Από το energypress.gr
Σε αναστολή βρίσκεται η προμήθεια αργού πετρελαίου από την Ρωσία προς τα διυλιστήρια της Λευκορωσίας από την 1η Ιανουαρίου, όπως αναφέρει σχετικά εκπρόσωπος της ρωσικής εταιρείας Transneft, μετά τις αποτυχήμενες συνομιλίες των δύο χωρών να καταλήξουν σε συμφωνία για την προμήθεια αργού πετρελαίου για το 2020.
Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το platts, ο ίδιος πρόσθεσε..
πως η μεταφορά ρωσικού αργού μέσω της Λευκορωσίας προς την Βαλτική Θάλασσα και την Κεντρική Ευρώπη καθίσταται αδύνατη λόγω της παύσης των προμηθειών. Να σημειώσουμε ότι η «στρόφιγγα» έκλεισε μετά τις αποτυχημένες προσπάθειες των δύο χωρών να συμφωνήσουν επί μιας νέας συμφωνίας για την προμήθεια πετρελαίου πριν την εκπνοή του 2019, όταν και έληγε η προηγούμενη συμφωνία.
Από την πλευρά του ο Πρόεδος της Λευκορωσίας Αλεξάντερ Λουκατσένκο επισήμανε σε δηλώσεις του, ότι μια προσωρινή συμφωνία ενδεχόμενα να εφαρμοσθεί, με τις διαπραγματεύσεις να συνεχίζονται μετά την παρέλευση της περιόδου των «χειμερινών» διακοπών στις δύο χώρες, 8/1 στην Λευκορωσία και 9/1 στη Ρωσία.
Ωστόσο, αξίζει να σημειώσουμε ότι μέσα στο Δεκέμβριο, ο Λουκατσένκο κάλεσε τις εταιρείες να προχωρήσουν σε εναλλακτικές επιλογές προμήθειας, αξιοποιώντας τον σιδηρόδρομο από τα λιμάνια της Βαλτικής, καθώς και να «κλείσουν» ποσότητες μέσω του αγωγού Druzhba.
Σύμφωνα με πηγές που μίλησαν στο πρακτορείο Reuters, δύο διυλιστήρια της Λευκορωσίας συνεχίζουν να λειτουργούν, όμως η δυναμικότητά τους έχει ελλατωθεί στο ελάχιστο επιτρεπτό όριο βάσει τεχνικών προδιαγραφών.
Σε αναστολή βρίσκεται η προμήθεια αργού πετρελαίου από την Ρωσία προς τα διυλιστήρια της Λευκορωσίας από την 1η Ιανουαρίου, όπως αναφέρει σχετικά εκπρόσωπος της ρωσικής εταιρείας Transneft, μετά τις αποτυχήμενες συνομιλίες των δύο χωρών να καταλήξουν σε συμφωνία για την προμήθεια αργού πετρελαίου για το 2020.
Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το platts, ο ίδιος πρόσθεσε..
πως η μεταφορά ρωσικού αργού μέσω της Λευκορωσίας προς την Βαλτική Θάλασσα και την Κεντρική Ευρώπη καθίσταται αδύνατη λόγω της παύσης των προμηθειών. Να σημειώσουμε ότι η «στρόφιγγα» έκλεισε μετά τις αποτυχημένες προσπάθειες των δύο χωρών να συμφωνήσουν επί μιας νέας συμφωνίας για την προμήθεια πετρελαίου πριν την εκπνοή του 2019, όταν και έληγε η προηγούμενη συμφωνία.
Από την πλευρά του ο Πρόεδος της Λευκορωσίας Αλεξάντερ Λουκατσένκο επισήμανε σε δηλώσεις του, ότι μια προσωρινή συμφωνία ενδεχόμενα να εφαρμοσθεί, με τις διαπραγματεύσεις να συνεχίζονται μετά την παρέλευση της περιόδου των «χειμερινών» διακοπών στις δύο χώρες, 8/1 στην Λευκορωσία και 9/1 στη Ρωσία.
Ωστόσο, αξίζει να σημειώσουμε ότι μέσα στο Δεκέμβριο, ο Λουκατσένκο κάλεσε τις εταιρείες να προχωρήσουν σε εναλλακτικές επιλογές προμήθειας, αξιοποιώντας τον σιδηρόδρομο από τα λιμάνια της Βαλτικής, καθώς και να «κλείσουν» ποσότητες μέσω του αγωγού Druzhba.
Σύμφωνα με πηγές που μίλησαν στο πρακτορείο Reuters, δύο διυλιστήρια της Λευκορωσίας συνεχίζουν να λειτουργούν, όμως η δυναμικότητά τους έχει ελλατωθεί στο ελάχιστο επιτρεπτό όριο βάσει τεχνικών προδιαγραφών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου