Από το naftikachronika.gr
Οι traders πετρελαίου σπεύδουν να βρουν διαθέσιμα πλοία, αμαξοστοιχίες και αγωγούς προκειμένου να αποθηκεύσουν μαύρο χρυσό, καθώς οι συμβατικές λύσεις αποθήκευσης είναι πλήρεις εν μέσω αυξημένης προσφοράς και πολύ χαμηλής ζήτησης λόγω του Covid-19.
Οι δυσμενείς συνθήκες στην αγορά πετρελαίου αποτυπώνονται και στις τιμές και είναι χαρακτηριστικό ότι στη συνεδρίαση..
της περασμένης Δευτέρας 20 Απριλίου το αμερικανικό αργό κινήθηκε σε αρνητικό έδαφος.
Τις τελευταίες μέρες, δώδεκα δεξαμενόπλοια έχουν ναυλωθεί για την αποθήκευση τουλάχιστον 30 εκατ. βαρελιών jet fuel, βενζίνης και diesel, με τα πλοία αυτά να λειτουργούν ως πλωτές αποθήκες, καθώς ο διαθέσιμος αποθηκευτικός χώρος στην ξηρά αποτελεί πια «όνειρο θερινής νυκτός».
Σύμφωνα με όσα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters, επικαλούμενο κύκλους της αγοράς, περίπου 130 εκατ. βαρέλια πετρελαίου και παραγώγων αυτού είναι αποθηκευμένα σε δεξαμενόπλοια. Η αυξημένη ζήτηση για πλωτή αποθήκευση πετρελαίου, η οποία σαφώς είναι πιο ακριβή από την ξηρά, καταδεικνύει ότι ο χερσαίος αποθηκευτικός χώρος έχει φτάσει σε οριακά επίπεδα.
Παραγωγοί πετρελαίου, διυλιστήρια και traders φαίνεται πως στρέφονται ακόμη και σε όχι τόσο συνήθεις μεθόδους αποθήκευσης, όπως είναι τα βαγόνια αμαξοστοιχίας στη Βόρεια Αμερική και μη χρησιμοποιούμενοι αγωγοί. Αλατωρυχεία στη Σουηδία και σε άλλες σκανδιναβικές χώρες εμφανίζουν επίσης πληρότητα.
Μάλιστα σε κόμβους με περιορισμένο διαθέσιμο αποθηκευτικό χώρο, όπως το Σικάγο, οι διαχειριστές δεξαμενών αλλάζουν πολιτική και απαιτούν μεγαλύτερη διάρκεια εκμίσθωσης σε 24 ή ακόμα και 36 μήνες, όταν υπό κανονικές συνθήκες τέτοιου είδους συμφωνίες ορίζονται στους 12 μήνες.
Οι traders πετρελαίου σπεύδουν να βρουν διαθέσιμα πλοία, αμαξοστοιχίες και αγωγούς προκειμένου να αποθηκεύσουν μαύρο χρυσό, καθώς οι συμβατικές λύσεις αποθήκευσης είναι πλήρεις εν μέσω αυξημένης προσφοράς και πολύ χαμηλής ζήτησης λόγω του Covid-19.
Οι δυσμενείς συνθήκες στην αγορά πετρελαίου αποτυπώνονται και στις τιμές και είναι χαρακτηριστικό ότι στη συνεδρίαση..
της περασμένης Δευτέρας 20 Απριλίου το αμερικανικό αργό κινήθηκε σε αρνητικό έδαφος.
Τις τελευταίες μέρες, δώδεκα δεξαμενόπλοια έχουν ναυλωθεί για την αποθήκευση τουλάχιστον 30 εκατ. βαρελιών jet fuel, βενζίνης και diesel, με τα πλοία αυτά να λειτουργούν ως πλωτές αποθήκες, καθώς ο διαθέσιμος αποθηκευτικός χώρος στην ξηρά αποτελεί πια «όνειρο θερινής νυκτός».
Σύμφωνα με όσα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters, επικαλούμενο κύκλους της αγοράς, περίπου 130 εκατ. βαρέλια πετρελαίου και παραγώγων αυτού είναι αποθηκευμένα σε δεξαμενόπλοια. Η αυξημένη ζήτηση για πλωτή αποθήκευση πετρελαίου, η οποία σαφώς είναι πιο ακριβή από την ξηρά, καταδεικνύει ότι ο χερσαίος αποθηκευτικός χώρος έχει φτάσει σε οριακά επίπεδα.
Παραγωγοί πετρελαίου, διυλιστήρια και traders φαίνεται πως στρέφονται ακόμη και σε όχι τόσο συνήθεις μεθόδους αποθήκευσης, όπως είναι τα βαγόνια αμαξοστοιχίας στη Βόρεια Αμερική και μη χρησιμοποιούμενοι αγωγοί. Αλατωρυχεία στη Σουηδία και σε άλλες σκανδιναβικές χώρες εμφανίζουν επίσης πληρότητα.
Μάλιστα σε κόμβους με περιορισμένο διαθέσιμο αποθηκευτικό χώρο, όπως το Σικάγο, οι διαχειριστές δεξαμενών αλλάζουν πολιτική και απαιτούν μεγαλύτερη διάρκεια εκμίσθωσης σε 24 ή ακόμα και 36 μήνες, όταν υπό κανονικές συνθήκες τέτοιου είδους συμφωνίες ορίζονται στους 12 μήνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου