρκεια της αργίας της Golden Week, η παραγωγή ακατέργαστου πετρελαίου υποχώρησε κατά 1,9% από τις 3 έως τις 9 Μαΐου και οι παραλαβές βενζίνης της χώρας εκτιμάται ότι υποχώρησαν κατά 38,8%. Παρομοίως με τη βενζίνη, και η ζήτηση για jet fuel θα παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα, δίχως να προβλέπεται ανάκαμψη στο εγγύς μέλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου