Από το naftikachronika.gr
Οι αρχές τριών τερματικών LNG στη Βόρεια Ιταλία, και συγκεκριμένα των Panigaglia, Rovigo και Livorno, λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου να μην εξαπλωθεί περαιτέρω ο κορονοϊός, που έχει επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό τη λειτουργία τους.
Μάλιστα οι προμήθειες LNG στη γείτονα χώρα έχουν μειωθεί αισθητά, κυρίως λόγω του ιού αλλά και των συνθηκών στην αγορά. Όλα τα πλοία που εισέρχονται..
στους ιταλικούς λιμένες θα πρέπει να έχουν τις σχετικές άδειες, οι οποίες αποδεικνύουν ότι κανένα μέλος του πληρώματος δεν έχει προσβληθεί από τον Covid-19. Παράλληλα οφείλουν να στέλνουν στις τοπικές υγειονομικές αρχές, έξι ώρες πριν από την εκτιμώμενη άφιξη, λίστες με τα ονόματα των ναυτικών, παραστατικά υγείας καθώς και τη λίστα των λιμανιών που επισκέφτηκαν τις τελευταίες 14 ημέρες.
Οι εισαγωγές της Ιταλίας μέχρι στιγμής, τον Μάρτιο, κινούνται στους 314.000 τόνους, όταν τον Μάρτιο του 2019 αυτές άγγιζαν τους 942.000 τόνους, σύμφωνα με τα στοιχεία του LNG Edge.
Ο τερματικός του Rovigo έχει παραλάβει τις τελευταίες 30 ημέρες δύο λιγότερα φορτία LNG σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο 30ήμερο. Από την άλλη, για το ίδιο χρονικό διάστημα δεν παρατηρείται καμία αλλαγή στα εισαγόμενα φορτία του τερματικού της Panigaglia, ο οποίος ωστόσο παρουσιάζει μείωση κατά τρία φορτία LNG σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Στα λιμάνια της Βορειοδυτικής Ευρώπης, και δη της Ολλανδίας, επίσης λαμβάνονται δρακόντεια μέτρα για τον περιορισμό του κορονοϊού. Εκπρόσωπος του τερματικού LNG Gate στην Ολλανδία σημειώνει ότι όλοι οι εργαζόμενοι δουλεύουν από το σπίτι, ενώ προς το παρόν τα πλοία προσεγγίζουν κανονικά τον λιμένα και ξεφορτώνουν.
Οι αρχές τριών τερματικών LNG στη Βόρεια Ιταλία, και συγκεκριμένα των Panigaglia, Rovigo και Livorno, λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα προκειμένου να μην εξαπλωθεί περαιτέρω ο κορονοϊός, που έχει επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό τη λειτουργία τους.
Μάλιστα οι προμήθειες LNG στη γείτονα χώρα έχουν μειωθεί αισθητά, κυρίως λόγω του ιού αλλά και των συνθηκών στην αγορά. Όλα τα πλοία που εισέρχονται..
στους ιταλικούς λιμένες θα πρέπει να έχουν τις σχετικές άδειες, οι οποίες αποδεικνύουν ότι κανένα μέλος του πληρώματος δεν έχει προσβληθεί από τον Covid-19. Παράλληλα οφείλουν να στέλνουν στις τοπικές υγειονομικές αρχές, έξι ώρες πριν από την εκτιμώμενη άφιξη, λίστες με τα ονόματα των ναυτικών, παραστατικά υγείας καθώς και τη λίστα των λιμανιών που επισκέφτηκαν τις τελευταίες 14 ημέρες.
Οι εισαγωγές της Ιταλίας μέχρι στιγμής, τον Μάρτιο, κινούνται στους 314.000 τόνους, όταν τον Μάρτιο του 2019 αυτές άγγιζαν τους 942.000 τόνους, σύμφωνα με τα στοιχεία του LNG Edge.
Ο τερματικός του Rovigo έχει παραλάβει τις τελευταίες 30 ημέρες δύο λιγότερα φορτία LNG σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο 30ήμερο. Από την άλλη, για το ίδιο χρονικό διάστημα δεν παρατηρείται καμία αλλαγή στα εισαγόμενα φορτία του τερματικού της Panigaglia, ο οποίος ωστόσο παρουσιάζει μείωση κατά τρία φορτία LNG σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Στα λιμάνια της Βορειοδυτικής Ευρώπης, και δη της Ολλανδίας, επίσης λαμβάνονται δρακόντεια μέτρα για τον περιορισμό του κορονοϊού. Εκπρόσωπος του τερματικού LNG Gate στην Ολλανδία σημειώνει ότι όλοι οι εργαζόμενοι δουλεύουν από το σπίτι, ενώ προς το παρόν τα πλοία προσεγγίζουν κανονικά τον λιμένα και ξεφορτώνουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου